Witam!!-w autobusie z silnikiem MAN-a, zabudowano skrzynie biegów ZF 1600 z intarderem.Autobus stał ponad rok po uruchomieniu zaczął wariować intarder i pojawiły się problemy z przegrzewaniem silnika/objawy jak w przypadku pękniętej uszczelki pod głowicą/.
Uszczelki zostały zmienione ,problem pozostał -silnik się grzeje ale nie zawsze zazwyczej jak intarder szwankuje.Czy ktoś mógłby wytłumaczyć zwiazek intardera z układem chłodzenia,i może ktoś wie gdzie zdiagnozować taki problem na śląsku??
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę