Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 sty 2022, 21:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Post Wysłano: 01 sty 2022, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

W sumie to mnie zainteresowaliście.

Przeczytałem artykuł z linku, I wychodzi że faktycznie coś jest na rzeczy. Pytanie tylko, czy temat kawitacji i drgań chłodziwa dotyczy tylko Mahle? Bo sądzę że nie.

Ps. Z artykułu wynika, że problem w dużej mierze załatwia prawidłowa temp silnika, I dokręcony korek na zbiorniku wyrównaczym.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 02 sty 2022, 14:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tylko dziwna sprawa że tylko MAHLE pisze o kawitacji tulei cylindrowych aby się wybielić jak to są doskonałe produkty tylko wina eksploatacji pojazdu.
Jakoś korek był szczelny i zakręcony i tak tuleje zżarło :lol:
Tak jak wcześniej pisałem trudno znaleźć filmiki na YouTube z tulejami Kolbenschmidt aby tak wykładały jak MAHLE.
Sam kiedyś rozbierałem silnik w którym były tuleje Kolbenschmidt poza lekkim nalotem rdzy po jeździe na wodzie nie było śladów żadnych wżerów

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: