Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 lip 2008, 9:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

No własnie, zazwyczaj jak swieci sie kontrolka błędu i brzęczyk się włącza to wiadomo czego chce - albo podniesiona kabina albo brak cisnienia w zbiornikach i jeszcze trzeba z odjazdem poczekać...

Ale co to moze byc ze co jakis czas się włącza błąd bez dodatkowych kontrolek i brzęczyk zaczyna wyć ? Zadna kontrolka wiecej się nie zapala, wszystkie wskaźniki w porządku.

Jak to można spróbować zdiagnozować ?

Wypięcie brzęczyka rozwiązuje tylko tyle ze nic nie drze się w kabinie, ale kontrolka czerwona nadal się włącza i wyłącza.

_________________
Krzysiek


Post Wysłano: 30 lip 2008, 13:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Miałem coś podobnego w swoim. Podczas jazdy zaczęło bimbać jakieś urządzonko. Kiedyś jak jechałem nim w trasę kiedy zaczęło bimbać otworzyłem tam gdzie są bezpieczniki i bimbało to przykręcone do tych drzwiczek. Ale to powtarzało się co kilka lat. Bimbało np. 2 tygodnie później dwa lata spokoju było i tak co jakiś czas przez kilka dni.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 30 lip 2008, 14:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

no wlasnie wlasnie :)

ale te dwa tygodnie mnie irytują ;)

no i wolałbym wiedzieć co to ...

_________________
Krzysiek


Post Wysłano: 31 lip 2008, 11:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2008, 23:27
Posty: 29
GG: 0

witam koledzy-moja f12 od kilku dni tez mnie denerwuje tym brzeczeniem, tylko po zgaszeniu silnika i nie wiem jak tego mam sie pozbyc .Po przekreceniu kluczykow pali sie ciagle pomaranczowy trojkacik i pali sie od zawsze tylko teraz do tego brzeczek, moze nasze auta domagaja sie juz zasluzonej emerytury.


Post Wysłano: 31 lip 2008, 11:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

zaraza jakaś...

brzeczyk to takie srebrne pudełko w skrzynce vis a vis pasażera. kostka z 7 kablami wchodzi od dołu, latwiej wykrecic to pudełko i wtedy do kabli dostęp prosty.

po wydłubaniu zółto/czerwonego przewodu LUB różowego przewodu przestaje sie drzeć. - tak jest u mnie, w najgorszym wypadku wypiąć całą kostkę po prostu.



Kontrolki - odkręcić froncik od tablicy wskaźników i wydłubać żarówkę.



Ale to środek doraźny, lepiej znaleźć rozwiązanie.

_________________
Krzysiek


Post Wysłano: 31 lip 2008, 12:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

wg mnie przyjemny jest ten dzwiek tego brzeczyka ale zalezy kto co lubi i w jakich ilosciach. jesli nie myle to tez brzeczy jak masz wlaczone swiatla pozycyjne czy tez mijania i masz otwarte rownoczesnie drzwi. w firmie wuja kierowcy pod ten brzeczyk podpinali hydraulike zeby nie zaqpomniec ze trzeba wylaczyc pompe od wywrtou kiedy przelacznik sam jej nie wylaczal. moze u was poprzedni wlasiciele tez zrobili taki lub inny patent.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 31 lip 2008, 12:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

15 lat było dobrze

to jak by poprzedni wlasciciel cos namotał to by sie wczesniej ujawniło...

choć, nie ukrywam, obecność alarmu odkryłem po 14 latach ;)

_________________
Krzysiek


Post Wysłano: 31 lip 2008, 13:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

W mojej wtedy był też alarm. Miałem wypaśną wersje i miałem cz ale po jakimś czasie odszedł od nas i alarm ale bez pilota... I odkąd mieliśmy Volvo tak się działo a mieliśmy je 10 lat.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 02 sie 2008, 6:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Pytałem się fadera mówi że to chyba podpięte było do centralnego smarowania i jak było mało smaru to dźwięczyło ale już nie pamięta dokładnie...

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: