O tym było wiadomo już od paru lat. Wiele różnych głosów, mówiło spójnie na ich temat. Ogółem nie bardzo sie tym interesuję ale nigdy nie pojmę spuszczania się nad nowym gruzem w którego wpompowano dziesiątki tysięcy złotych, artykułów w necie a tym samym kierowcy proszą się wielokrotnie o naprawę czy komplet nowych opon bo w starych już druty widać.
Dwa, olej urlopówki. Rób wpisy manualne. Pamiętaj o zaznaczeniu wyrka. Głupio będzie jeśli zadeklarujesz 65 h innej pracy, o niemaniu pauzy nawet nie wspomnę.
Powiec to inspektorowi na Rosji czy Białorusi, bo go nie interesuje że w zapadłej Europie nie są już wymagane urlopówki.
Dla siebie to i tak trzeba robić wpisy manualne żeby u nas mieć spokój przy kontroli
A kto tak powiedział, ze nie interesuje? Żadnych urlopowek nie trzeba, ba nawet mój kierowca dostał oficjalny sztraf za brak wpisu manualnego.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7205
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
A ja dostałem od Białoruskiego inspektora sztraf za to że urlopówke miałem tylko w języku polskim a on chciał w angielskim a najlepiej w rosyjskim , i co mu zrobisz
Rejestracja:12 mar 2009, 20:52 Posty: 1352
Lokalizacja: BIA
MAN znam mentalność tych ludzi. Tak jak piszesz lepiej dać kilka groszy dla świętego spokoju, niż marnować czas. Oni,nawet jak już dostaną taki papier, jaki sobie ubzdurają, to i tak padnie pytanie "Pan,a tradycja jest?"
_________________ Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...
A ja dostałem od Białoruskiego inspektora sztraf za to że urlopówke miałem tylko w języku polskim a on chciał w angielskim a najlepiej w rosyjskim , i co mu zrobisz
Ale co ma jedno do drugiego? Zrób wpis manualny i po problemie. Druga sprawa jest, że miał
podstawę Cię ukarać gdyż powinnienes mieć w 2 językach.
Odnośnie mentalności ludzi ze Wschodu, to trzeba mieć charakter kłótliwy, wtedy więcej zostaje
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: korni8808 i 32 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę