Cytuj:
Co do tematu nie wiem ile jeszcze te auta będą takie technicznie lepsze 3/4 po milionie, mówię o e2. Bo e3 hpi to to samo co R'ka hpi. A potem bo pieniędzy brak jak e2 a e5 na kraju to kosmiczna różnica, w opłatach, spalaniu. Postaw 4-5 letni zestaw, obok 12 letniej 4'ki, i taki transportowiec z jednym autem padnie mu skrzynia, remont zf zaczyna się od 4 kończy wyżej jak dyche a jest dosyć tani przy GRS'ah, VT, SR,b18 czy Mercedesie. Składałem kilka zf'ek części szukałem za warsztatem na złomie, oby na lawete wjechał. Mi jak voyager dobijał do 400tys, mimo że chodził, był wygodny, mało palił. Chłopaki robili sprzęgło w belgi w 35godzin, odrobił się i zarobił na vito czy t5, przyszła pora bez sentymentu go sprzedać.
Zgadza się ale dla takich ludzi ciężarówki może są pasją i dla nich liczy się wygląd ciężarówki a nie ile ona pochodzi, zarobiła i tak na siebie to co mu szkodzi dołożyć do niej kilka tysiaków żeby się dowartościować i żeby ładnie wyglądała jeden pomaluje ją aerografem, drugi założy przód od R-serii a trzeci założy kilkanaście lampek i się szczyci nie wiadomo czym.
Wiadomo że technika idzie do przodu i starym samochodom nie dorówna.