Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 cze 2018, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Sprinter 519
Moc 190KM
Kupiony 06.2018
Przebieg 400km
kontener Winda
Zabudowa Plandex

Google Picasa:
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... BfMzd1SVdR


Zdjecia
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... BfMzd1SVdR
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... BfMzd1SVdR


Ostatnio zmieniony 26 cze 2018, 12:06 przez stoldom, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 26 cze 2018, 10:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1625
GG: 1
Samochód: osobowy

Tacho jest? :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 26 cze 2018, 12:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Cytuj:
Tacho jest? :D


Na szczescie nie......


Post Wysłano: 26 cze 2018, 12:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5091
Samochód: orange i grafitowy

ładowność 200 kg :D

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 26 cze 2018, 13:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

Cytuj:
ładowność 200 kg :D
troche lepiej....


Post Wysłano: 26 cze 2018, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5986

A ty nie miałeś zestawu do drewna?


Post Wysłano: 26 cze 2018, 16:51
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3586
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Zielony Man do drewna kiedyś tutaj był pokazany...
W tej opcji jak i z drewnem z wagą na bakier :D

Zabudowa dość dla mnie specyficzna, pod konkretną robotę brane?

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 26 cze 2018, 19:46

Widzę że ciekawa zabudowa. Ale w tej konfiguracji to raczej ładownością nie grzeszy...
Oby jak najdłużej bezawaryjnie służył.


Post Wysłano: 26 cze 2018, 19:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3312
Lokalizacja: eu

Cytuj:
ładowność 200 kg :D
Prędzej koło 1000kg


Post Wysłano: 26 cze 2018, 20:33

1000kg ale pewnie bez zabudowy, bo z nią to góra między 500-700kg.
Z plandeką pewnie mniej by ważył, a tak z izotermą/chłodnią wiecej.


Post Wysłano: 26 cze 2018, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

o 1000 ładowności można pomarzyć..
moje iveco 50c18 jako goła rama 4m.. z wzmocnionymi resorami i poduszkami z tyłu z paliwem ważyło 2380 kg :)


Post Wysłano: 26 cze 2018, 21:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3312
Lokalizacja: eu

Cytuj:
o 1000 ładowności można pomarzyć..
To pewnie większość handlarzy n a Otomoto i oeliksach kłamie gdy wystawia 519 z takimi zabudowami....


Post Wysłano: 26 cze 2018, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2016, 9:51
Posty: 141

Mówimy o ładowności z dowodu rejestracyjnego czy o realnej ładowności ¿


Post Wysłano: 26 cze 2018, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2683
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

3.5 t DMC i bliźniak na tyle :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 26 cze 2018, 22:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Co do realnej ładowności tego Mercedesa to najbliżej był według mojej oceny Kolega Columbo czyli 500-700Kg. Po oględzinach stwierdzam że zabudowa to nie pełna izoterma z jedną ścianą firanką z dodatkową windą (która waży 200Kg), a Mercedes ma wzmocniona ramę do tego tylny most na bliźniakach do tego masywne resory i ciężki silnik. Z pełnymi kotłami i tą zabudową masy własnej będzie miał 2,8-3,1 T.
Odchodząc od tematu masy i realnej ładowności to piękne, mocne auto i ciekawie skonfigurowane. Pokaż kilka zdjęć ze środka. Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 27 cze 2018, 0:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5965
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Mówimy o ładowności z dowodu rejestracyjnego czy o realnej ładowności ¿
Wiesz, że czteroośka ładowności takiej, administracyjnej ma 16t, technicznej (przewidzianej przez producenta) pewnie ze 28t.
Co nie zmienia faktu, że legalnie wozi 16t.

Więc o jakiej ładowności mówimy?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 27 cze 2018, 6:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5986

Ale 4 ośką w papierach ma zgodnie z prawdą 16 ton ładowności, a sprinter ma wbite pewnie 1-1,5t, czego nie da się zrobić.


Post Wysłano: 27 cze 2018, 9:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Cytuj:
a sprinter ma wbite pewnie 1-1,5t, czego nie da się zrobić.
Ma wbite a nie da się tego zrobić ? Nic z tego nie idzie zrozumieć...


Od siebie napiszę. Byłem kilka dni temu konfigurować nowego sprintera. I handlowiec na bieżąco
wylicza masę podwozia i już wtedy podaje +-50 kg orientacyjną ładowność.
A czasy, że busiki miały robioną ładowność "na ładne oczy" - 1500 kg już się skończyły.
Wystarczy popatrzeć po ogłoszeniach na otomoto, allegro czy innych.



Niech autor tematu rozwieje wszelkie wątpliwości.
Ja obstawiam, że ładowności jest 350-400 kg.
Uważam, że gabaryty kontenera są za małe (chociażby wysokość)
i w przyszłości może być problem ale to już sprawa właściciela.
Kolor fajny taki niepospolity niech służy dobrze ! :D


Post Wysłano: 27 cze 2018, 10:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5986


Cytuj:
Cytuj:
a sprinter ma wbite pewnie 1-1,5t, czego nie da się zrobić.
Ma wbite a nie da się tego zrobić ? Nic z tego nie idzie zrozumieć...
Czego nie rozumiesz? Sztucznie zaniżona masa własna, co zwiększa ładowność. Takie manewry były popularne, co było nawet na 40ton.
A ze w życiu takie auto nie będzie miało takiej rzeczywistej ładowności to inny temat. Jak w tym kawale - tym się różni teoria od praktyki.


Post Wysłano: 27 cze 2018, 10:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
a sprinter ma wbite pewnie 1-1,5t, czego nie da się zrobić.
Ma wbite a nie da się tego zrobić ? Nic z tego nie idzie zrozumieć...
Czego nie rozumiesz? Sztucznie zaniżona masa własna, co zwiększa ładowność. Takie manewry były popularne, co było nawet na 40ton.
A ze w życiu takie auto nie będzie miało takiej rzeczywistej ładowności to inny temat. Jak w tym kawale - tym się różni teoria od praktyki.
Wiem co to sztucznie zaniżona masa. Zresztą wyżej o tym wspomniałem, nie dosłownie ale
łatwo to wywnioskować. No właśnie te praktyki nawet jak sam piszesz były popularne...
Ja dam sobie rękę uciąć, że ten Sprinter nie ma zrobionej ładowność.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: