Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 mar 2016, 17:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2016, 17:02
Posty: 12

Witam na wstępie chciałbym serdecznie wszystkich powitać.Jestem Marcin mam 25lat,jestem po kursie KW lecz jak to na kursach człowiek głupszy niż przed.

Chciałbym abyście odpowiedzieli na pytania w punktach co złe napisałem albo co dobrze.Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi ponieważ rozwieje to moje wszystkie wątpliwości.Z góry dziękuję

1.Dzienny czas prowadzenia pojazdu 9h.Dwa razy w tygodniu można zrobić 10h

2.Dzienny okres odpoczynku to 11h lecz trzy razy w tygodniu można skrócić do 9h,ale w następnym tygodniu nalezy wyrównać te godziny

czyli jeśli trzy razy wykorzystałem 9H w tygodniu to w następnym tygodniu muszę np do trzech 11stek dodać po 1h i wyjdzie mi 3 razy po 12h

i odpoczynek skrócony oddany tak? a czy można oddać też w ten sposób,że w następnym tygodniu mam np pauze 11h ale robię 13h? tak by w jednej pauzie

oddać np dwie godziny? czy trzeba pojedyczno w trzy dni?

3.Kierowca może prowadzić pojazd przez 6okresów 24h tzn w ciagu 24h musi wyrobić się z jazdą 9 lub max 10h jak i przerwą 11h lub minimalną 9h tak?

i jeśli w ciagu 24h uda się wyrobić z jazdą i pauzą i czas jeszcze zostanie to w tej samej dobie zacząć mogę kolejny okres jazdy czyli okresów w tygodniu
może wyjsć więcej niż 6

4.Tygodniowy odpoczynek tego nie rozumię trochę.. po 6okresach jazdy mam odebrać 45h tygodniowego odpoczynku..

który można skrócić do 24h lecz ten skrócony odpoczynek trzeba oddać najpózniej pod koniec trzeciego tygodnia..

i hmm tu mam pytania

1a.czy po 6okresach jazdy koniecznie musze te 45h odebrać? a co jeśli czas pozwala mi na zrobienie np 7 okresów jazdy? to wtedy po 7 okresach te 45h odbieram
czy definitywnie po 6okresów?

2a.o co chodzi z tym oddaniem godzin w maksymalnie trzecim tygodniu? tzn z 45h skróciłem odpoczynek do 24h.. tak więc w trzecim tygodniu maksymalnie muszę oddać 21h? czy 45+24?