Cytuj:
jest trochę inaczej jak kolega pisze.
pory jazdy:
kierowca ma wyznaczone pory za- i rozładunków, więc w pozostałym czasie ma jechać tak, aby maksymalnie wykorzystać czas jazdy dopuszczalny przez przepisy. jeżeli byłby zakaz jazdy nocą to kierowca średnio mógłby wykorzystać swój czas w 50% - 60%. czy ktoś ma nadzieję utrzymać się na rynku z pojazdem jeżdżącym 4,5 - 5h na dobę?
trasy:
trasy wyznacza się kierowcom słabym, którzy mają z tym kłopoty. nie wiedzę gdzie są płatne, a gdzie darmowe drogi. ponieważ ND jest dużą firmą więc kierowcy są różni, więc te informacje zeskanowane są dla wszystkich. nie miej dla dobrych jest to oczywiste.
kolego te przepisy dostaje każdy kierowca ND nie ma reguły czy stary czy młody czy się zna na tym czy nie, jak mój ojciec to zobaczył to się zaśmiał bo myślał że czymś go zaskoczą a tu napisane jest w zasadzie to co jest dla większości znajome...no ale tak jak napisałeś ND jest dużą firmą i kierowcy są słabsi i lepsi, dlatego dostaje to każdy kierowca,co do jazdy nocą do doszliśmy już do porozumienia że nie ma takiego zakazu ale szefostwo tego nie popiera.
Ale teraz tak porównałem pracę w Rico a w ND i widzisz...niby kierowcy dostają te blankiety w ND że mają tędy i tędy jeździć ale jest spokój a znowu jak ojciec pracował w Rico to głupią naczepę szukał 3 h bo najpierw pomylili papiery,dali nie od tej naczepy, babka w okienku mówi inny numer na papierze inny...totalny bałagan, tak samo młodziak siądzie za fajerę i jedzie jak mu się podoba,później obciążą go 1000zł za przepał i tak to sie toczy...trochę nie jest to wszystko zorganizowane...tu w ND jest jako taki porządek,zobaczymy jak długo ale myślę że nie będzie źle...