Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 lis 2014, 20:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2014, 19:54
Posty: 1

Witam,

Mam na imię Kamil, mam 22 lat i pracuję od roku jako kierowca. Przewożę osoby na trasie Polska(Małopolska,Śląsk)Austria(Wiedeń i okolice). Jeżdżę Renault Trafic 9os i chciałbym rozszerzyć swoje kwalifikacje o prawo jazdy kat.C i C+E. Zdaję sobie sprawę że do tego potrzebuję PKK oraz KW. Chciałbym się dowiedzieć w jakiej kolejności powinienem to wszystko załatwiać dodatkowo interesowałby mnie ADR'y. Prosiłbym również o polecenie ośrodka w który zapewni mi odpowiednie przygotowanie do pracy na tym stanowisku dodam że mieszkam w Krakowie.


z góry dziękuję za udzieloną pomoc Kamil.


Post Wysłano: 03 lis 2014, 0:41