Strona 23 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 2529 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 sty 2011, 22:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

W Magnumce E-Tech mam komputer pokładowy w języku angielskim. Czy ktoś ma przetłumaczone wszystkie opcje do czego służą w języku polskim. Bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktoś pomógł mi w posługiwaniu się komputerem.

_________________
...


Post Wysłano: 17 sty 2011, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 gru 2009, 22:10
Posty: 12
GG: 0
Samochód: Magnum 480DXi
Lokalizacja: Silesia/Gliwice

Witam. czy były montowane w Magnum po 2001r. silniki Mack euro3 480KM?? Czy tylko 470KM?? I jaką normę emisji miały 470KM.


Post Wysłano: 17 sty 2011, 19:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2011, 21:30
Posty: 9
GG: 3463212
Samochód: magnum mack

Panowie a co oznacza kontrolka w ksztalcie kierownicy czerwona?na doklach przygasa.Plyn od wspomagania jest ok.Ale czy to od tego??Czasem sie zapala a czasem nie.


Post Wysłano: 18 sty 2011, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Tak były montowane euro 3 480. Natomiast 470 to euro 2 , twarde i dobre motory.


Post Wysłano: 24 sty 2011, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 gru 2008, 20:27
Posty: 69
GG: 0
Lokalizacja: RLA

W Magmunce 440 E-Tech wyświetliły mi się takie błędy:
0 00520 09 005
0 04029 04 001
0 00650 07 001
0 05006 00 001
Powie mi ktoś jakie to są usterki :?: Będę wdzięczny jakby mi ktoś udostępnił listę kodów błędów, miałbym już na przyszłość :wink:

_________________
...


Post Wysłano: 25 sty 2011, 23:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

mam pytanie mam magnumke AE i na deszcze z guzikami jest włacznik na którym narysiwany jest wtryskiwacz ten włącznik znajduje się na konczu deski


Post Wysłano: 26 sty 2011, 0:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Cytuj:
mam pytanie mam magnumke AE i na deszcze z guzikami jest włacznik na którym narysiwany jest wtryskiwacz ten włącznik znajduje się na konczu deski
Ja tu nie widzę pytania.


Ostatnio zmieniony 26 sty 2011, 0:51 przez Rossi, łącznie zmieniany 1 raz.
Za to są deszcze i koncza deski!


Post Wysłano: 27 sty 2011, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1349
Lokalizacja: BIA

To ja zadam pytanie :) Do czego służy opisany wyżej przełącznik znajdujący sie na deszcze tzn. desce rozdzielczej ? Oraz drugie pytanie. W Premium spotkałem się przłacznikiem na którym był simbol trójkąta a wewnątrz niego napis "SU" jak dobrze pamiętam, nikt w firmie nie wie, do czego to jest ?:) Dodam że Premium 420 DCi, E3. A i trzecie pytanie, z tym spotkałem sie w Premium, myślę że w Magnum też to jest. Wchodząc w menu komputera pokładowego, podmenu serwis jak dobrze pamietam, jest taki napis "selekcja warm-up" standardowo mam zaznaczone NIE, co się stanie po przełączeniu na TAK ?

_________________
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Post Wysłano: 17 lut 2011, 17:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Panowie nurtuje mnie jedno pytanie a mianowicie czym oprócz silnika rożni się magnum E-Tech od innej np DXi? chodzi mi tu o elementy zewnętrzne.Jak odróżnić E-tech od innych?

_________________
elo elo


Post Wysłano: 17 lut 2011, 18:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2010, 20:00
Posty: 2
GG: 0
Samochód: Mercedes,Renault

Witam.
Koledzy ma premiumke z 2000 i mój ojczulek zastanawia się nad kupnem właśnie magnumki z 2007r z silnikiem 440 volva. I obawia się że tam jest nasrane dużo elektroniki i będzie często po serwisach jeździł. Jak to tam jest z tymi magnumkami czy się psują czy nie?


Post Wysłano: 18 lut 2011, 10:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Cytuj:
Witam.
Koledzy ma premiumke z 2000 i mój ojczulek zastanawia się nad kupnem właśnie magnumki z 2007r z silnikiem 440 volva. I obawia się że tam jest nasrane dużo elektroniki i będzie często po serwisach jeździł. Jak to tam jest z tymi magnumkami czy się psują czy nie?
Może powiem inaczej... w którym aucie niema elektroniki? :) Spójrz na Iveco :)
Spokojnie , dobre twarde motory. Tylko jeden warunek - dobre paliwo.
A co do psucia niema reguły.. miałem TGA z 2007 i dzieki Bogu sprzedałem. Natomiast póki co na Renaulty nie narzekam.


Post Wysłano: 19 lut 2011, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 10:43
Posty: 727
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Panowie nurtuje mnie jedno pytanie a mianowicie czym oprócz silnika rożni się magnum E-Tech od innej np DXi? chodzi mi tu o elementy zewnętrzne.Jak odróżnić E-tech od innych?
Oznaczenie silnika jest inne. W E-Techu jest sam srebrny napis z mocą silnika (np. 480) i ewentualnie oddzielny prostokąt z napisem E-Tech. W DXi jest takie coś:
Obrazek

Inne elementy też da się rozróżnić. Chociażby zderzak. Poręcze, schodek są innego koloru. Srebrne schodki czy poręcze bodajże nie zawsze są w tym kolorze w przypadku DXi, ale zauważyłem, że bardzo często tak jest.
Po lewo E-Tech, po prawo DXi:
Obrazek

Dwa zdjęcia do pomocy znalezione w Images Google.


Post Wysłano: 19 lut 2011, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Podziękował kolego za wytłumaczenie a jak to się ma do użyteczności?,które jest lepsze na dłuższe trasy? i czy jest jakaś różnica co do wnętrza oprócz zegarów i deski?

_________________
elo elo


Post Wysłano: 19 lut 2011, 22:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 10:43
Posty: 727
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Podziękował kolego za wytłumaczenie a jak to się ma do użyteczności?,które jest lepsze na dłuższe trasy? i czy jest jakaś różnica co do wnętrza oprócz zegarów i deski?
DXi to silniki Volva. Jedni mówią, że dobre, drudzy, że złe. Jeśli chodzi o E-Techy to 440 są ponoć lepsze od 480. 480 wcale nie ma mocy, a i spalanie nie za ciekawe (trzeba mieć lekką nogę).

A elektroniczny zegar jest dopiero od pewnego roku (nie pamiętam którego). DXi z początku mają identyczne wnętrze jak u poprzedniczki.


Post Wysłano: 19 lut 2011, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Cytuj:
DXi to silniki Volva
Volva? obiło mi się o uszy że to silnik amerykańskiego Mack'a

_________________
elo elo


Post Wysłano: 19 lut 2011, 22:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Cytuj:
DXi to silniki Volva
Volva? obiło mi się o uszy że to silnik amerykańskiego Mack'a
Tak, DXi to silniki Volvo. Mackowskie motory były o ile dobrze pamiętam w Magnum Integral.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 19 lut 2011, 23:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
A elektroniczny zegar jest dopiero od pewnego roku (nie pamiętam którego).
2007. Tata ma 2006 E3 i ma jeszcze stare, elektroniczne są w E5, a one wychodziły od 2007.

Co do wnętrza to nie wiem, czy w ogóle się czymś różni. Na zewnątrz osłona między osiowa w DXi jest bardziej owalna i posiada na środku wycięcie. Natomiast w E-Tech`u jest ona bardziej kanciasta i nie posiada wycięcia.
Nadkola w DXi są od Volva, i światła z tyłu też są inne.


Post Wysłano: 19 lut 2011, 23:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 10:43
Posty: 727
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Na zewnątrz osłona między osiowa w DXi jest bardziej owalna i posiada na środku wycięcie. Natomiast w E-Tech`u jest ona bardziej kanciasta i nie posiada wycięcia.
Nadkola w DXi są od Volva, i światła z tyłu też są inne.
Oo, dokładnie to co Marcin napisał :) W E-Techu osłona jest taka sama, co w Integral i AE.
Cytuj:
Mackowskie motory były o ile dobrze pamiętam w Magnum Integral.
Dobrze pamiętasz. Były montowane w Integralkach. Trochę paliwa ponoć brały, ale generalnie były to świetne silniki :) A 520 w AE to nie był przypadkiem już Mack?

W wersji Millenium (popularny E-Tech) też zdarzały się Macki ;) Z tego co wiem to nawet Magnumka użytkownika "bujanymack470" ma takowy.


Post Wysłano: 20 lut 2011, 0:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Dzięki koledzy za odpowiedzi,mówią że amerykańskie to lepsze,ale podobno Macki maja drogie części.

_________________
elo elo


Post Wysłano: 20 lut 2011, 12:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Uściślijmy (po raz kolejny już, nawiasem mówiąc...) - silniki MACK montowane były w AE 500 oraz od 1992 roku AE 520, później także bardzo rzadki AE 560 (wszystkie te silniki to MACK EE9 V8), pozostałe silniki w AE (380, 385 i 420) to jednostki Renault - MIDR. W Integral wszystkie agregaty (390, 430, 470 i 560, później także E-tech 400, 440, 480) to silniki MACK. W Magnum E-tech również wszystkie jednostki napędowe (400, 440 i 480) pochodziły zza oceanu. Sytuacja zmieniła się dopiero w połowie 2005 roku wraz z wejściem jednostek DXi12 (440 i 480), wszyskite te konstrukcje pochodziły od Volvo, podobnie jak obecne jednostki DXi13.

Panel wskaźników i koło kierownicy uległo zmianie dopiero wraz z wprowadzeniem jednostek DXi13 w 2006 roku.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 23 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 121 22 23 24 2529 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: