Wrócę jeszcze do wcześniejszych postów.
Cytuj:
MAN TGX ze skrzynia zautomatyzowana ZF ma 12 przełożeń, scaniowskie skrzynie miały 14 biegów
A jak rozróżnić AS-Tronica od traxona? Lub w jakich latach były montowane?
Cytuj:
W Manie regulacja musi chyba być za dopłatą bo to co jest standardowo to ciężko nią nazwać. Mp4 ma dużo wiekszy zakres moim zdaniem.
Bardziej miałem na myśli porównanie MP2/MP3 do MANa, bo MP4 to jednak inna generacja samochodu.
Cytuj:
Ja jeżdżę obecnie tylko TG-X albo Actrosem bo nic innego nie mamy,i zdecydowanie pozycja za kierownicą na korzyść Actrosa.Sam kąt pochylenia,swoboda kolan dookoła od deski.W MAN-ie są tak nisko pedały, że nawet tam nogi nie wsadzisz pod spód,a to w Actrosie na dłuższych trasach się przydaje dla wysokich osób.Co do skrzyni,14b ze Scanii to jest też dobre 100lat za murzynami jeśli chodzi o dobieranie biegów itd, podobno w najnowszym TG-X dopiero to dobrze zgrali.
Ogólnie porównując Actrosa Stream Space z TG-X z kabiną XLX to dużo pakowniejsza,praktyczniejsza,"milsza" w środku jest dla mnie kabina Mercedesa.Akurat minusem jest jeden stopień wyżej i przy częstym wsiadaniu i wysiadaniu tu wygodniejszy jest MAN,i ogólnie przez to, że ma niżej zawieszoną kabinę na 4 poduszkach,a nasze Actrosy ze sprężynami pod kabiną co daje mu przewagę komfortu.Ale w Actrosie wszędzie się wyprostuje przy 193cm o czym w MAN-ie nie ma mowy,dodatkowo mega duże boczne schowki, dostępne z zewnątrz i wewnątrz z dwóch stron, płaska podłoga, dużo miejsca po stronie pasażera,dobrze też tam ukrztałtowana deska do zrobienia jedzenia czy posiedzenia przed laptopem,wygodniejsze łóżka niż w TG-Xie, lepsze audio w standardzie.Bardziej do mnie przemawia Actros,gdyby to był Big Space w salonce to już byłaby bajka...
Jak jest z działaniem skrzyni w MP4? Bo słyszałem, że ludzie narzekają. No i narzekają też na ogólną trwałość względem MP3.