Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 10:42
Posty: 48
GG: 115132
Samochód: FM380 R730 R560

Witam. Jestem świeżym kierowcą ze świeżą maszyną. Muszę jeszcze ją podrobić by była na picuś-glancuś a więc:
1. Dziś przy pracy na hdsie i w trakcie lekkiego przeciążenia zaczęło wydobywać się kupa dymu chyba z elektrozaworu który się nagrzał że aż parzył (zdjęcie - ten oznaczony na czerwono). Do czego są dokładnie te elektrozawory bo na razie to mogę tylko się domyślać, przewody hydrauliczne idą do rozdzielaczy, jeden to powrót. Elektro zawór był zaśniedziały (styki) wyczyściłem go i zobaczymy co będzie się działo.
Obrazek
Obrazek
2.Na HDSie jest zamontowany panel lecz działa tylko przycisk stop do wyłączania silnika samochodu oraz przełącznik świateł które z resztą niedawno uruchomiłem ale są tylko dwa drugich na hdsie nie ma dopiero będę chciał domontować, w tym panelu jest poucinanych większość przewodów, są dobre tylko przewody do przycisku stop, światła są doprowadzone zewnętrznym przewodem pod włącznik (nie oryginalnie). Nie wiem do czego były kolejne dwa przełączniki oraz jeden przycisk (ten przy stop). Jakbyście coś wiedzieli a może macie jakąś instrukcję do tej maszyny oraz schemat wiązek elektrycznych bo w dokumentach dozorowych nie ma wzmianki o tym. Dołączam zdjęcia tego panelu:
Obrazek
Obrazek
3. Do czego służy ten przycisk na 3 pozycje po lewej od włącznika blokady mostów. Szukałem kiedyś ale bez powodzenia
Obrazek
4. Już chyba po zimie ale się zapytam o webasto i jak je poprawnie uruchamiać (migająca zielona kontrolka kontrolka z pokrętłem +/- to oznaka że działa?) Jak jest w mroźne zimy przed odpaleniem, należy je uruchomić, do tego jest osobna nagrzewnica do ciepła w kabinie czy także nagrzewa płyn chłodzący w układzie silnika? Ogólnie to nie nocuję w aucie a jak rano zapalam to wieczorem gaszę silnik.
Obrazek