Podoba mi się ten kórniczek z wejkmany, ale uważam że jest to alternatywne rozwiązanie dla autolawet z fabryczną doubel kabiną. Po 1 ten kórnik zostawia na ramie trochę więcej miejsca niż doubel kabina, po 2 na szerokośc jest więcej miejsca niż w doubel, po 3 tutaj się często widuje 2 lub 3 kierowców często po to żeby z zachodu wracac jakąś furą na kołach a w razie czego 2-4 dni w busie we 2 idzie jeszcze jakośc przeżyc, po 4 widywałem busy autolawety z krótką kabiną i tradycyjnym kórnikiem i dziwnie trochę to wygląda oraz ze względu na dużą wysokośc zwiększa spalanie. Wracając do trasportu międzynarodowego uważam że większośc pozostanie przy tradycyjnych kórnikach ze względu na wysokie zabudowy i coraz większą ilośc zabudów 10-paletowych.
Cytuj:
Witam wszystkich !!!! czytam was długo i postanowiłem się przyłączyć .W marcu podzielę się z wami spostrzeżeniami z wykonania i wygody zabudowy Wejkamy . Zaryzykowałem i postanowiłem ubrać masterka w taką zabudowę zobaczymy co z tego wyjdzie.
W ramach informacji cena 5300 zł netto , waga zabudowy + 40 kg więcej niż kurnik wysokość od ramy to 219 cm szerokość to 214 cm .
Pozdrawiam BUSIARZY
Kolego i jak Twój Masterek odebrany? Jeśli tak to podziel się spostrzeżeniami, a może garaż
Pozdro