Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 21 lis 2006, 17:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 paź 2006, 11:54
Posty: 209
Lokalizacja: zgierz / k.Łodzi

kolego wprowadzasz nas tu w blad polacy robili czesci do mercow i merce do roku mniej wiecej 1999 kiedy firma w niemczehc przyjela duzo meskow z usterkami i byly to merce z polski przestano inwestowac w polske tak to wlasnie bylo

_________________
.....::::Wchodzę Po Schodkach I Wytaczam Na Drogę Moje 40 Ton::::.....
B:15-01-2010r.
C:12-04-2010r.
C+E:09.09.2010r.


Tytuł: Actros
Post Wysłano: 01 cze 2007, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 maja 2007, 11:11
Posty: 6
Lokalizacja: Szczecin

Koledzy mam pytanko, dotyczace radia samochodowego montowanego w roczniku 2005 i 2006 czy czyta juz pliki Mp3 ?? Bylbym bardzo wdzieczny.

_________________
Mitsubishi Lancer Kombi CAOW - "Wesoły Autobus" ['] to od niego wszystko sie zaczelo
Mitsubishi Galant E33

Obrazek z podpisu usuniety :( jak mus to mus i niema ze boli.

Lublin & Uć & Kalish & Szczecin = L.U.K.S. Squad

Mitsubishi rlz, bo ma 3 diamenty, a laski leca na diamenty hehe


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2006, 14:16
Posty: 93
Lokalizacja: RSR

Koledzy mam pytanie odnośnie skrzyni biegów, czy ktoś moze mi wytłumaczyć jak w actrosie wygląda zmiana biegów? Bo chyba inaczej niż no w volvo a przypuścimy ze siadam w nocy na to auto jako skoczek i ...klapa bo nie wiem co i jak;)


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
Koledzy mam pytanko, dotyczace radia samochodowego montowanego w roczniku 2005 i 2006 czy czyta juz pliki Mp3 ??
Jeżli radio jest na CD a nie kasetowe to tak :wink:
Cytuj:
ak w actrosie wygląda zmiana biegów?
Jest sobie taki wynalazek-->
http://img144.imageshack.us/my.php?image=p002gv8.jpg
(foto by marcinP)
siadasz i "pchasz" dzwignie do przodu na wyświetlaczu miga 2 bieg zatwierdzasz go srzęgłem i masz dwójke wtedy jedziesz i robisz dzwignią przejście co drugi bieg, na dole mniejszy "pstryczek" jest do połówek i działa na tej samej zasadzie :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Cytuj:
siadasz i "pchasz" dzwignie do przodu
Zapomniałeś jeszcze dodać, że trzeba także wcisnąć przycisk, który znajduje się na lewym boku. Jeśli chcesz wrzucić luz to przyciskach przycisk znajdujący się na prawym boku po czym naciskasz pedał sprzęgła. Aby wrzucić wsteczny, najpierw auto musi być na luzie, po czym pchamy dźwignie w tył nie zapominając o lewym przycisku i zatwierdzamy sprzęgłem. Czasami może się zdarzyć, że skrzynia się przytnie (czyt. bieg się nie wrzuci), wtedy należy powtórnie nacisnąć sprzęgło. Więcej narobi hałasu niż to warte. Może to strasznie wygląda, ale w obsłudze jest naprawdę banalne, kiedy pierwszy raz wszedłem do Actrosa MPII też mi ta skrzynia za ciekawie nie wygląda, nauczenie się jej obsługi jest kwestią max. 10 min.

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 23:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2006, 14:16
Posty: 93
Lokalizacja: RSR

Cytuj:
siadasz i "pchasz" dzwignie do przodu na wyświetlaczu miga 2 bieg zatwierdzasz go srzęgłem i masz dwójke wtedy jedziesz i robisz dzwignią przejście co drugi bieg, na dole mniejszy "pstryczek" jest do połówek i działa na tej samej zasadzie Wink

Czyli dwójka jest wtedy kiedy przestaje migac?

Cytuj:
po czym pchamy dźwignie w tył nie zapominając o lewym przycisku i zatwierdzamy sprzęgłem.
Czyli pchamy dźwignie w tył bez sprzęgła trzymając wciśnięty przycisk lewy a potem wciskamy sprzęgło ? i puszczamy?


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Cytuj:
Czyli pchamy dźwignie w tył bez sprzęgła trzymając wciśnięty przycisk lewy a potem wciskamy sprzęgło ? i puszczamy?
Dokładnie tak. Jeśli pchniesz dźwignię w tył razem z przciskiem to na wyświetlaczu powinna wyświetlić Ci się literka R i wtedy dopiero wciśnij sprzęgło (tylko nie pomyśl, że trzeba cały czas tą dźwignie trzymać, wystarczy jak ją raz pchniesz i puścisz). Oczywiście możesz także zrobić na odwrót, tzn. najpierw sprzęgło, a dopiero potem dźwignia, ale według mnie lepiej i wygodniej zmienia się biegi pierwszym sposobem.

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 cze 2007, 10:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
Czyli dwójka jest wtedy kiedy przestaje migac?
Bieg możesz wrzucić 5 minut wcześniej ale zostanie on zatwierdzony dopiero wtedy gdy wciśniesz sprzęgło :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 9:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2006, 14:16
Posty: 93
Lokalizacja: RSR

Mam jeszcze jedno pyt. odnośnie skrzyni-powiedzmy jadę na 6 biegu i na stopie zwalniam do zera. Jak wygląda start? Co trzeba zrobić z tym drążkiem?


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 9:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Popychasz go do tyłu (tak jak byś redukcje robił) i komputer sam wybiera bieg (pewnie 1).

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 12:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
(pewnie 1).
małe 2 :wink:
Cytuj:
To może kolego zacytujesz kilka zalet tej pojazdu istotnych według Ciebie?
1=kabina (mało który pojazd ma tak dobrze zagospodarowaną kabine)
2=skrzynia telligent (w rzeczywistości bardzo fajna rzecz a te mity o niej są wymyślone przez dzieci albo tych którzy nie potrafią się nią posługiwać)

Oczywiście chodziło mi o mpII :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

A no mozliwe ze male 2. Ja miałem do czynienia tylko z Actrosami serii pierwszej,a tam chyba tak było, juz nie pamietam za dokładnie.

A co do plusów to tak jak napisałes, kabina z płaską podłoga, masą schowków i wygodnymi łóżkami, skrzynia do obsługi ktorej wystarczy jeden palec i napewno bogate wyposażenie standardowe.

Actros jest ciężarówka do ktorej trzeba sie przyzwyczaić i wtedy to auto daje sobie rade w gorach tak jak Scania czy Volvo z silnikami o podobnej mocy.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 13:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 cze 2006, 14:16
Posty: 93
Lokalizacja: RSR

A właśnie apropo pojeźdzania pod gorę to jak wygląda redukcja?

jeżeli jadę powiedzmy na 6 i muszę zejść do 4-a później powiedzmy do małej czwórki? Jak to sie ma do redukcji-ciągnę drążek do Siebie? i czekam aż na wyświetlaczu pojawi się czwórka? i wtedy wciskam sprzegło i mam miec czwórke?


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 13:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

ciągniesz go do tyłu raz (bo przejście jest co dwa) czyli z 6 wchodzi na 4 tym małym pierd****kiem (niewiem jak to nazwać) robimy małe 4 i but w góre 8)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lip 2007, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2006, 17:01
Posty: 233
GG: 0
Lokalizacja: Małopolska Nowy Targ KNT

http://pl.youtube.com/watch?v=IeX1KLW8h ... ed&search=

Ten Actros 2544 to sobie nieźle pomyka :wink: :arrow:

_________________
TIR - Transport International Road


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lip 2007, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2006, 14:13
Posty: 111
Lokalizacja: Bartoszyce

Systemy bezpieczeństwa w MB Actros:
http://www.metacafe.com/watch/741228/me ... ety_truck/


Tytuł:
Post Wysłano: 01 sie 2007, 14:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sie 2007, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Cytuj:
Jeżli radio jest na CD a nie kasetowe to tak
Kolego jestes w błedzie. Nie wszystkie radia które posiadaja wejscie na płyty cd czytaja mp3. Mój tata niedawno dostal Dafa xf105 i tam chociaz masz radio z cd to nie czyta mp3.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 sie 2007, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lip 2007, 0:37
Posty: 8

Obrazek

Mo¿e jakie¶ ¿ród³o??? /AdekS


Tytuł:
Post Wysłano: 22 sie 2007, 9:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 wrz 2006, 12:48
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań

Mam pytanie - co to za kabina w tym actrosie powyżej? Czy w Mega Space został zmieniony spojler dachowy czy to nie jest Mega Space?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: