wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=35543
Strona 3 z 3

Autor:  kondzio310 [ 09 lis 2018, 15:06 ]
Tytuł:  Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Fajnie dbasz o sprzęt ,ale według mnie trochę rzadko te filtry wymieniasz zwłaszcza paliwa , w osobowce to według mnie raz na rok okej Ale w dużym ja osobiscie robię to częściaj . Tak jak przy wymianie oleju wymieniłbym wszystkie filtry jakie tylko są . (Majątek to nie jest)

Znajomy tez ma MP3 ogolnie zadowolony , ale narzekał na żywotność sprzęgła co ponoć w Mieczysławie słabo to wyglada .

A w poniedziałek to ty chyba nie rozładujesz bo dzień wolny od oracy zrobili

Autor:  GrzegorzPPP [ 09 lis 2018, 15:23 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Cytuj:
Fajnie dbasz o sprzęt ,ale według mnie trochę rzadko te filtry wymieniasz zwłaszcza paliwa , w osobowce to według mnie raz na rok okej Ale w dużym ja osobiscie robię to częściaj . Tak jak przy wymianie oleju wymieniłbym wszystkie filtry jakie tylko są . (Majątek to nie jest)
:roll: oo, a ja myślałem, że często wymieniam, pamiętam jak auto było na gwarancji to oni co dwa lata wymieniali filtry... Oczywiście o finanse nie chodzi, bo tych na auto nie szczędzę :)

Na usprawiedliwienie dodam tylko, że auto robi do 100 000km rocznie :oops:
Cytuj:
Znajomy tez ma MP3 ogolnie zadowolony , ale narzekał na żywotność sprzęgła co ponoć w Mieczysławie słabo to wyglada .
Tak jak mówisz, sprzęgło max 450 000km, ale to już taki max max. W tym egzemplarzu było wymienione drugi raz przy 800 000km, pierwszy jak się gwarancja kończyła w okolicach 400-450.
Cytuj:
A w poniedziałek to ty chyba nie rozładujesz bo dzień wolny od oracy zrobili
Do Francji lecę :)

Autor:  Habababa [ 09 lis 2018, 16:46 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Bardzo poszanowana mp3 gratuluje :). Olej jeśli pełen syntetyk wymieniam co 120kkm . Powietrze to samo . Paliwa co 60kkm :) posiadam 14 sztuk, zużycie oleju jest różne do 5l od wymiany do wymiany . A mam i takie co nie wezmą nic . Jak byś miał jakieś usterki pytania pisz, zjadłem na tym modelu przysłowiowe zęby ;) . Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  DEMON [ 09 lis 2018, 17:53 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Co ile się robi regulację zaworów ?? :) Czy idzie gdzieś dostać burdelówki ale czerwone a nie zielone ?? :)

Autor:  GrzegorzPPP [ 09 lis 2018, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Cytuj:
Bardzo poszanowana mp3 gratuluje :). Olej jeśli pełen syntetyk wymieniam co 120kkm
Niestety poprzedni właściciel zmienił na pół syntetyk i taki zalewam
Cytuj:
Powietrze to samo . Paliwa co 60kkm :)
W takim razie i ja będę wymieniał co 60 :) Nie wiedziałem, że trzeba częściej.
Cytuj:
Co ile się robi regulację zaworów ?? :) Czy idzie gdzieś dostać burdelówki ale czerwone a nie zielone ?? :)
hmm, nie pamiętam co 450 000? Zapomniałem dopisać ja przy pierwszym serwisie robiłem kiedy przeszedł na moją własność :)

Autor:  DEMON [ 09 lis 2018, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Orientujesz sie jaki jest koszt takiej regulacji oraz czy po nim widac roznice pracy ??:)

Autor:  Mihu [ 09 lis 2018, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

To zależy jak bardzo rozregulowane zawory miałeś przed regulacją :wink:
Koszt nie jest wysoki. W ASO płaciłem 250 albo 350 zł (nie pamiętam dokładnie).

Autor:  LKV Tomek [ 09 lis 2018, 23:15 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

No Grzegorz nareszcie :D

Autor:  MAN [ 10 lis 2018, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Czasem na serwisie nie robią regulacji zaworów przy okazji wymiany oleju?

Autor:  Żwirek [ 10 lis 2018, 19:59 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Nie wiem jak w Mercedesie ale w Scanii jest to chyba przy przeglądzie L (co 240tkm). W ivecu też pamietam że harmonogram najpierw zakładał wyminę oleju a po dwóch miesiącach jechałem regulować zawory.

Takie zadbane MP3 to będzie chyba moje niespełnione marzenie do końca życia :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  JoHn [ 14 lis 2018, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Z ciekawości ile waż od wspomagania Ci wytrzymał? U mnie każdy szedł między 700-800 tys w tym jeden w Mongolii :mrgreen:

Autor:  GrzegorzPPP [ 15 lis 2018, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Cytuj:
Orientujesz sie jaki jest koszt takiej regulacji oraz czy po nim widac roznice pracy ??:)
Kosztów nie pamiętam, bo akurat wtedy na serwis poszło mi ponad 6000 :D A płaciłem za godzinę pracy mechanika, więc nie wiem ile mu tam zeszło je wyregulować. Co do różnicy w pracy, ja osobiście nie widzę różnicy ani w pracy, ani w spalaniu (spalanie z 957 000km to 30,08l :))
Cytuj:
Z ciekawości ile waż od wspomagania Ci wytrzymał? U mnie każdy szedł między 700-800 tys w tym jeden w Mongolii :mrgreen:
850 000 :) tylko nie wiem czy to przypadkiem już drugi nie był, tylko ten drugi to mógł być zamiennik. O tyle dobrze, że akurat mi strzelił 3km od serwisu Mercedesa :)

Kurna w Mongolii to gruby temat, i jak sobie kierowca poradził?

W sumie fajne są te auta :D Jak coś się w jednym spieprzy to już wiadomo że i w reszcie trzeba wymienić. Pamiętam że w MP4 taka podstawka od ADBlue się mi rozszczelniła i za jakiś czas w jeszcze jednej MP4, to prezes we wszystkich powymieniał :)

Autor:  JoHn [ 15 lis 2018, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Kleił taśma, dolewał, jakoś do Krasnojarska doleciał :wink:

Autor:  mieciu29 [ 15 lis 2018, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

A który to przewód bo też mam mp3 z 2012 roku, na zegarze zbliża się już 500 kkm więc wymienię za wczasu...

Autor:  Habababa [ 16 lis 2018, 6:04 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Taki krótki przewód gumowy skręcany z metalowymi rurkami przy ramie, ja to jeździłem i zakuwalem zwykły gumowy waż w sklepie hydraulicznym koszt Ok 25zl . Tylko wazne żeby waż był wytrzymały na wysokie ciśnienie :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Luka [ 16 lis 2018, 6:23 ]
Tytuł:  Re: Mój zwykły ACTROS 1844 MPIII MS

Jak wykrecisz i zaniesiesz do dorobienie, to ci dobiorą parametry. Mi też kiedyś strzelił, przetarł się o ramę. Momentalny brak wspomagania i ryzyko przy zjeździe do warsztatu, że się pompa zatrze. I przewód miał z 1,5m.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/