Kierownik nie mam czasu żeby skleić porządnego posta w tym temacie, ale na Miłość Boską NIE HP. Tego nawet za darmo bym nie wziął.
Druga ważna sprawa, Niedawno wydane i5 będzie lepszą opcją niż i7 wydane trzy lata temu, w tym przypadku nawet rok może nieść kolosalne zmiany. A trzeba pamiętać że oznaczenia i3, i5 i i7 to tylko nazwa linii procesorów, np. między i5 a i7 wydanym w tym samy kwartale danego roku będzie kolosalna różnica na rzecz i7. Ale jeżeli i7 będzie z 2015 a i5 wydane w 2017 to istnieje duże prawdopodobieństwo że i5 będzie miało lepsze parametry. Dlatego ważne jest aby porównać parametry procesorów.
Cytuj:
Polecanie sprzętu po marce bez modelu jest jak mówienie kup sobie pan Mercedesa, bo jak Zdzisiek miał Audi to mu się psuło, ale Marian tym Mercedesem to lata. Każdy model jest inny, część ma wady konstrukcyjne powodujące pękanie obudów, wypadanie guzików czy wybuchanie zasilaczy i tyle.
Z drugą częścią wypowiedzi się zgadzam w 100%, ale z pierwszą już nie. Popatrzmy chociaż na serwis i podejście do klienta. HP ma w dupie klienta po sprzedaży produktu, a ich sprzęt jeśli chodzi o "cywilne" laptopy jest tragiczny pod każdym względem. Asus i Lenovo polecam, żadnych problemów. Acer też spoko, ale nie ma co liczyć że uznają reklamacje jeśli będzie ewidentna wina użytkownika, a tych wyżej potrafią iść na rękę klientowi. MSI różnie bywa z serwisem ale mało miałem z nimi do czynienia, za to lapki konkretne ale ciężkie i nieporęczne. Dell warty przemyślenia ale ciężko znaleźć dobry stosunek parametrów do ceny. Ja bym celował w Asusa albo Lenovo. Najlepszy stosunek ceny do parametrów i dobre serwisy.
Cytuj:
Byle nie Lenovo. Dramatyczny serwis, przekonałem się osobiście, potwierdzają to opinie.
Aż wierzyć mi się nie che, serwisy Lenovo i Asusa to jedyne które na dzień dzisiejszy dbają o klienta. Reklamowałem u nich wiele produktów i nigdy nie miałem najmniejszych problemów, ba uznawali reklamacje gwarancyjne gdzie była ewidentna wina użytkownika jak np. zalanie. Prosiłbym o namiar na serwis w którym tak Cię potraktowali (może być na PW), Chyba że zgłaszałeś przez jakiś lokalny sklep/serwis i oni wcale nie wysłali urządzenia do serwisu producenta, tak się często zdarza bo oszczędzają na przesyłkach (poważnie to powszechna praktyka, że sprzęt na gwarancji naprawiają ludzie beż żadnych umiejętności na zapleczu sklepu bp tak jest taniej).