wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://wagaciezka.com/ |
|
Pawtrans Holding, Poniatowa https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=876 |
Strona 1 z 36 |
Autor: | Kaczor [ 03 maja 2005, 16:58 ] |
Tytuł: | Pawtrans Holding, Poniatowa |
HISTORIA W 1982r. powstała firma STANISŁAW PAWŁOWSKI. Początkowo jej działalność opierała się na świadczeniu usług transportowych w kraju. Do 1989r. firma posiadała wyłącznie tabor krajowy tj.: samochody ciężarowe - Star, Jelcz, Kamaz. W 1989r. zakupiono samochód marki Iveco do przewozu 8 sztuk samochodów osobowych -od tego momentu rozpoczynają się przewozy międzynarodowe. W 1990 r. zwiększono tabor o samochód marki Volvo F12 z naczepą Trailor rozwijając usługi transportu międzynarodowego. Pod koniec 1990 r. wymieniono część taboru krajowego i zakupiono ciągniki drogowe marki Scania i Volvo W 1991 r. firma wzbogaciła się o bazę transportową od byłego PTHW w Poniatowej. Od 01.04.1992 r. firma funkcjonuje pod nazwą "PAWTRANS" Import - Export Stanisław Pawłowski. Od tego czasu datuje się dynamiczny rozwój firmy, która stale zwiększa potencjał transportowy oraz rynki zbytu usług transportowych. W 1992 r. firma wystąpiła o przydział i zakupiła koncesje na przewozy międzynarodowe jak również stała się członkiem Związku Międzynarodowych Przewoźników Drogowych. Własna spedycja zapewnia stały napływ zleceń transportowych o zasięgu ? ogólno Europejskim. W 1999 r. Stanisław Pawłowski założył spółkę Stewa Sp. z o.o., która rozpoczęła działalność w zakresie hurtowego i detalicznego obrotu paliwami. W 2002 r. spółka dysponowała już własną bazą paliwową i siecią 5 stacji detalicznych. W dniu 29 sierpnia 2002 r. nastąpiło połączenie działalności paliwowej i transportowej prowadzonej przez głównego udziałowca spółki Pana Stanisława Pawłowskiego poprzez wniesienie aportem całego zorganizowanego przedsiębiorstwa Pawtrans Transport Międzynarodowy Stanisław Pawłowski do Pawtrans Sp. z o.o. Dzięki połączeniu powstało przedsiębiorstwo z aktywami rzędu 40 mln zł, z kapitałem zakładowym 15,9 mln. zł. Stan dzisiejszy Aktualnie oferujemy usługi w zakresie transportu międzynarodowego dysponując 70 zestawami ciągników siodłowych z cysternami do przewozu płynnych produktów spożywczych i licencją na przewozy międzynarodowe. W tym zakresie jesteśmy największym specjalistycznym przewoźnikiem w Polsce i jednym z liczących się w Europie. Handel paliwami prowadzimy w oparciu o 5 własnych detalicznych stacji paliw i bazę hurtową w Zamościu. Spółka posiada także 4 autocysterny. Dzięki współpracy z Rafinerią Gdańską z którą zawarliśmy korzystne umowy handlowe na dostawy paliwa do bazy w Zamościu /transport kolejowy w cenie producenta/ prognozujemy wzrost sprzedaży paliw. Podstawą wzrostu sprzedaży jest brak przedstawiciela Rafinerii Gdańskiej. USŁUGI Firma PAWTRANS świadczy usługi w zakresie: Transportu krajowego i międzynarodowego Specjalistycznego transportu płynnych artykułów spożywczych w cysternach Usługi naprawy samochodów Stacja paliw Autoryzowany serwis cystern G.Magyar Autoryzacja BPW i SAF Myjnia cystern spożywczych KADRA Firma zatrudnia kierowców legitymujących się wieloletnim stażem w przewozach krajowych i międzynarodowych, posiadających uprawnienia ADR. Kierowcy podlegają kwartalnym ocenom i szkoleniom podnoszących ich kwalifikacje. Wspólnie z naszymi Klientami kontrolujemy czy nasz personel ma dostateczną wiedzę o transportowych produktach i wymaganiach odbiorców. Każdy kierowca posiada aktualną książeczkę zdrowia i szkolenie z tzw. minimum sanitarnego.System motywacji finansowej bazuje na ocenie ilościowej i jakościowej realizowanych zadań przewozowych. Własne zaplecze techniczne oraz wykwalifikowani mechanicy zapewniają bieżące remonty i naprawy taboru. Bezpieczeństwo punktualność i czystość są dewizą naszej firmy. Planowanie, administracja i kontrola powierzona jest odpowiedzialnym pracownikom by zwiększyć efektywność, jakość i bezpieczeństwo dostaw. NADZÓR Prowadzimy stały 24 godzinny nadzór nad jednostkami transportowymi na terenie całej Europy w oparciu o łączność GSM. Oznacza to ciągły dostęp do informacji o pojazdach i przewożonym towarze. KLIENCI Współpracujemy z Klientami na bazie wzajemnej lojalności, etyki satysfakcji. Dlatego realizacja oczekiwań i wspólne wypracowywanie rozwiązań transportowych jest jednym z elementów naszej oferty. Planem na przyszłość jest wspólny rozwój z europejskimi koncernami spożywczymi. Realizujemy przewozy głównie w oparciu o długoterminowe kontrakty i dostosowujemy się do indywidualnych wymagań każdego Klienta. (C)http://www.pawtrans.com.pl |
Autor: | misiekboss [ 04 maja 2006, 15:34 ] |
Tytuł: | |
Dzieki bardzo za odpowiedz Mam jeszcze pytanko ile śednio miesięcznie robiłes kilometrów sam a ile w podwojnej obsadzie ?Jak tam z tarczkami? |
Autor: | oski1234 [ 04 maja 2006, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: le śednio miesięcznie robiłes kilometrów
Średnia w pojedyńczej obsadzie wychodzi jakieś 14 000km, tak jest właściwie wszędzie, ale różnie może być, czasami Ci wyjdzie 12 a czasem jak przybutujesz to wskakuje 15 000 ![]() |
Autor: | Mariusz [ 05 maja 2006, 16:56 ] |
Tytuł: | |
Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar). |
Autor: | Coolio [ 05 maja 2006, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar).
To zalezy bo np jest jeden zaklad pod Warszawa, ktory laduje cysterne w niecale 40min (mowa o jedno komorowce), a zalezy glownie od tego co masz np mleko jest zadkie i jak pompa dobra to 2 komory w godzine wyciagnie, a np koncentrat pomaranczowy jest niedosc, ze gesty to jeszcze w minusowej temperaturze ( zdazalo sie ze mial -18 stopni) to musisz go powietrzem pchac a pompa na zakladzie ciagnie wiec schodzi okolo 5 godzin, tak samo jak czekolada gesta to dluzej schodzi ze spuszczeniem.
|
Autor: | Mariusz [ 05 maja 2006, 19:01 ] |
Tytuł: | |
A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ? |
Autor: | Coolio [ 05 maja 2006, 19:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ?
Nie wiem nigdy nie wiozlem tego i nie mam zielonego pojecia jaka temp i jaki czas rozladunku, ale tak jak pisalem wszystko jest zalezne czym jestes rozladowywany, jaka jest instalacja na zakladzie (chodzi o srednice rur) i jak daleko produkt jest transportowany. Kiedys na zaladunku czekolady odstalem 18h bo byly problemy z instalacja ![]() |
Autor: | Damian170 [ 08 lip 2006, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Firma poczyniła zakupy i to spore niedawno jak przeglądałem ich starą strone było napisane że mają 70 zestawów, a dziś już ponad 100. Firma bardzo dynamicznie sie rozwija chyba obecnie jest największą firmą zajmującą sie transportem płynnych artykułów spożywczych w Polsce(jeżeli ktoś zna wieksza polską firme oferującą przewozy tego typu to niech mnie poprawi). Na dodatek nie słychac o niej złych opini(przynajmniej ja nie słyszałem) oby wiecęj takich firm. |
Autor: | misiekboss [ 05 sie 2006, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Słyszałem ze biora Many TGA i Dafy XF 105 niedługo. |
Autor: | Pazdz [ 05 sie 2006, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Tak. Many TGA XLX oraz DAFy XF 105 SC. |
Autor: | łukasz [ 05 sie 2006, 23:04 ] |
Tytuł: | |
Z ''tajnych'' zródeł wiem,że mówi sie o zakupie 5 DAF-ów XF105 SC i 15 MAN-ów TG-A XLX.Domyślam się,że auta będą w automacie.MAN-y pewnie 440 E-5,a DAF-y 460 też może E-5...Czas pokaże... ![]() |
Autor: | piotrekmag1 [ 06 sie 2006, 10:14 ] |
Tytuł: | |
Hehe, ostatnio mówili o 15 Manach, tylko fabryka może już niemieć bez Euro 4 i 5. |
Autor: | Coolio [ 03 wrz 2006, 21:10 ] |
Tytuł: | |
Witam Dawno tutaj nic nie pisalem. Pracuje prawie miesiac i jak narazie jestem zadowolony ![]() ![]() Co do zakupow w firmie rozmawialem z szefem i MAN wyszedl w spalaniu bardzo dobrze i zaproponowali bardzo bardzo dobre warunki gwarancyjne na samochody, poza tym aut bylo zamowionych 15 w pelnym automacie i szef dostal dodatkowo 6 kolejnych aut ze skrzynia Comfort Shift w konfiguracji takiej jak te, ktore byly zamowione w bardzo dobrej cenie stad ilosc 21 sztuk. Te 6 zostalo juz odebranych z Krakowa. |
Autor: | Justyna [ 03 wrz 2006, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Jakiej marki sa te naczepy do spozywki? |
Autor: | Coolio [ 03 wrz 2006, 23:01 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jakiej marki sa te naczepy do spozywki?
Pisalem wyzej ale napisze jeszcze raz, ze jest Francuski G-Magyar i Holenderski Hobur.
|
Autor: | Bandit [ 26 paź 2006, 18:42 ] |
Tytuł: | |
Dziś do Pawtransu przyszły Dafy XF105. Jest i ch narazie 5 sztuk. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Daniel [ 26 paź 2006, 19:44 ] |
Tytuł: | |
Ja już się pogubiłem ile oni tych zestawów mają... ![]() ![]() |
Autor: | misiekboss [ 02 lis 2006, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Udzieli mi ktos odpowiedzi.Czy w firmie jest ustalona norma paliwowa na poszczegolne modele aut?I czy cała flota jest zarzadzana i monitorowana przez GPS? |
Autor: | FABIANEK [ 02 lis 2006, 22:59 ] |
Tytuł: | |
Normy są ustalone i zapisane w umowie. Wahają się od 23 litrów do 25 na setkę, gdzie najniższą mają SCANIE, a peleton zamykają starsze VOLVA FH12. Jest to norma na pusto, a do każdej tony doliczane jest 0,4 litra, czyli przy 24 i 25 tonach jest to 34/100. Oczywiście zdażają się wyjątki i poszczególne auta mają swoją normę, ponieważ kto by nimi nie jeździł to przepalały (np. Srebrna Strzała FH12 ma 27/100). GPS-y dopiero w wchodzą, ale i bez tego jest duża kontrola, bo wystarczy zobaczyć nasze karty drogowe. Mało kto mieści się w normie, chyba, że jeździ tylko na północny zachód, ponieważ normy są bardzo wyśrubowane. Mimo tego firma nie obciąża za przepały, jeżeli kierowca prowadzi dobrą gospodarkę paliwową, tzn. tankowanie przy najniższym stanie i w krajach gdzie jest tańsze paliwo. Pozdro ![]() |
Autor: | Ramzes [ 04 lis 2006, 18:17 ] |
Tytuł: | |
To ja może wrzuce fotkę FH 12 którym jeździł Coolio ![]() ![]() |
Strona 1 z 36 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |