Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 kwie 2016, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Mi niedawno zmienili baterie i czujnik naladowania i wgrali nowy soft. Efekt nowego softu? Wylaczenie wszystkich podzespolow po 4h w tym lodowki....

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 7:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Cytuj:
Mi niedawno zmienili baterie i czujnik naladowania i wgrali nowy soft. Efekt nowego softu? Wylaczenie wszystkich podzespolow po 4h w tym lodowki....

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Mi wgrali nowy soft do wyswietlaczy, ze niby dzieki temu beda mniej pradu pobieraly. I efekt to brak efektu :D Ostatnio tez zapalil sie blad cos w tym stylu "Usterka elektryczna. Zanik funkcjonalnosci". Potelefonie do serwisu kazali na 20 minut wylaczyc prad przy pomocy guzika od awaryjnych i stwierdzili, ze to normalne bo komputer mogl czegos nie zaladowac...

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 8:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

A padly Ci juz kiedys aku tak ze nje mogles odpalic? Jak mi sie to stalo pierwszy raz to takiej choinki na wyswietlaczu nie widzialem jeszcze. Abs, Abs naczepy, kontrole cisnien, jednostka glowna itp itd. Wyswietlacz od radia juz mam nowy. Zostal wymieniony po okolo 3 miesiacach od odebrania auta. Podobno wada fabryczna softu ktory nie wlacza chlodzenia kiedy powinno to nastapic.... takim oto efektem w 3 autach mialem wymieniane wyswietlacze.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 9:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Cytuj:
A padly Ci juz kiedys aku tak ze nje mogles odpalic? Jak mi sie to stalo pierwszy raz to takiej choinki na wyswietlaczu nie widzialem jeszcze. Abs, Abs naczepy, kontrole cisnien, jednostka glowna itp itd. Wyswietlacz od radia juz mam nowy. Zostal wymieniony po okolo 3 miesiacach od odebrania auta. Podobno wada fabryczna softu ktory nie wlacza chlodzenia kiedy powinno to nastapic.... takim oto efektem w 3 autach mialem wymieniane wyswietlacze.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Nie, na szczescie. Od 18 grudnia do 4 stycznia stal na bazie nieodpalany, stan akumulatorow spadl do zera a na ostatnich kreskach wyświetliły sie sniezynki ale dopalil za pierwszym strzalem. Zima tez po 9h mimo, ze odpalilem go przed spaniem na 40min rano tez pokazal totalne zero ale znowu zagadal na cale szczescie.

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 9:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

No to nie zycze tej watpliwej przyjemnosci :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 16:15

Czytam te wszystkie posty dotyczące problemu z bateriami. Kumpel jeździ Volvem, też ma te same problemy. Pytam się - co do cholery Volvo wymyśliło z elektroniką, że takie hece się dzieją?
[Edit]
Od premiery auta minęło już przeszło 2 lata a Volvo nie potrafi nic z tym zrobić? Po prostu żenada. Wolę kulać się "starym" Actrosem jak dostać nowe Volvo.


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 19:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 812
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Taki troche maly off topic, ale nie wiadomo co juz wybrac wsrod tych nowych aut, kolega jest mechanikiem w firmie ktorej flota to okolo 50 pojazdow, od dwoch lat mieli 5 Actrosow MP4, z tego co opowiadal to jakas tragedia, lacznie z tym ze w niespelna dwoch letnich autach padalo sprzeglo!

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 20:04
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4166
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Ja również wtrącę swoje pińć groszy w temat i trochę z offuje. Po pierwsze to fajnie, że gadasz jak jest naprawdę, że są wady i to dość poważne a nie same superlatywy. A druga sprawa to ze mnie się śmieją bo mówię, że nawet jakby szef chciał mnie nagrodzić nowym xfem to bym podziękował i wolał się kręcić starym jelczem. Nie mam przekonania do nowych aut. Kiedyś to auta klepali a teraz na staropolski ODPYERDOL. Wolę już sobie ubabrać ręcę w smarze ale odkręcić coś zaślepić przewód i jechać dalej a nie kvrwa wyświetli się mi czaszka na środku ekranu i pojechane... stój pan w piz** serwis przyjedzie.

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 22:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 maja 2007, 11:42
Posty: 394
Samochód: cokolwiek dadza

W czwartek gadalem z kierowca takiego Fhacza, "pincsetki". Mowi ze u niego baterie wymienili i narazie jest spokoj, ale jest z tym problem we wszystkich autach z ich firmy.

Opowiadal tez ze w jedno volvo od nich stalo na serwisie w niemczech... 2 tygodnie, bo nie byli w stanie ustalic przyczyny usterki, i na bajkopisarza nie wygladal. Ciekaw jeste czy firma w takich warunkach moze liczyc na jakies odszkodowanie.

Coz z calym tym postepem technicznym jakosc aut spada...


