Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 03 mar 2020, 21:11

Obecnie sytuacja na transie jest bardzo słaba i rozsądniej jest trzymać się sprawdzonej i wypłacalnej spedycji.. A co do volva to gratuluję i liczę na jakieś porównanie z starszymi i kilka informacji o użytkowaniu innych zestawów. :D


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 03 mar 2020, 21:23

Jakby była taka chujnia to po co auta brać na kolejne 5 lat?

Kieras, ja naprawdę wiem co się dzieje, mam jakiś ogar w sytuacji rynkowej czy innych firm, prezes firmy też. Oboje sobie zdajemy sprawę z położenia firmy, co trzeba wyprostować, co jest dziadostwem. Wiem też jak funkcjonuje lwia część firm na rynku od środka i to nie jest cudowny obraz.

Nie chce się chełpić jak będzie cudownie, pięknie u nas, bo życie szybko weryfikuje każdego. Jakiś plan działania jest w wielu kwestiach, a co będzie to zobaczymy.


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 03 mar 2020, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Nieviesiek, jak przeczytałem ten twój post, i raz, i drugi, i tak se myślę swoim prostym rozumem, czego ja się dowiedziałem, co mi wytłumaczyłeś, co pojaśniłeś, no to kirwa wychodzi że durny jestem, bo tam nie ma grama przekazu, krzty informacji.

Jest za to mydło. Mydłem ludziom oczy się mydli, żeby zamydlone oczy mieli.

I wiesz, w sumie to ja Cię lubię, tego twojego misiowatego czefa też, i te tiry ładne mata, serio.
Tylko mydlenia oczu nie lubię.

No i sumie, to tak trochę mam to wiadomo gdzie skąd te piniondze mata, i to głęboko.
Tylko tu na tym forum siedzą dziady transportowe jak ja, jedne lepsze inne gorsze. I o ile ja cfany jestem, i liczyć umiem, to niektórzy nie koniecznie umieją, i sobie chłopy łby rysują jak to inni miliony robią, a im nie idzie, i zachodzą w głowę "skąd te piniondze?"
:D

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 03 mar 2020, 21:50

No właśnie o to chodzi, że ja nie chce pisać nic konkretnego. W sumie nawet jakbym napisał konkretnie za ile klamoty jeżdżą, na jakich warunkach, ile zostaje to co będę za to miał? Nic, żadnych pozytywów, tylko ewentualnie problemy. Dlatego unikam tematu.


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 03 mar 2020, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ty Nevesu to wcale nie rozumiesz przekazu (no sory, wiem że rozumiesz, tylko zaciemniasz, a ja rozjaśniam :mrgreen: )

Za ile te wasze tiry jeżdżą w spedycji która bierze podwykonawców z łapanki, to tu każdy mniej więcej wie.
Ile te tiry kosztują miesięcznie, to też każdy ogarnia.
Ile trzeba zapłacić kierowcom, w sumie też.
Jakie tam były animozje, kto za taniej pojedzie, a za puste nie weźmie, a autostrady to się jeszcze ustali , i z kim te animozje, to też tu niektórzy trybią. Daje to pewien obraz jaki tam "szał" w tej spedycji jest.

Dążę do tego, że wiesz, tiry jeżdżo, oponki się zdzierajo, muzyka gra, tylko tak na rynkowych zasadach, gdzie matematyki (na dłuższą metę oczywiście) nikt nie oszuka, to bilans w tym pakiecie, w sensie rachunek zysków i strat, no jak by nie liczył - jest niebezpiecznie bliski magicznej cyfry 0.

Więc w tej sytuacji, która sam twierdzisz nie jest szałowa, wymiana aut / powiększanie floty, to średnio matematycznie ma sens.

No i nasuwa się pytanie: skąd to wszystko? Gdzie jest źródełko?

Wiesz, nie zrozum mnie źle. Wasz grajdołek jest bardzo daleko od mojego, ani ja dla Was konkurencją, ani Wy dla mnie.
Tak sobie tylko kminię, co nie?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 04 mar 2020, 0:25

Wiesz co, ja już pisałem dlaczego tematu pieniędzy, nie chce poruszać na forum - nie wiem kto to czyta (tzn. doskonale wiem kto to czyta i to mnie bardzo mocno trzyma przed pisaniem za dużo). Jak chcesz to możesz sobie zakładać, że szefu co miesiąc dokłada do biznesu. Natomiast podjął taką a nie inną decyzję, wziął auta, najwidoczniej jest masochistą.

Nie obraź się, ale ja naprawdę nie widzę sensu kontynuować tej dyskusji.


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 04 mar 2020, 8:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3138
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Może to tak było typowo "po polsku".
VAT i inne... A to chuj trzeba zrobić koszty, dzwoń do dilera :D

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 04 mar 2020, 14:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

W Marcu? Koszty to sie robi w Grudniu :D ale moze szefuncio nie bral zwrotow VATu przez ostatni rok i z samego Vatu uskładał taką górke ze zaliczył kontrole z US i było na wpłatę? Któż to wie!

Nevesu a powiedz Ty dla mnie czy Ty nie myślałeś o karierze w polityce :D ?


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 04 mar 2020, 15:29

A co ty z tym vatem męcisz znowu Edler? Normalnie na bieżąco jest wyciągany i US nie ma przeciwwskazań.

W skrabówce nie ma skonta, można śmiało brać od razu:D


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 05 mar 2020, 12:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2648
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Kto tak fikuśnie obszywa kierownice :?:

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 05 mar 2020, 14:14

Kaszuby :lol:

https://pl-pl.facebook.com/TapCarDesign

Ktoś policzył, że taniej jest zamówić plastikową kierownicę i ją obszyć. O ile w dotyku jest świetna tak wizualnie, no każdy ma swój gust, mi średnio leży szczerze.


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 05 mar 2020, 23:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2648
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Adamos sie obrazi :D dobrze widze ze to jest wariant z brakiem mozliwosci recznej zmiany biegów ?? gołe klawisze na desce zamiast lewarka

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 06 mar 2020, 10:34

Z tego co pamietam to Adamoski też do obszycia zewnętrznym firmom dają kierownicę :)

Guziki są w desce, zgadza się. Natomiast dwie rzeczy. Raz, że z doświadczenia z poprzednimi volvami im bardziej mieszane jest w biegach tym może dynamiczniejsza i przyjemniejsza jazda, ale i większe spalanie. Ci którzy nie kombinują za dużo tylko zapinają tempomat i dają ciężarówce samej decydować przywożą najlepsze wyniki.

Dwa, z nowymi silnikami jest też nowe oprogramowanie do i-shifta. Z pełną opinią to poczekajmy, aż trochę pojeżdżą, ale na pewno skrzynia działa szybciej i bardziej chętnie redukuje biegi. Tak więc wstępnie nikt nie płacze o to.

Nie da się też ukryć, że po prostu łatwiej się poruszać w kabinie.


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 06 mar 2020, 11:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

No i główny i w sumie pewnie jedyny powód - za wajchę trzeba było dołożyć, lub auta z placu i nie dało się zmienić konfiguracji.

Reszta to dorabianie nadzwyczajnej historii, do zwyczajnej rzeczywistości.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 06 mar 2020, 11:39

Na ten moment cena jest ta sama - auta placowe mają guziki w desce bo to rozwiązanie typowo flotowe, żeby kierowcy nie kombinowali z biegami za mocno. :]


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 06 mar 2020, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Wystarczy zmienić jedna opcje w komputerze i można klawiszami klikać do bólu :twisted:

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 06 mar 2020, 12:34

Komputerze pokładowym ciężarówki?


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 06 mar 2020, 14:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Komputerze diagnostycznym na serwisie

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 21 mar 2020, 16:05

Jeżeli kogoś rzeczywiście liczby interesują to tak to na ten moment wygląda.
Nowe Volva silnik 500 turbocompund, przełożenie 2.31.
Poprzednie Volva są z silnikiem 500, przełożenie 2.64 i dodatkowe kółka od roweru.
Dafy 510 E6 przed liftem, przełożenie 2,53.
Wszystkie auta za ten sam okres - mniej więcej od 5.03 do dzisiaj (liość paliwa liczona z tankowań).
Robota różna, pizgało wiatrem, padał deszcz, dzisiaj w Belgii nawet śnieg.

Nowe Volva:
1. Średnie spalanie 26,8, spalanie AdBlue 1,51l/100km
2. Średnie spalanie 25,5, spalanie AdBlue 1,46l/100km
Starsze Volva:
3. Średnie spalanie 28,06, spalanie AdBlue 2,27l/100km
4. Średnie spalanie 29,58, spalanie AdBlue 2,44l/100km
Jelcze:
5. Średnie spalanie 28,8
6. Średnie spalanie 31,3 :D
Adblue w Jelczach konkretnie nie licze, średnio koło 1 litra/100km.


Tytuł: Re: FH500 6x2
Post Wysłano: 21 mar 2020, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Czyli z grubsza że szybkie mosty robią oszczędności, a w zastawie turbocompound z Volva, wymiata.

Jak to się ma do wcześniejszych rad handlowców, że w góry to krótkie mosty robią oszczędności? Bo jakoś ta gadka nigdy to do mnie nie przemawiała.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: