Cytuj:
Cytuj:
Apropo Scani, Kierownik jak tam twój koordynator?
A dziękuję, koordynator narazie ma się dobrze.
Ktoś zna jeszcze jakieś powszechne przypadłości tego auta, a o których w Volvie w ogóle się nie myśli?
Bo ja znam takie:
- wtryskiwacze Xpi,
- turbina starcza na 500kkm
,
- silnik przy milionie zaciera się na 3 lub 4 cylindrze
,
- koordynator
.
Edit:
- czujnik Nox, starcza na 500kkm.
Kania to jest najlepszy możliwy tir
!
Problem z siłownikiem podnoszenia kabiny?
Tak serio to auto ma swoje dobre strony, ale tyle typowych przypadłości i zazwyczaj drogich mają te auta, że nie potrafię zrozumieć skąd ten zachwyt nad nimi. Przecież to się niczym nie różni od premiumki, tylko typowe usterki są inne.
A, jeszcze jedno. U ciebie to chyba nie będzie, bo nowszy silnik, ale w tych co ja mam ponoć dość typowe, że leje się z okolic rozrządu.