praktycznie w jednym momencie, ciężko kręci się kierownicą , zrobiłem około 1000km i niby teraz keci się jak wcześniej, choć raz po raz, czuć że idzie ciężko.
Olej w układzie wspomagania w normie, wąż przy pompie wspomagania upocony.
Dodatkowo słuchać dość mocne stukanie pod nogami, głównie przy ruszaniu czy np wchodzeniu w rondo, sam nie wiem czy to idzie z układu kierowniczego, czy z zawieszenia.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
a pukanie, właściwie czuć to jak ruszam, lub na rondzie, przy jeździe na wprost nic.
fakt zwrotnice troszkę zaniedbane teraz chodzi normalnie, ale doskwierają mi te stuki puki, nie wiem czy to ze stabilizatora, czy zawieszenia kabiny, Merc był jakiś łątwiejszy to rozkminienia
Rejestracja:09 maja 2012, 22:03 Posty: 138
Samochód: Man 14-232
Witam
Ja tez mam podobny problem w Man-ie M90 dosyć ciężko się kręci,olej w normie.Zwrotnice smarowane wszystko zadbane.Tylko moczy mi trochę z zbiorniczka na dole bo miałem klejony.Może się po wietrzyć?
Zamówiłem już zbiorniczek i oryginalny przewód(bo miałem gumowy który popękał) i będę zmieniał tylko jak odpowietrzyć po całej robocie?
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5085
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Witam
Ja tez mam podobny problem w Man-ie M90 dosyć ciężko się kręci,olej w normie.Zwrotnice smarowane wszystko zadbane.Tylko moczy mi trochę z zbiorniczka na dole bo miałem klejony.Może się po wietrzyć?
Zamówiłem już zbiorniczek i oryginalny przewód(bo miałem gumowy który popękał) i będę zmieniał tylko jak odpowietrzyć po całej robocie?
odpowietrzanie polega na kręceniu kołem kierownicy od jednego oporu do drugiego - najlepiej na podniesionych kołach.
w trakcie sprawdzaj ilość płynu w zbiorniczku oraz nie zapomnij o założeniu nowego filterka .
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:09 maja 2012, 22:03 Posty: 138
Samochód: Man 14-232
Witam ponownie
Po bliskim spotkaniu z osobówką byłem zmuszony znowu wymienić te przewody.Po odkręceniu przewodów z kolumny i od pompy w sumie zleciało ok 1,5l oleju ,po założeniu nowych i zapaleniu weszło 2l oraz pojawiło się piszczenie pompy przy skręcaniu(kręcąc kierownicą obroty silnika troszkę się zmieszają) czyli mam rozumieć ze szykuje się wymiana całej pompy? czy jakiegoś podzespołu ?
Może jak auto stało w trakcie naprawy to zwrotnice staneły ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: piterlbn i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę