Cytuj:
Firmy takie jak wasze, kiedy ktoś się zainteresuje ile kosztują leasingi, obsługa, warsztacik, logistyk i pan kierowca kończący w południe, to często wychodzi że taniej jest zadzwonić wynająć, załatwić sprawę jednym telefonem, a nie uganiać się z dziadostwem.
Każdego dnia jeździ pod nami na "wynajmie" około 3-4 samochodów. Mamy też z 5 sztuk w leasingu aktualnie, a poprzednich 10 też w leasingu kiedyś była - więc chyba przez te 10 lat się już zainteresowali ile to kosztuje. Warsztat też funkcjonuje, mimo że z poważnymi usterkami i tak jeździmy gdzieś indziej, a wszystkie Scanie, dziś już sztuk 5 jeżdżą na serwis. A pan kierowca nie kończy w południe, ale nie musi [wycenzurowano] w majówkę na zachodzie i bez problemu dostaje płatny urlop, godziwe L4.
Kruszywo za to przywożą nam obcy przewoźnicy, mimo że moglibyśmy mieć więcej swoich wanien - pewnie im się nie opłaca. Nasze dwie robią robotę ~1.5km kółko, zwożąc piasek z barek.
No i kręci się to tak już 28 lat, co roku nowe inwestycje w sprzęt, postawili nowy węzeł, także chyba jednak można pracować normalnie i może się to wszystkim opłacać
