Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 kwie 2024, 18:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 573
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

Witam.dwa błędy ebs 04393 i 392 . Co oznaczają te błędy?

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 10 kwie 2024, 20:30

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 449
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

4393

Sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 6: Nieprawidłowa różnica ciśnień po
prawej/po lewej
Status błędu: FMI 0 - błąd nie wyszczególniony.
Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono,
jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108).
Skutek błędu: Integracja hamowania ciągłego wyłączona, nadzór ABS ograniczony lub
wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór zużycia okładzin hamulcowych wyłączony,
zabezpieczenie przed wywróceniem ograniczone lub wyłączone, nadzór regulacji siły
sprzężenie wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony,
ASR jest być może wyłączony.
Przyczyna błędu: Tłumik zatkany, uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji
ciśnienia a hamulcem koła, uszkodzony moduł regulacji ciśnienia.
Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu regulacji ciśnienia. Jeżeli jest zatkany,
oczyścić/wymienić go. Sprawdzić pneumatycze części między modułem regulacji ciśnienia a
hamulcem koła, naprawić je, jeżeli są uszkodzone. Jeżeli nie znaleziono błędu ani w tłumiku ani
w pneumatyce, wówczas wymienić moduł regulacji ciśnienia.
4392

Sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 5: Nieprawidłowa różnica ciśnień po
prawej/po lewej
Status błędu: FMI 0 - błąd nie wyszczególniony.
Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono,
jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108).
Skutek błędu: Integracja hamowania ciągłego wyłączona, nadzór ABS ograniczony lub
wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór zużycia okładzin hamulcowych wyłączony,
zabezpieczenie przed wywróceniem ograniczone lub wyłączone, nadzór regulacji siły
sprzężenie wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony,
ASR jest być może wyłączony.
Przyczyna błędu: Tłumik zatkany, uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji
ciśnienia a hamulcem koła, uszkodzony moduł regulacji ciśnienia.
Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu regulacji ciśnienia. Jeżeli jest zatkany,
oczyścić/wymienić go. Sprawdzić pneumatycze części między modułem regulacji ciśnienia a
hamulcem koła, naprawić je, jeżeli są uszkodzone. Jeżeli nie znaleziono błędu ani w tłumiku ani
w pneumatyce, wówczas wymienić moduł regulacji ciśnienia.
Polecam ten wątek https://pliki.elektroda.pl/844285,ebs_knorr5.html


Post Wysłano: 10 kwie 2024, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 573
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

Dziekuje

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: