Cytuj:
Nie będę Ci się tłumaczył po co mi E6, powiem tylko, że już wtedy był plan na zagranicę, powoli dochodzę do tego. Pewnie zapytasz czemu jeszcze nie jeździmy, odpowiem że np włoskie zezwolenie na odpady załatwiam już 3ci miesiąc, i już wiem że to nie jest ich ostatnie słowo.
Nie musisz się tłumaczyć, wystarczyło napisać że w planach zagramanica i taka odpowiedź jak powyżej by mnie usatysfakcjonowała, nie, nie zapytałbym ponieważ mnie nie interesuje co, kiedy i za ile.
Cytuj:
Kania E6, to gorszy, bardziej awaryjny, mniej ekonomiczny, trudniejszy w utrzymaniu, mniej komfortowy wóz niż Volvo E5.
Przykładów tej opinii podałeś sam z 10. Podam kolejne:
- system kontroli emisji, noxy, dozowniki, pompy adblue, Dpf, czujnik różnicy ciśnień, to są tłuste tysiące, razem chyba z 15, tych rzeczy połowy w Volvie poprostu nie ma.
Dyletancie, na ten fragment odpowiem twoimi słowami
Cytuj:
Znasz pojęcie norm emisji?
Szkoda że jeszcze nie porównałeś układu oczyszczania spalin E6
E4
Trudno żebyś w Volvie E5 miał DPF i parę innych rzeczy z tym związanych...
Cytuj:
- kompresor, 5800 w Scani, nie ma sensu regenerować bo sypie się wszystko, sterowanie, sprzegiełko, pierścienie na tłokach, w Volvie robi się głowiczkę ori za 1000zł i to jeździ kolejny milion km,
Zadzwoń do Volva i zapytaj się jaki jest koszt i wtedy porównamy (tylko Volvo rocznik 2014-2016), porównując do R420HPI z 11r. przebieg 1,33mln kompresor jeszcze nieruszany, druga 08r. 1,48mln również ale tutaj już zaczyna pokazywać się syf w osuszaczu i trochę długo bije, więc czas na nowy, abo regeneracja.
Cytuj:
- alternator nowy Mitsubishi 1200, tego się też nie naprawia, a jak już to na pół toku....
Może i alternator Mitsubishi jest krótkowieczny (do około 08r.-09r. montowali Boscha który był również bezawaryjny) ale też można zapobiegawczo przy 500-600tys. km wymienić szczotki za 50zł i do około 1mln wytrzymuje.
Cytuj:
....W Volvie za 300 robi się szczotki, I łożyska o zapominamy o nim na kolejny milion km.
Nie zapomnisz o nim na kolejny milion ponieważ dużo wcześniej skończy żywot komutator, to samo łożyska te które teraz są dostępne (max 300-500tys. km od regeneracji)
Cytuj:
- koordynator może wyjść 2000zł, a może 7000, no tu zostaje tylko się głośno zaśmiać. W Volvie nikt o takich problemach nie słyszał.
Koordynator w Kani z lat 2010-2017 to oczywistość (coś jak APM w Renacie, czy wiązka Volvie i Renacie), każdy zorientowany w marce wymienia to zapobiegawczo przy przebiegu 600-700tys., jeżeli zregeneruje to dobry magik ("przelutuje" wszystkie luty ekologiczne) to jest to już część bezawaryjna, są nawet tacy co dają dożywotnią gwarancję.
Cytuj:
- niskie zderzaki, podatne na urwanie, konieczność demontażu do wymiany filtra pow.
Słaby argument, trzeba było pomyśleć wcześniej i szukać z tym krótszym, który ma nawet większy prześwit niż Volvo, w jakim aucie jeżeli zawadzisz nie będzie podatny na urwanie? Chyba tylko w Jelczu NL jest metalowy.
Cytuj:
- ten głupi separator odśrodkowy, trudny w serwisowaniu, przez co połowa aut przy wymianie oleju ma go nie czyszczonego, w Volvie nic się nie czyści, poprostu wkładasz nowe,
Bączek jest jedna z najlepszych rzeczy w Kani od już 25 lat. Sam widzisz ile syfu nie jest w stanie zatrzymać sam wkład filtra. Przy dzisiejszych interwałach przeglądowych to jest "złoty środek". Nie trudny w serwisowaniu tylko potrzeba mu poświęcić dodatkowe 0,5h.
Cytuj:
- pali to tyle co Volvo z silnikiem d13c, tylko ma gorszy zakres użytecznych obrotów, I ma się wrażenie że to auto nie chce jechać,
Bajki że R450 pali tyle co d13c 460 to możesz na etransporcie pisać
Dobrze że tylko masz wrażenie, a rzeczywistość jest inna....
Cytuj:
- turbina 500- 600kkm i w każdej wymieniona.
Jeśli nie chce się wyczyścić bączka albo sprawia to trud, to są tego efekty. Może trafiłeś na tę połowę co nie była czyszczona? Problem z turbinami to zaczął się głównie w NG, a w szczególności w 500KM motorach.
Cytuj:
Powstrzymaj się od wymyślania co to miałem w głowie kupując kolejną, to moja sprawa, i nic Ci do tego. Jak będę chciał to kupię sobie kolejną
Nigdzie nie napisałem co miałeś Ty w głowie tylko jakie są moje odczucia, a to jest kolosalna różnica.
Cytuj:
To Speed291 zamiast moich ulubionych pojazdów, sugeruje mi zakup Volvo e3.
Po raz kolejny próbujesz wpoić coś czego nie napisałem, przykładowe ogłoszenia były bardziej skierowane do kolegi andy the driver, ponieważ wcześniej wspominał że szuka jakiegoś rodzynka E3.
Volvo E3 jest beeee? (pomijając kwestie opłat drogowych)
Cytuj:
Oprócz układu oczyszczania spalin, to zwykła Rka, która jest taka od pewnie 15 lat produkcji.
Przez 15 lat produkcji zmieniło się dużo, zaczynając od HPi
PDE
XPi kończąc (mówimy tylko o motorze)
Cytuj:
Kania E6 w tym modelu jest bez Egr, i zmiennej geometrii.
To jest jednym z największych plusów tej marki, że tylko R410 i R450 nie ma tych dwóch mechanizmów łącznie.
Kierownik jest trochę jak elektorat PO, jestem za PO (Volvo) ale w wyborach postawię X na PiS (Kania).