Cytuj:
A tego sposobu to nie znałem.
Mi to wpadło do głowy jak byłem w podobnej sytuacji, a też nie lubię bez potrzeby ostatecznej ściągać kół.
Cytuj:
Ja bym się bał, że jak już puści ten kamień i wyskoczy, to wtedy tak pier*olnie, że by mi błotnik w naczepie rozrypało, a co gorsza, jakby uderzyło w cysterne i odbiło farbę...

Większe niebezpieczeństwo jest chyba jechać z tym, bo nigdy nie wiadomo w którym momencie wyleci, w jaką stronę poleci no i podczas jazdy siła odśrodkowa zrobi tez swoje. A jak nie poleci to tez problem bo opona pewnie i tak w dupę dostaje.
Cytuj:
Ja tam sobie rozsuwam a szeryf mi gada że to daremna robota bo do 3m nie trzeba tego...
Ogólnie jeśli ładunek wystaje poza obrys pojazdu zawsze dobrze go oznakować. "Daremne" to może być potem tłumaczenie się jak cos się stanie, a to też jego hajc bo da ubezpieczenie na pokrycie szkód gdy ktoś stwierdzi, że nieoznakowany ładunek był. Czasem się człowiekowi narobić nie chce no ale skoro poszerzenia Ci chodzą bez problemu, nie są zastane i zniszczone to też bym używał.