wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

dostawczak o największej ładowności do 3,5t
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=42526
Strona 1 z 1

Autor:  thend [ 05 cze 2014, 22:03 ]
Tytuł:  dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Witam,
potrzebuję auta dostawczego na który załaduje jak najwięcej i zmieści się w limicie do 3,5t aby wszystko było w pełni legalne.
kwota 20-25tys złotych
ma mieścić 3-4 palety
co dwa tygodnie trasa na Rosję (1250km w jedną stronę) a tak to po Polsce, zależy mi oczywiście na niskim spalaniu oraz niezawodności (nie chciałbym żeby w Rosji w szarym polu mi coś padło)

i przede wszystkim aby jak najwięcej się zmieściło się w limicie do 3,5t (1tona mysle ze nie będzie problemem, a moze cos bedzie co jest lżejsze i będzie dało radę dźwigać ciągle tyle towaru)
Z góry dziękuje za odpowiedź

Autor:  Volviak [ 05 cze 2014, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Odp: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Jeśli w czymś mogę pomóc to polecam ten link
http://otomoto.pl/iveco-daily-35s14-max ... 87390.html

Wysłane z mojego ST25i

Autor:  p_filip89 [ 06 cze 2014, 10:56 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Hej,
Na twoim miejscu rozejrzał bym się za Fiatem Ducato - poprzedni model (2002-2006) z silnikiem 2,8 JTD - 128 KM.
W zeszłym roku sprzedałem takiego Fiata 2006 rok z realnym przebiegiem niecałe 100 tys. km (żal było się rozstawać ale niestety więcej stał niż jeździł), poprzednim Ducato zrobiłem 420 tkm. i auto było naprawdę niezawodne i bardzo oszczędne. Ładowność ok. 1250 kg przy DMC 3300 kg, mieści 4 euro palety (wersja maxi). Nie wiem jak z paliwem jest na wschodzie czy jest dobrej czy złej jakości. Ja przynajmniej wolał bym nie stać autem w "nowszej budzie" ale z choinką na desce na poboczu. Wiadomo, że ciężko znaleźć autko z małym przebiegiem w tym modelu ale jak to mówią szukajcie a znajdziecie.

Obrazek

Podsumowując nie pchał bym się w nowsze auto przy tym budżecie. Powodzenia !


Pozdrawiam.

Autor:  thend [ 06 cze 2014, 20:04 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

wlasnie nad tym modelem najdłużej się zastanawiałem ale jak z wygodą bo 1200km w jedną stronę to nie mało i jak ten silnik JTD czy nie należy on do awaryjnych? jakie miałeś spalanie?

edit:
jeszcze przez mysl mi przeszlo czy izoterma będzie potrzebna bo zalecana temperatura przechowywania to 15-22 stopnie a temperatura na pace chyba będą odbiegac od tych temperatur ( podroze zimą i gorącym latem po rosyjskiej ziemi)

Autor:  p_filip89 [ 09 cze 2014, 10:03 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

thend - Cuż nie jest to komfort jaki oferuje S-klassa w airmaticu.
Mi się jeździło dobrze tym autem. Na pewno jest gorzej niż w nowszym model - wyciszenie, ilość miejsca, etc.
Wymieniłem jedynie elementy eksploatacyjne: łożyska na mcpersonie (wada), sprzęgło oraz półoś z racji przebiegu.
Więc można stwierdzić, że silnik i osprzęt jest bezawaryjny.
Jedyną wadę jaką zauważyłem - lubi się "spocić na uszczelkach".Taki jego urok.
Spalanie 7,5 - 10,5, średnio 9,0 wiadomo zależne od jazdy.

Wiadomo więcej informacji trzeba sobie doczytać samemu bo raczej nikt więcej nie będzie chciał się produkować
dla osoby która zarejestrowała się po to by dowiedzieć się jakie auto "najlepsze".

Autor:  Szymontraker123 [ 11 cze 2014, 22:17 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Witam kolegę.Na twoim miejcu polecałbym mercedesa -benza z ślnikiem cdi około: 120 do 180 km , rok produkcji od 2005 do 20010 .Miałem go przez 2 lata szkoda że go sprzedałem sprinter był dobrym autem dostawczym.Zrobiłem nim 100 tys km.Autko solidnie wykonane ,polecam i zachęcam do kupna mercedesa sprintera .

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka

Autor:  endriu007 [ 12 cze 2014, 15:24 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Sprinter tak ale nie 2.2 biturbo najgorszy silnik w stawce jak już tylko 3.0 v6 cdi, albo 2.2cdi na jednej turbinie model 211 311 511 cdi tylko, że stare 2.2 cdi szło maksymalnie do 2009 roku. Ja mam teraz blaszaka 311 cdi i po wirusie bardzo fajne auto. Sprinter jest bardzo wygodny, zawieszenie jest sprężyste, na polskie drogi bardzo fajne płyniesz sobie po drodze nie przejmując się dziurami. Jeszcze co do sprintera to jak miałem na handel 518cdi kontener 10ep z windą to jak byłem załadowany po sam dach dobre z 2.5t to wszelkie górki brałem z 6 biegu i nie było problem wyprzedzać. Z wad to krótka skrzynia biegów, dpf najlepiej od razu usunąć wraz z egr, wyciszenie 4 cylindrowe silniki zwłaszcza bi turbo są głośnie 3.0 cichutko w środku.

Autor:  p_filip89 [ 13 cze 2014, 9:55 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Szymontraker123 nie wiem po co piszesz posty, które nie mają żadnej merytoryki. :roll:
endriu007 nie wiem co wniósł twój post do tematu ?

Po za tym wygląda na to że autor tematu umarł. :?

Autor:  vianooo [ 13 cze 2014, 13:51 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Coś co ma najmniejszą masę własną, obstawiam ducato/sprinter.
Po ostatnich kontrolach busów w małopolskim gdzie na 73 sprawdzone busy 70 nie zgadzały się masy - JEST SIĘ NAD CZYM ZASTANOWIĆ.

Autor:  endriu007 [ 13 cze 2014, 17:51 ]
Tytuł:  Re: dostawczak o największej ładowności do 3,5t

Sprinter znów taki lekki nie jest nowy sprinter 319 cdi waży około 1900 kg rama z pojedynczą kabiną, starszy model jest lżejszy ale i mniejszy. Do 1900kg doliczmy zabudowa, dodajmy wszystkie płyny(masa podawana jest na sucho) i robi się pokaźna suma. Ducato jest pewnie lżejsze bo ma napęd na przód. Jeśli miało by auto ciągnąć przyczepę to tylko mercedes albo iveco.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/