To teraz już wiadomo dlaczego cena jest taka okazyjna, po prostu nikt nie chce kupić takiego auta ze względu na spalanie
Zaciekawiło mnie właśnie to przełożenie, ponieważ wcześniej nie spotkałem się z takim w tym modelu.
Zmień sobie główkę mostu, droga sprawa ale będzie takie jakie chcesz.
Wg mnie zakup zły, lepiej kupić EEV w starszej budzie.
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3582
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Cytuj:
Wynik spalania bardzo ciekawy... Zwłaszcza mając w pamięci niedawny EuroTest niemieckiego Truckera (FH 500 I-save z TC vs R540 vs 1851), gdzie pod kątem zużycia Volvo było ostatnie, choć faktycznie, bez przepaści
Można coś więcej na ten temat. W sumie ekipa Dżangłery u nas zrobila podobny test w warunkach rzeczywistych i by się potwierdzało.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Tylko, że te testy, powinien robić po kolei jeden szofer. Każdy ma inny styl jazdy, także dla mnie takie testy są bez sensu. To jak z naszej firmy zrobili by test i brałbym ja tam udział, podejrzewam, że czas byłby najlepszy, a spalanie z 37-39. Np. kumpel u nas ma znowu bardzo niskie spalanie i jak tu porównywać cokolwiek...
A jednak Kania jedzie do Iranu. Mówiłem odrazu stawiać na moc, jakość i niezawodność a nie jakiś holenderski, ups przepraszam niderlandzki pazdzierz kupować
Rejestracja:28 wrz 2010, 11:55 Posty: 3273
Lokalizacja: eu
Cytuj:
A jednak Kania jedzie do Iranu. Mówiłem odrazu stawiać na moc, jakość i niezawodność a nie jakiś holenderski, ups przepraszam niderlandzki pazdzierz kupować
Jednym z najbardziej miarodajnych testów jest ten firmy fehrenkotter transport.
Śmiem polemizować. Im najniższe TCO wyszło na Volvo. Uzytkuje te auta już troche i za cholere sie nie zgodze. Pali to w cholere. Psuje sie tyle co każde inne. A przez to że jest tak nie udane utrate wartości ma jak Renówka. Nie wiem gdzie tu niskie TCO.
Rejestracja:12 mar 2009, 20:52 Posty: 1356
Lokalizacja: BIA
Cytuj:
Cytuj:
A jednak Kania jedzie do Iranu. (...)
Scanie też są klepane w Niderlandach
Taką Niderlandzką NG zrobiłem 160 tkm i nic jej nie było, nie licząc problemów z radiem, tak mi się wydaje, przeszczepionym od MANa. A teraz mam ze Szwecji 120 tkm. jak nie coś z adblue to webasto. Wydaje się, że już jest ok, to po nocy usterka silnika - skontaktuj się z serwisem. Czuje się prawie jak w Iveco
_________________ Hello boss! Majkel... Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...
Rejestracja:13 gru 2009, 15:49 Posty: 288
Samochód: 21' 590 S
Lokalizacja: G D A Ń S K
Cytuj:
Ktoś się orientuje czy krótki zderzak w Scanii jest wymienny z długim? Dwa górne otwory powinny pasować, ale te 2 dolne raczej niekoniecznie.
Nie wiem jak to jest w R1. Ale w R2 aby zamienić zderzak mały -> duży i na odwrót potrzebne są nie tylko plastiki, ale tez ich mocowania, które trzymają plastik od dołu. Inny jest tez zbiornik płynu do spryskiwaczy.
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę