Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 kwie 2007, 12:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Jakie powinno być ciśnienie sprężania min. max. w MAN F2000 silnik D2866? U mnie jest licząc od 1 dziury 26,24,29,29,27,31 i dymi na szarawy kolor obojętnie czy jest ziny czy nagrzany silnik.Wtryski sprawdzone sa, ok.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 kwie 2007, 18:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Czy sa to ciśnienia na zimnym czy ciepłym silniku??Silnik do naprawy jak nie teraz to napewno niedługo;-( Sprawdz luzy zaworowe

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 25 kwie 2007, 8:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Pomiar robiony na zimnym silniku. Może jakieś wskazówki?


Tytuł:
Post Wysłano: 25 kwie 2007, 10:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Pomiar powinno się robić na nagrzanym silniku.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 26 kwie 2007, 0:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Pomiar powinno sie robić na zimnym silniku.I czy był robiony silnik?

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 26 kwie 2007, 9:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Tu jest opis co robione było viewtopic.php?t=7107


Tytuł:
Post Wysłano: 26 kwie 2007, 9:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Cytuj:
Pomiar powinno sie robić na zimnym silniku.I czy był robiony silnik?
całe życie mnie uczyli że na ciepłym, przecież dopiero nagrzany silnik prawidłowo się uszczelnia.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 maja 2007, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Kraz to żle cie uczyli kolego.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2007, 10:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 mar 2007, 15:04
Posty: 153
GG: 539082
Lokalizacja: Słupsk

Zimny silnik rwie się do roboty a już na nagrzanym silniku staję się taki mułowaty :!:

_________________
Trypek1990


Tytuł:
Post Wysłano: 03 maja 2007, 11:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

Regulacja zaworów sie kłania!!

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: