Laboratorium COCH

Bezpłatna usługa Webfleet 2018 - TomTom Telematics PL

Naprawa foteli TIRSpeedtruck.euHOL-EXPOFuelSave



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 12 paź 2010, 17:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 30 sty 2010, 22:56
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Scania 580 V8
Lokalizacja: Dąbrowa B-stocka
Zamierzam kupić Renualt master 3.0 dci 140 km.
Proszę o informacje na temat awaryjności samochodu. :D


Na górę
PostWysłano: 14 paź 2010, 21:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 11:58
Posty: 151
GG: 0
Master z tym silnikiem to naprawdę pożądne auto. Motor jest od Iveco - Sofim. Więc jest na łańcuchu rozrządu i posiada moc 136KM a maksymalny moment obrotowy to 350Nm.
Mój brat w firmie ma trzy auta dostawcze. Obecnie to Master - z tym silnikiem, Sprinter 315 i Iveco Daily z tym samym silnikiem.
Najmniejsze spalanie notuje na Masterze (mała masa własna) i Daily. Sprinter pomimo nowocześniejszego silnika odstaje i to znacznie (wyższe spalanie ale może ciut wyższa kultura pracy). Co do awaryjności. To silnik z CR i 16 zaworkach. Więc trzeba uważać co się leje i sprawdzić przed zakupem. Niestety, wiele osób próbuje oszczędzać lejąc jakąś berbeluche w postaci biodiesli itp. co tak nowoczesne silniki nie tolerują.

Auto w tej chwili ma przebieg coś ok. 570 (z czego sam zrobiłem jedynie z 30 tysi) tyś. km a jest z rocznika 2005. Do tej chwili jedynie wymieniano półosie, wahacze 4 sztuki razem ze sworzniami, listwe wtrysków (nieszczelność), amortyzatory + sprężyny, świece żarowe. Jeżeli chodzi o silnik sprawuje się bardzo dobrze. W tym egzemplarzu nawet skrzynia pracuje lepiej niż w wersjach z silnikami made by Renault (może to moje subiektywne odczucie).

Jakby co to pytaj póki pamięć świeża.

_________________
Gumisie, Lubisie ... lubie wszystkie misie


Na górę
PostWysłano: 17 cze 2012, 19:02 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 780
Lokalizacja: Ślesin / Konin
Upatrzyłem sobie ostatnio Mastera z tym silnikiem. Na jakie spalanie mogę liczyć? Planuję jeździć tylko do Niemiec, czyli głównie autostrada bez przeładowań (+/- 1 tona). 1/2 trasy na pusto. Na co muszę zwrócić uwagę przy zakupie? Samochód ma 180 tyś kilometrów, stoi w Niemczech.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Forum Samochodowe