Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lut 2007, 11:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 10:45
Posty: 24
Lokalizacja: Kalisz

Koledzy

Mam do Was takie pytanie.
Otoz za kilka dni ide negocjowac podpisanie umowy na transport z pewnym hurtownikiem i chcialbym sie zorientowac jak wygladaja stawki na transport krajowy.
Jezeli ktos mial okazje czytaj moj wczesniejszy post,wie ze jestem zielony w transporcie a musze zrobic cos z samochodami,ktore dostalem niejako w spadku... Nie chce zostac oszukany i chce tez zapewnicmoim kierowcom godziwe zarobki. Moje samochody to trzy chlodnie:
1.) Iveco Eurocargo 120E 18 z 2001r
2.) Volvo FL-615 7t. ladownosci z 1999r.
3.) Iveco Eurocargo 150E 23 z 1995r.
Chodzi mi o stawki "mniej wiecej",zeby nie zostac oszukanym...
Bede bardzo wdzieczny za pomoc :!:

Pozdrawiam :roll:


Tytuł:
Post Wysłano: 22 lut 2007, 15:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2006, 21:00
Posty: 12

Zależy,nie można przedewszystkim dać się uszukac, łatwo stracić przy jakies nie pewnej firmie kilka tys.,a stawki zalezy ale tak od 1,70 do
2,60 nie wiecej,no chyba ze wejdziesz w jakis dobry układ a o taki trudno.
:)

_________________
:)


Tytuł:
Post Wysłano: 22 lut 2007, 15:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

otóż przestrzegam przed podpisaniem długoterminowej umowy w nowrmalnej formie ponieważ chociaż umowa ta zapewnia stałą pracę jednak może byc obosiecznym mieczem.
jeżeli ustalasz stawki za 1 km to musisz mieć zagwarantowene możliwość przejechania miesięcznie minimum 8 000km jednym autem, ponieważ przy mniejszej ilości kilometrów dla Ciebie będzie bardziej sensowne zastosowanie stawki ryczałtu dziennego.
drugą rzeczą jest sposób za i rozładunku, jeżeli auta będa oczekiwać po kilka godzin w jednym miejscu rozładunku, to będą mogły dziennie rozładować 2 góra 3 miejsca ograniczając tym samym ilość przejechanych km.
ważne jest czy będziesz miał płacone za przejechane km, czy tylko za ładowne. w przypadku stałej pracy, ale z ładunkami tylko w jedną stronę, jeżeli zleceniodawca chce auto szybko z powrotem to będziesz musiał go obciążyć powrotami.
istotym punktem kontraktu jest sposób rozładunku i udział w nim kierowców, bo jeżeli na wyposażeniu auta ma być paleciak i rozładunek pod drzwi, to taki kierowca za gołą pensję tylko za prowadzenie pojazdu nie będzie pracował.
przez PW prześlę ci projekt propozycji współpracy jaką przedstawilismy pewnej firmie.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: