Sukces, taki połowiczny póki co. Wylicytowalem naczepę z aukcji. Czekam na przybicie mojej ceny przez bank. Jak się uda to będzie pierwsza naczepa z portalem BDE we flocie
Jest gdzieś mapa magazynów Kauflandu albo ktoś, kto tam pracuje?
Wszędzie bardzo łatwy dojazd.
Bydygoszcz-Strefa przemysłowa,dojazd od Dk10
Piotrków-Wielki burdel tuż przy DK 74,kierunek Bełchatów
Gliwice-Tulipan Park DK 88.
_________________ "Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019
Ostatnio zmieniony 15 maja 2020, 19:25 przez yarzyna, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
I jak to mniej więcej wygląda? Są przepinki naczep jak w JMD czy jeździ się cały czas z tą samą? Na sklepie rozładowuje się towar, ładuje zwroty i powrót na centrum?
Kaufland nie wiem czy w ogóle ma swój transport. Napewno dużo jeździ podwykonawców, wynajętych. Nie jest jak w JMD, że mają swoje wewnętrzne zestawy. Tzn. JMD też ma podwykonawców, ale są oni na stałe w danym CL.
Rejestracja:14 sie 2008, 12:59 Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV
Do 31 maja można śmigać na tych odstępstwach, pamiętając o czasie aktywności kierowcy. Krajówki też to dotyczy - info bezpośrednio z Ministerstwa Infrastruktury.
W ogólnym skrócie.
Przyjeżdżasz na magazyn,dostajesz skaner plus podstawę do załadunku gdzie jest wszystko rozpisane ile palet na której rampie.W nocy z reguły odwiedzasz 3 rampy. Fresh,warzywa i do pełna ładujesz spożywkę.Fresh w jednej temperaturze a warzywa ze spożywką w drugiej.Załadunek średnio schodzi do 1.5h. Wszystko ładujesz wózkiem elektrycznym.Na sklepach zrzucasz się sam,fajnie jak jest jeden punkt do zrzutki bo raz dwa i rozładowane.Gorzej jak masz dwa sklepy,wtedy zaczyna się przekładanie palet na samochodzie.Co do powrotów,dużo zależy od przewoźnika. Kaufland większość tras puszcza w One Way.Bliskie trasy na pusto a co do dalekich,jak wcześniej napisałem. Jak ktoś ogarnia i ma na tyle zestawów to szuka powrotów .Jak wszystko na styk i mają ciśnienie to jeżdżą pusto/pełno.
Kaufland jako logistyka kuleje,z reguły jesteś zdany sam na siebie. Jak jest problem na załadunku/rozładunku mało kiedy kto pomoże. Palety wiecznie słabo ofoliowane,krzywe i dziwnie złożone.Woda niegazowana na dole a na górze skrzynki z browarami.Kierowca za wszystko jest obciążany,dochodzi do abstrakcji gdzie za przejazd bez plomby na pusto ze sklepu na sklep potrafili przydupić 200zł kary.Przeważnie na sklepach jesteś traktowany w stylu 'po coś pan przyjechał'.
Jest również trochę plusów,przy takiej ilości ramp nauczysz się cofać raz dwa. Zdecydowana większość sklepów ma swoje podjazdy które wyglądają jak lotnisko.
Jak jesteś nerwowy,odpuść sobie :mrgreen:
_________________ "Ja to jestem tradycjonalista,wolałbym rzepa zapiąć niż jakieś promy wbijać' -Król Dystrybucji 2019
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
I to chciałem wiedzieć. Jakiś podwykonawca szuka kierowców. Dwóch na zestaw, jeden na nocnej zmianie jedzie do Bydgoszczy z Olsztyna, ładuje zestaw, wraca tu, a drugi na swojej zmianie rozładowuje się w sklepach. Po tygodniu zmiana kierowców, zarobki w okolicach 4000-4500 złotych netto.
Użytkownicy przeglądający to forum: Atego i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę