wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Pytanie
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=27825
Strona 1 z 1

Autor:  AD TRANS [ 18 paź 2010, 18:23 ]
Tytuł:  Pytanie

Witam, koledzy mam problem... Otóż widziałem ostatnio MAN-a TGA 460 |V7|, a kiedyś widziałem na allegro MAN-a f2000 |V7|. Moje pytanie brzmi czy naprawdę jest taki motor stosowany w silnikach MAN-a??? A może to była tylko naklejka. Interesuje się tym a po za tym,założyłem się z kumplem o 150zł ze jest taki silnik. Zgłaszam się do specjalistów (was) w tej sprawie i liczę na pomoc. Z góry dziękuję...

Autor:  eRKaZet [ 18 paź 2010, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Cytuj:
Witam, koledzy mam problem... Otóż widziałem ostatnio MAN-a TGA 460 |V7|, a kiedyś widziałem na allegro MAN-a f2000 |V7|. Moje pytanie brzmi czy naprawdę jest taki motor stosowany w silnikach MAN-a??? A może to była tylko naklejka. Interesuje się tym a po za tym,założyłem się z kumplem o 150zł ze jest taki silnik. Zgłaszam się do specjalistów (was) w tej sprawie i liczę na pomoc. Z góry dziękuję...
Nie ma i nie było.

Autor:  MAN F8 19.361 [ 18 paź 2010, 21:49 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Heh kolego widać, że ubiłęś interes życia, szkoda, że nie o 1500 jak taki pewny byłeś :lol: Jak zobaczysz kiedyś tego MANa to cyknij mu fotkę i zobaczymy o co biega...

Autor:  eRKaZet [ 18 paź 2010, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Cytuj:
Heh kolego widać, że ubiłęś interes życia, szkoda, że nie o 1500 jak taki pewny byłeś :lol: Jak zobaczysz kiedyś tego MANa to cyknij mu fotkę i zobaczymy o co biega...
Podejrzewam, że to jakaś firma transportowa/leasingowa lub nazwa komisu, z którego zostały odkupione.

Autor:  AD TRANS [ 19 paź 2010, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Dzieki za odpowiedz koledzy. Ten MAN-ik jezdzi w firmie w Bielsko Biala w hucie ołowiu (ktoś może był kiedys). Gdy następnym razem tam pojade to zrobie mu zdjęcia i pokaze wam.

Autor:  tomek-trans [ 19 paź 2010, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Cytuj:
Cytuj:
Witam, koledzy mam problem... Otóż widziałem ostatnio MAN-a TGA 460 |V7|, a kiedyś widziałem na allegro MAN-a f2000 |V7|. Moje pytanie brzmi czy naprawdę jest taki motor stosowany w silnikach MAN-a??? A może to była tylko naklejka. Interesuje się tym a po za tym,założyłem się z kumplem o 150zł ze jest taki silnik. Zgłaszam się do specjalistów (was) w tej sprawie i liczę na pomoc. Z góry dziękuję...
Nie ma i nie było.
-kolego takie oznaczenia jak v7 w ciezarowych samochodach mogą oznaczać (profesjonalny ,wzór),coś w tym określeniu .np w modelach "przejściówka ".tak uzasadnione by było TGA -F 2000.
uzasadnienie po f 2000 ,produkowano tga na tych samych silnikach .ale mogę sie tu calkowicie mylić .na pewno coś w tym jest sensownego .

Autor:  eRKaZet [ 19 paź 2010, 19:45 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Witam, koledzy mam problem... Otóż widziałem ostatnio MAN-a TGA 460 |V7|, a kiedyś widziałem na allegro MAN-a f2000 |V7|. Moje pytanie brzmi czy naprawdę jest taki motor stosowany w silnikach MAN-a??? A może to była tylko naklejka. Interesuje się tym a po za tym,założyłem się z kumplem o 150zł ze jest taki silnik. Zgłaszam się do specjalistów (was) w tej sprawie i liczę na pomoc. Z góry dziękuję...
Nie ma i nie było.
-kolego takie oznaczenia jak v7 w ciezarowych samochodach mogą oznaczać (profesjonalny ,wzór),coś w tym określeniu .np w modelach "przejściówka ".tak uzasadnione by było TGA -F 2000.
uzasadnienie po f 2000 ,produkowano tga na tych samych silnikach .ale mogę sie tu calkowicie mylić .na pewno coś w tym jest sensownego .
Mógłbyś napisać ten post po polsku, bo czytam 5 raz i nadal nie rozumiem?

Autor:  s.szymon [ 19 paź 2010, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Cytuj:
Dzieki za odpowiedz koledzy. Ten MAN-ik jezdzi w firmie w Bielsko Biala w hucie ołowiu (ktoś może był kiedys). Gdy następnym razem tam pojade to zrobie mu zdjęcia i pokaze wam.
Dzie ta huta? Bo myślę i myślę i wymysłec nie mogę, o co Ci chodzi :)

Autor:  tomek-trans [ 19 paź 2010, 20:58 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

panowie, podałem tylko przykład stosowania tych samych podzespołów ,WDRAŻANIE nowej technologi itp. i uważam za logiczne to co napisałem . a tu przykład(ZAWIESZENIE MAN /V7-70SL/V9-80/HN7// OSI 55*75/111*83 ).?

Autor:  AD TRANS [ 20 paź 2010, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Kolego bardzo przepraszam z tą hutą. To nie jest huta, ale magazyny. Produkują tam rózne stopy ołowiu (nietrafnie nazwałem hutą). Znajduje się ona w Piekarach Sląskich. Huta to była kiedyś. Jeszcze raz przepraszam. Jak ktoś kojarzy te miasto to jestem wstanie wytłumaczyc gdzie jest ta firma z rzeczonym MAN-em... Kolego tomek-trans twoja wersja jest najlepsza, wydaje mi sie ze masz racje. Dzeki za podpowiedz, SZEROKOSCI.

Autor:  eRKaZet [ 20 paź 2010, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Cytuj:
Kolego bardzo przepraszam z tą hutą. To nie jest huta, ale magazyny. Produkują tam rózne stopy ołowiu (nietrafnie nazwałem hutą). Znajduje się ona w Piekarach Sląskich. Huta to była kiedyś. Jeszcze raz przepraszam. Jak ktoś kojarzy te miasto to jestem wstanie wytłumaczyc gdzie jest ta firma z rzeczonym MAN-em... Kolego tomek-trans twoja wersja jest najlepsza, wydaje mi sie ze masz racje. Dzeki za podpowiedz, SZEROKOSCI.
Ale to nie oznacza, że nie przegrałeś 150zł :wink: .

Autor:  mateuszsl [ 20 paź 2010, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Nie wiem, jaki Wy tu widzicie problem - ale może spróbuję go wyjaśnić - TG-A to jest TO SAMO, co F2000 Evo, tyle tylko, że ten pierwszy jest ubrany w nowsze "wdzianko".Ba, całe podwozie (a dlaczego w ostatnich modelach F2000 Evo był montowany w zestawie kontrolek malutki ekranik, dokładnie do szyny CAN, która była IDENTYCZNA jak w TGA, TGX czy TGS), gama silnikowa oraz skrzynie biegów, są takie same jak w poprzedniku. Aby poprzeć swoje słowa, zamieszczam zdjęcie z instrukcji obsługi - na górze MAN F2000 Evolution ( rok wydania 1999 ) a poniżej MAN TG-A ( rok wydania 2001 ).
Zwróćcie uwagę na moc oraz stopień sprężania silnika 410 PS - prawda, że identyczne...

Obrazek

Obrazek


- Poruszyliście temat "przejściówek" - owszem, okresem przygotowawczym dla wprowadzenia serii TG były lata 1998 - 2000 ( po serii F2000 1995 - 1998 nastąpiła seria F2000 Evolution 1998 - 2000 i jeszcze na koniec seria FE 2000 - 2002 ). Dlaczego? Na niektórych częściach oryginalnych od serii TG, widać rok prod: 08.1999 ( silniczek od rolet elektrycznych przednia szyba ), więc może to być wersja MAN'a F2000 z paroma elementami od TGA ( zegary, tachograf, lewarek skrzynii biegów, umiejscowienie tachografu ) choć nie chcę mi się to w zbytnio wierzyć ( same takie pojazdy były przeznaczone do badań przed wprowadzeniem serii TG-A i potem trafiły na rynek wtórny, więc nie powinny mieć takiego oznaczenia ).

- Wersja limitowana - o ile mi wiadomo, to MAN wypuścił tylko i wyłącznie kilkadziesiąt sztuk modeli "Golden Lion" ( przeznaczone tylko i wyłącznie na Europę Zachodnią, wówczas pełna opcja nawet z oryginalną lodówką do F2000 ), prestiżowego modeli firmy 19 - 603 w układzie napędowym 4x2 oraz wersji "Silver Commander XT" - dość mało popularna wersja MAN'a, wyróżniała się srebrnym kolorem kabiny, szerokim (z dwoma a'la wlotami powietrza) zderzakiem oraz wyposażeniem ( skórzane fotele, okleiny drewnopodobne oraz retarder ZF'a). Tak więc to "V7" to raczej nie będzie wersja limitowana.

- Sugerujecie również odznaczenie silnika - cóż, także to nie będzie to, co jest szukane. MAN produkuje tylko i wyłącznie silniki 5 cylindrowe, 6 cylindrowe ( w konwencjonalnym układzie ) oraz wersje V8 ( moc pow. 600PS ) i one mają takie oznaczenia jak inne modele, np. 19-414 ( 410PS) 19-463 (460PS) czy TG510A (510PS).

- A co do zawieszenia, to pierwszy raz się spotykam z tym, aby pojazdy MAN były oznaczane na drzwiach odnośnie zawieszenia - nie wiem jak inne marki, ale tego MAN nie robił.



Może to jest naklejka jakiegoś komisu, jak to sugerują koledzy wyżej - przecież tak samo mają niektóre VOLVO FH12 przyczepione na antrapach logiem B.A.S. - to są nazwy komisów samochodowych. Zresztą serwis MAN ROORDINK ( Holandia) także przykleja na drzwiach swe loga odnośnie reklamy - tak jak na niektórych F2000 było na bocznych drzwiach logo 19-XXX,na górze SILENT (wyciszony) a pod spodem F2000 ( to już "bajer" ).
Zresztą najlepiej by było, gdybyś pokazał zdjęcie tegoż pojazdu, to by się powiedziało więcej na jego temat. :)

Autor:  skoczek69 [ 20 paź 2010, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

co do tego f2000 przejściówke to ktoś pokazywał na forum takiego cudaka z zegarami i kierą od tga

Autor:  sebotrucker [ 25 paź 2010, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

Kolego mateuszsl Jesteś troszke w błędzie bo silniki 604 603 to układ V10 a nie V8 występują również silniki Mana V12 o mocy 1000 KM :wink:

Autor:  mateuszsl [ 29 paź 2010, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Pytanie

No fakt, troszkę się pomyliłem - nie dość, że kartkę dalej są dane techniczne "600 konnego silnika", to jeszcze przecież na instrukcji obsługi MAN'a ( ciągnik siodłowy ), jest pokazany piękny 19-603 z logiem V10 na Commanderze XT - oj, co daje szybkie pisanie :oops:

:wink:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/