Strona 2759 z 3473 [ Posty: 69445 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12757 2758 2759 2760 27613473 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 sty 2020, 0:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
To teraz już wiadomo dlaczego cena jest taka okazyjna, po prostu nikt nie chce kupić takiego auta ze względu na spalanie :)
Zaciekawiło mnie właśnie to przełożenie, ponieważ wcześniej nie spotkałem się z takim w tym modelu.
Zmień sobie główkę mostu, droga sprawa ale będzie takie jakie chcesz.

Wg mnie zakup zły, lepiej kupić EEV w starszej budzie.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 1:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3573
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Wynik spalania bardzo ciekawy... Zwłaszcza mając w pamięci niedawny EuroTest niemieckiego Truckera (FH 500 I-save z TC vs R540 vs 1851), gdzie pod kątem zużycia Volvo było ostatnie, choć faktycznie, bez przepaści :wink:
Można coś więcej na ten temat. W sumie ekipa Dżangłery u nas zrobila podobny test w warunkach rzeczywistych i by się potwierdzało.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 1:12

Trasa trasie nie równa, auto się bierze pod robotę a nie na odwrót.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 3:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

3,08 to takie Skandynawskie przełożenie. Że jak sie jedzie Karmić Fiordy to nie trzeba zbytnio biegami majtać.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 7:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Edler coś w tym jest, na 80 jest 1400 obrotów na od cięciu

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 09 sty 2020, 8:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5935

Cytuj:
Można coś więcej na ten temat. W sumie ekipa Dżangłery u nas zrobila podobny test w warunkach rzeczywistych i by się potwierdzało.
Tylko w tym teście Volvo było najszybsze i to z przewagą ok 1h, jeśli dobrze pamiętam.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 9:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1813
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Tylko, że te testy, powinien robić po kolei jeden szofer. :wink: Każdy ma inny styl jazdy, także dla mnie takie testy są bez sensu. To jak z naszej firmy zrobili by test i brałbym ja tam udział, podejrzewam, że czas byłby najlepszy, a spalanie z 37-39. :mrgreen: Np. kumpel u nas ma znowu bardzo niskie spalanie i jak tu porównywać cokolwiek...

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 09 sty 2020, 9:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5884
Samochód: Volvo FH

Bardzo prosto. Poprostu przejedź trasę testu nie wyścigowo, tylko najoszczędniej jak umiesz.

I tyle.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 09 sty 2020, 9:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3573
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Zawsze będą jakieś ale, jednak jak w dwóch różnych testach wyniki były podobne o czymś też to świadczy.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 10:12

Najistotniejsze, że gadaliśmy o nowych silnikach z turbocompund, a w tamtym teście Dżangłery był zwykły :wink:


Post Wysłano: 09 sty 2020, 10:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4064
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Cytuj:
Tylko, że te testy, powinien robić po kolei jeden szofer.
To wtedy wychodzi argument innych warunków na trasie.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 09 sty 2020, 11:26

Jednym z najbardziej miarodajnych testów jest ten firmy fehrenkotter transport.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 12:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

A jednak Kania jedzie do Iranu. Mówiłem odrazu stawiać na moc, jakość i niezawodność a nie jakiś holenderski, ups przepraszam niderlandzki pazdzierz kupować :mrgreen: :mrgreen:


Post Wysłano: 09 sty 2020, 12:52
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1902
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

Ja czekam kiedy discovery ogłosi ze będzie nagrywać program ciężarówką do Iranu ;)

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 09 sty 2020, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3272
Lokalizacja: eu

Cytuj:
A jednak Kania jedzie do Iranu. Mówiłem odrazu stawiać na moc, jakość i niezawodność a nie jakiś holenderski, ups przepraszam niderlandzki pazdzierz kupować :mrgreen: :mrgreen:
Scanie też są klepane w Niderlandach ;)


Post Wysłano: 09 sty 2020, 13:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Cytuj:
Jednym z najbardziej miarodajnych testów jest ten firmy fehrenkotter transport.
Śmiem polemizować. Im najniższe TCO wyszło na Volvo. Uzytkuje te auta już troche i za cholere sie nie zgodze. Pali to w cholere. Psuje sie tyle co każde inne. A przez to że jest tak nie udane utrate wartości ma jak Renówka. Nie wiem gdzie tu niskie TCO.


Post Wysłano: 09 sty 2020, 16:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4064
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Zna ktoś tę firmę?
KSM Castings GmbH, 31137 HILDESHEIM

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 09 sty 2020, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5935

Ktoś się orientuje czy krótki zderzak w Scanii jest wymienny z długim? Dwa górne otwory powinny pasować, ale te 2 dolne raczej niekoniecznie.
Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 09 sty 2020, 21:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1349
Lokalizacja: BIA

Cytuj:
Cytuj:
A jednak Kania jedzie do Iranu. (...)
Scanie też są klepane w Niderlandach ;)
Taką Niderlandzką NG zrobiłem 160 tkm i nic jej nie było, nie licząc problemów z radiem, tak mi się wydaje, przeszczepionym od MANa. A teraz mam ze Szwecji 120 tkm. jak nie coś z adblue to webasto. Wydaje się, że już jest ok, to po nocy usterka silnika - skontaktuj się z serwisem. Czuje się prawie jak w Iveco :lol:

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 09 sty 2020, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 gru 2009, 15:49
Posty: 288
Samochód: 21' 590 S
Lokalizacja: G D A Ń S K

Cytuj:
Ktoś się orientuje czy krótki zderzak w Scanii jest wymienny z długim? Dwa górne otwory powinny pasować, ale te 2 dolne raczej niekoniecznie.
Obrazek Obrazek
Nie wiem jak to jest w R1. Ale w R2 aby zamienić zderzak mały -> duży i na odwrót potrzebne są nie tylko plastiki, ale tez ich mocowania, które trzymają plastik od dołu. Inny jest tez zbiornik płynu do spryskiwaczy.

_________________
KINGS NEVER DIE


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 2759 z 3473 [ Posty: 69445 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12757 2758 2759 2760 27613473 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: