Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 gru 2011, 16:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2011, 16:22
Posty: 4
GG: 4289989

Witam jestem początkującym przewoźnikiem , w związku z "częstymi" pojawiającymi się ładunkami z ODPRAWĄ CELNĄ chciałbym się zapytać jak taka odprawa przebiega , co ja jako przewoźnik musze wykonać w czasie takiej odprawy . Czy rola przewoźnika polega jedynie na podjeździe i czekaniu ? Czy sporządzanie jakiejś dokumentacji czy coś w tym stylu też należy do przewoźnika.


Post Wysłano: 20 gru 2011, 0:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Ta odprawa to w jakich kierunkach ma byc?


Post Wysłano: 20 gru 2011, 16:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2011, 0:30
Posty: 17
GG: 6326543
Samochód: F. Probe 2.5 / F. Thunderbird 4.6
Lokalizacja: Warszawa/Wołomin

Póki co, u mnie odprawy wyglądały tak że zanoszę papiery, czekam, i odbieram papiery.
Nie lubię odpraw :mrgreen:
Kiedyś zamiast przemielić papiery, oglądali ślub Williama i Kate :roll:

_________________
Tiry na tory!

Pociągi na drogi! :D


Post Wysłano: 20 gru 2011, 20:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Generalnie brałem udział w dość dużej liczbie odpraw i jedyne co w nich robiłem to zanosiłem papier i czekałem. Przy towarze do Kirgistanu bodajże Pani pytała mnie o wyjście, którym będzie wyjeżdżał towar z UE i tyle.


Post Wysłano: 20 gru 2011, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

wjeżdzasz na teren przeznaczony do odprawy - może to byc teren UC lub "miejsce uznane",
zgłaszasz sie do agencji celnej z kompletem dokumentów otrzymanych od nadawcy ładunku,