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Cytuj:
...
Takich osób, które twierdzą podobnie jest garstka (sam również zaliczam się do nich). No ale przyjdzie taki posiadacz PJ, co to "wszędzie był i wszystko widział" i on chce nową Scanię albo nowe Volvo, bo on "mechanikiem nie jest, tylko kierowcą. A kierowca ma TYLKO jeździć, nic nie robić przy samochodzie a i on się nie zna na mechanice". Oczywiście nie wrzucam wszystkich do jednego worka, ale taka jest smutna prawda - niektórzy z takich chłopaków nie wiedzą, gdzie jest turbina, alternator czy pompa wody itp. To tak offtopując... :)

Również wrzucę swoje pięć groszy - rozmawiałem ok. 2 lat temu z chłopakiem z okolic Rzeszowa (jedno z pierwszych nowych FH w tamtych stronach, jeszcze jako EEV) i miał wtedy przejechane 25 albo 30 tyś km. Do tego przebiegu, miał już dwa razy wymieniane baterie, raz alternator, raz wiązkę? prowadzącą do alternatora a i tak jest źle, bo go musiał przepalać co parę godzin (lodówka, klima postojowa, przetwornica itp. wyłączone). Widać, że do chwili obecnej Volvo nie zrobiło porządku z "prądem".


Post Wysłano: 23 kwie 2016, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1067
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
(lodówka, klima postojowa, przetwornica itp. wyłączone).
Jak się nie myle, to tam praktycznie wszystko jest "w prądzie": centralny, stacyjka, blokada kierownicy...


Post Wysłano: 24 kwie 2016, 0:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Cytuj:
Cytuj:
(lodówka, klima postojowa, przetwornica itp. wyłączone).
Jak się nie myle, to tam praktycznie wszystko jest "w prądzie": centralny, stacyjka, blokada kierownicy...
Czyżby blokada była taka, jak jest w VAG'ach po 2004? Że aby ją aktywować, należy mieć włączony zapłon (ew. 1/2 wciśnięty klucz)?


Post Wysłano: 24 kwie 2016, 9:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Evil ,masz ten nowy motor serii K ?


Post Wysłano: 24 kwie 2016, 10:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Cytuj:
Evil ,masz ten nowy motor serii K ?
To jest Euro 6 a więc silnik D13K. A z tego co pamiętam od 2014 obowiązkowo Volvo montowalo ten silnik.

Bauer, nie na tym rzecz polega żeby wszystko wychwalac. Trzeba rozmawiać również o problemach i błędach.

Volvo chciało pójść o krok do przodu. W pewnym sensie im się to udało ale ilość problemów tez jest nie mała. W firmie jest u nas jedno E5 i tez pojawiały się różne problemy z prądem. I przy przebiegu ok 400tys km padła pompa Adblue, pomoc to tez normalne w tym nowym modelu. Jest jeszcze jedna rzecz która mnie irytuje a nie wiem czy wspomniałem. Chodzi dokładnie o słabo zamocowane lusterka do palagow bo kiedy wieje silny wiatr lusterka przestawiaja się w różne strony.

A co do tych kierowców nie mechaników większość to za jazdę najnowszym sprzętem oddawala by pół wypłaty szefowi :mrgreen:

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 24 kwie 2016, 10:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

To z tymi lusterkami to trafilo sie Tobie jakos. U nas w pierwszym ktory ma juz ponad 200k km sa notoryczne problemy z Adblue. Byla wymieniana pompa mocznika i czujniki i kalibrowane ale i tak co jakis czas pojawia sie ten problem. W moim ktory ma 110k km tylko problem z pradem. A w trzecim aucie zadnych problemow. Volvo caly czas pracuje nad tym autem a podobno trafili bardzo duza partie bateri z wada fabryczna. W zlotych kontraktacj jest zapusane ze maja 6h na usuniecie awari w przeciwnym razie musza dac auto zastepcze. To tak odnosnie stania po 2 tyg na serwisie. Ja juz skorzystalem z tej opcji ;)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 24 kwie 2016, 10:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Zgadza się , ale w tym roku w chodzą podobno jakieś zmiany przy tym silniku. Stąd moje pytanie.


Post Wysłano: 25 kwie 2016, 8:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Od 1 dnia lipca FH4 bedzie dostepne tylko z wtryskiem common rail. I przy okazji bedzie drozsze a nie bedzie palic mniej :D jak uslyszalem w Volvie " spalanie bedzie nizsze w granicach bledu statystycznego" :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 25 kwie 2016, 14:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2006, 16:31
Posty: 256
GG: 3902780
Samochód: FH Erło 5
Lokalizacja: Szczecin

A z USB odwtarza wam wszystkie kawałki? U mnie częsci nie chce w ogóle odtworzyć, mimoże na liście są - w XF E6 czytało wszystko bez problemu.

_________________
Dokładnie kolego, tak jak mówisz!


Post Wysłano: 25 kwie 2016, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Cytuj:
A z USB odwtarza wam wszystkie kawałki? U mnie częsci nie chce w ogóle odtworzyć, mimoże na liście są - w XF E6 czytało wszystko bez problemu.
U mnie działa wszystko bez żadnego zarzutu.

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 25 kwie 2016, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

A jak działa Ci połączenie telefonu z autem przez niebieskiego zęba? Ja w jednym z firmowych aut siedziałem z kierowcą i nie mogliśmy za nic podłączyć Jego telefonu mimo że wcześniej było wsio ok. Jak będę widział kierownika to się muszę o te akumulatory zapytać bo u nas teraz będzie ze 100 sztuk tych FH


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: