[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 2553 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Zzx nie każdy ma taki komfort żeby sobie samemu towar ustawiać.
Na niektóre magazyny za Odrą nie ma nawet wstępu.
A jak spedycja wymyśli kilka miejsc załadunku, to już wogóle lipa.
Mi ostatnio spedytorka wymyśliła doładunek, oczywiście kręgi blachy i musiały byc od ściany po 2 palety w rzędzie.
Później kolejny ładunek ciężko i na osi ciagnącej 12 ton.
Jeśli jest możliwość i kierowca wie w czym rzecz, to można jakoś to poukładać.
Niestety w wielu przypadkach nie ma takiej opcji.
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2742
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Hehe ile razy miałem ładować papier papier toaletowy albo napoje w butelkach nigdy to sie nie mieszało wiec o jakims przekładaniu palet nie było co marzyć,myśleć,wspominać:D za to pamiętam starą szkołe jeszcze z czasów granic gdzie na Olszynie była waga osiowa i zasada była taka: na pierwszych dwóch polach naczepy(do połowy) ładujemy 10 ton a na następnych dwóch polach 14-15 ton(resztę) i wówczas na napędzie wychodzi w granicach dopuszczlanych 11.5t.
Wtedy (przed wejsciem do UE) za przewaloną oś płaciło sie 700-800 pln kary na wyjeździe z Polski lub możliwość zmiany granicy na powrocie za darmo.
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Trzy osie rozwiązują kompletnie problem przeciążonego napędu przy zwykłej naczepie, ale tak samo przy zwykłych ładunkach ciężko to uzasadnić finansowo, droższy ciągnik, więcej opon i mniejsze kotły.
Ale 3osie tworzą problem masy całkowitej. W miarę męski pusher waży około 9500kg. Męskie boogie około 10500kg. Jak ktoś wozi dużo ciężkich ładunków, jak ja, nie ma opcji zmieścić się w 40T DMC. NAwet jak wyrzucimy zbędne kilogramy w postaci zapasu czy paleciary.
Co do nacisku na napęd. Bardzo dużo wożę granulatu na paletach ze Szwecji. 18 palet każdą po 1200kg około. Wychodzi około 25,5t brutto ładunku. Przy 2 paletach z przodu na środku i potem 8x2 na napędzie jest 11,5t. Całkiem ktoś mądry musiał to obcykać.
Nasze Volva są lżejsze od Dafów Ok, jest różnica 350 litrów w paliwie, ale i tak Daf jakieś +/- pół tony więcej waży. Tylko wiadomo, że prawdziwy pusher to nie jest.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7245
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Moje boogie waży 8345 kg stąd nie wiem skąd ci wychodzi 10500 kg.
Minus to zbiorniki paliwa całe 930 litrów ale na upartego by mogło być około 1050 litrów.
Moje boogie waży 8345 kg stąd nie wiem skąd ci wychodzi 10500 kg.
Minus to zbiorniki paliwa całe 930 litrów ale na upartego by mogło być około 1050 litrów.
W dowodzie czy na wadze? Zatankowane czy puste? 105 boogie w ex firmie ze zbiornikiem 600 litrów ważył 10 ton, a moje v8 Topline pusher z 450 litrów kotłem według dokumentów 9420 i około tyle na wadze wychodziło.
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
To ja podobnie wychodzę R420 z 1200 litrów ropy, schmitzem i 40 HC... Lekkie masz to auto [emoji6] R500 puscher z prawie 6 tonowa sommerką wychodziła mi bez puszki w przybliżeniu 15500.
Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka
_________________ "Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz
Lepiej byłoby jakby podnieśli dmc do 42 przy wykorzystaniu 3 osiowego ciągnika i ładowność by się zgadzała i naciski.
Choć jak podniosą to pewnie już znacząco, tak jak się dzieje to w sąsiednich państwach, np. do 60t.
Niemcy do 60 nie podniosa bo im sie te drogi rozlecą w ciagu roku. Ale 44t DMC znacznie by ulatwily zycie. Mozna by ladowac po 25/26 ton i miec mniejsze naciski osiowe niz przy 5 osiowym skladzie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Długi i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę