[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 2551 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 2551 z 3555 [ Posty: 71091 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12549 2550 2551 2552 25533555 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 maja 2019, 19:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1380
Lokalizacja: BIA

Jak się nie da inaczej rozłożyć towaru to trudno. U mnie się da,to tylko 27 euro palet. Tylko trzeba chcieć współpracować.

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 02 maja 2019, 19:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 mar 2009, 15:10
Posty: 548
GG: 0

Cytuj:
Trzeba ten typ pracy lubić, jak jazda autobusem od przystanku do przystanku.
Monotonia plus jakaś tam dodatkowa obsługa naczep przy przestawianiu, do tego kwestia wielkość placu manewrowego.
no jestem bardzo ciekaw jak to wygląda. niestety aktualnie też w sumie pracuje w nocy i nie mam jak się wybrać na testy


Post Wysłano: 02 maja 2019, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Cytuj:
Jak się nie da inaczej rozłożyć towaru to trudno. U mnie się da,to tylko 27 euro palet. Tylko trzeba chcieć współpracować.
Mi kiedyś we Francji tak wino ustawił. Po 2 palety od ściany ładował, a tył pusty.
Po rozmowie w biurze, towar trzeba było ściągać i ładować ponownie.
Wczoraj zapaliła mi się kontrolka aku w osobówce.
Myślałem, że aku się skończył. Dziś podłączyłem inny i dalej to samo.
Według miernika ładowanie jest poprawne, więc zastanawiam się co się spierniczyło i jakie będą koszta.
Zawsze coś [emoji53]

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 02 maja 2019, 20:48

mi w vectrze na dojazdy do roboty aku trzyma od kupna, czyli jakieś 4 lata, ale coś już czuje że na przyszłą zimę trzeba będzie wymienić. Za to nie dawno kupiłem mondo mk3 w okazyjnej cenie, i teraz wychodzą babole, to zamek od maski się zaciął i ani zamknąć ani otworzyć, co chwile egr wyświetla bląd i w porównaniu do vectry 2.0 diesel mondeo 1.8 benzyna pali jak smok :lol:


Post Wysłano: 02 maja 2019, 20:55
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3609
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Zobacz co z klapami wirowymi w kolektorze...
Łamią się, krzywią i inne dziwne historie.

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 02 maja 2019, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884


Cytuj:
mi w vectrze na dojazdy do roboty aku trzyma od kupna, czyli jakieś 4 lata...
U mnie jest jeszcze oryginalny Jaguara, ale nie mam pewności, że nie był już zmieniany.
A jeśli nie był to po 10 latach już faktycznie mógł paść.
Dziś podłączyłem bo pod prostownik. Jak jutro się okaże, że wszystko w aucie wrócili do normy, będzie znaczyć, że aku wyzionął ducha.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 02 maja 2019, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3650
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Ktoś wie ile wychodzi na bliźniaku przy 33 jednakowych paletach o wadze 24-25t na standardowym zestawie?
Bo w sumie to co stoi na tyle naczepy za osiami odciąża przód na zasadzie dźwigni.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 02 maja 2019, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3386
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Wczoraj zapaliła mi się kontrolka aku w osobówce.
Myślałem, że aku się skończył. Dziś podłączyłem inny i dalej to samo.
Według miernika ładowanie jest poprawne, więc zastanawiam się co się spierniczyło i jakie będą koszta.
Zawsze coś [emoji53]
Obrazek
Cytuj:
Bo w sumie to co stoi na tyle naczepy za osiami odciąża przód na zasadzie dźwigni.
Nie wiem czy pamiętasz, ale kiedyś na forum zarzuciłem tematem o odciążeniach i dociążeniach osi ładunkiem...
Pytałem wtedy czy ładunek na tyle naczepy pomoże nam wyjechać ze śniegu czy utrudni...

Wiąże się to z ową dźwignia. Ale w przypadku zestawu dźwignia to raczej bajer na Grójec. Podparcie dźwigni (koła naczepy) jest za duże i za bardzo przesunięte. Na odcinek naczepy zza osiami (ku tyłowi) musiałaby działać naprawdę duża siła by zrównoważyć to co jest między osiami naczepy a przednią ścianą.


Ostatnio zmieniony 02 maja 2019, 21:55 przez dies_nefastus, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 02 maja 2019, 21:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4085
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Postaw 1t na zwisie i poczujesz, że działa.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 02 maja 2019, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2016, 16:20
Posty: 157

Kania standard, całkowita 39t, 33 palety, okolo 11800kg napęd.


Post Wysłano: 02 maja 2019, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2608
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Wystarczy postawić 20' kontener na dupę zwiniętą/nie zwiniętą i nawet przy 15 tonach masy czuć kosmiczną różnice, a wysuw to coś koło metra.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 02 maja 2019, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1380
Lokalizacja: BIA

Jakiś czas temu, na pewno w lato, musiałem postawić 2,7 t na 1,5 m. tuż za drzwiami. ASR do 10 biegu nie gasł (wiem,delikatnie z gazem i wszystko byłoby ok), na serpenach było czuć,że auto chce złożyć się w jedynkę. Myślę,że delikatny deszcz i byłoby nie wesoło. Nieraz zastanawiam się jak sobie radzą na kontenerach,gdy krótka ciężka puszka stoi na tyle ramy. Są też takie zabudowy do autotransporterów gdzie 6 aut wchodzi na przyczepę i 3 na ciągnik. Też musi być ciekawa jazda z tak załadowanym zestawem,gdy prawie cały ciężar na wózkach.

33 euro palety papieru 24t, często ładujemy w CH do NL, waga waha się między 11,6 - 11,8 t.

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 02 maja 2019, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3650
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Nie wiem czy pamiętasz, ale kiedyś na forum zarzuciłem tematem o odciążeniach i dociążeniach osi ładunkiem...
Pytałem wtedy czy ładunek na tyle naczepy pomoże nam wyjechać ze śniegu czy utrudni...

Wiąże się to z ową dźwignia. Ale w przypadku zestawu dźwignia to raczej bajer na Grójec. Podparcie dźwigni (koła naczepy) jest za duże i za bardzo przesunięte. Na odcinek naczepy zza osiami (ku tyłowi) musiałaby działać naprawdę duża siła by zrównoważyć to co jest między osiami naczepy a przednią ścianą.
Tak na chłopski rozum tylny zwis to jakieś 20% naczepy, to co przed osiami jakieś 60 czyli 3 razy więcej, na tył wejdzie 6 palet po 750kg czyli razem 4,5t podzielić przez te wcześniejsze 3 wychodzi 1,5 bo jednak mimo dużego podparcia dźwigni osie są na poduszkach, a nie sztywne, choć jednak coś trzymają to dajmy na to tonę mniej musi wyjść na siodle.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 02 maja 2019, 22:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:58
Posty: 449
Lokalizacja: OB

9zł, jak 2 lata temu na biedronie zmieniał się przewoźnik na kalmarach, to na 8 miejsc było 20 chętnych. Zazwyczaj 8h - chyba że był poślizg na magazynie, a jak ci było mało, to mogłeś sobie dorobić na zestawie.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka



Post Wysłano: 03 maja 2019, 0:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3386
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Tak na chłopski rozum tylny zwis to jakieś 20% naczepy, to co przed osiami jakieś 60 czyli 3 razy więcej, na tył wejdzie 6 palet po 750kg czyli razem 4,5t podzielić przez te wcześniejsze 3 wychodzi 1,5 bo jednak mimo dużego podparcia dźwigni osie są na poduszkach, a nie sztywne, choć jednak coś trzymają to dajmy na to tonę mniej musi wyjść na siodle.
Obrazek

Weekend majowy jest :) szarpać fizykę :)


Post Wysłano: 03 maja 2019, 8:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2608
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Nieraz zastanawiam się jak sobie radzą na kontenerach,gdy krótka ciężka puszka stoi na tyle ramy.
Jak masz standardową na dzień dzisiejszy ramę, czyli taką, której długość regulujesz z tyłu, za osiami ogonem to jest średnio, ale stabilnie :D Koniecznie musisz ściągnąć ramę, bo inaczej nie ujedziesz, czyli zderzak musi być "oparty" o ostatnią oś. Najlepsze do tego są naczepy rozciągane środkiem.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 03 maja 2019, 9:08

Cytuj:
Na tym moście w Duisburgu ?

Zapłaciłeś i kazali pewnie bokiem objechać tak czy siak ? :D. Najlepsze jest to że magnumka z chłodnia na pl blachach miała 13.2 na bliźniaku i bez mandatu kazali jej uciekać. :P
Tak dokładnie 57/42 musiałem jechać :D


Post Wysłano: 03 maja 2019, 10:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2742
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Pare razy bawiłem sie Scanią z wagą podczas załadunku od przodu (makulatura) to na odpalonym aucie i wyluzowanej naczepie na początku bliżniak dobijał nawet do 14 ton by potem spaść do legalnej wartości, środkowa oś jest punktem podparcia tej dzwigni, już nie mówie o różnicy w jeździe jak mamy jeden towar do osi naczepy albo rozciągnięty do końca naczepy :wink:

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 03 maja 2019, 16:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2849
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Bardzo dobrze ta zasade widac przy zaladunku silosu gdy podczas zaladunku 2wlazu dobijamy do 15t a potem przy dosypywaniu na tyl naczepy wszystko sie normuje

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 03 maja 2019, 16:42
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3609
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Tak samo jak ładujemy jeden temat.
Wszyscy się mi dziwią że chce lekkie palety w środek naczepy, a nie na koniec....

Każdy ładuje wszystko co ciężkie na przód, a lekkie palety na tył.. bo się lepiej jedzie.... Z przewoloną osią napędową około 13T...

Nie da rady pomieszać palet, bo wózkowym nie chce się palet mixować i wiecznie płaczą, że ja ma problem... Jako jedyny :D

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 2551 z 3555 [ Posty: 71091 ] Przejdź na stronę Poprzednia 12549 2550 2551 2552 25533555 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: