Strona 7 z 7 [ Posty: 125 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 gru 2021, 15:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2021, 15:07
Posty: 2
GG: 1
Samochód: Scania

Czołem!
Mam parę pytań, bo chce spróbować z tą "tłuczonką" :wink: Może jakieś rady/porady Koledzy/ki?...
Wieloletnigo dośw. nie mam, natomiast autotransporterem niskopodwozie woziło się i porozbijane ciężarówki i wywroty i różne wszelakie po EU i PL... Pieniądz niezły, jazda jak jazda, ale załadunek, rozładunek, wtoczenie tego na pokład daje w kość.... Szukam czegoś "normalniejszego" i tak się przyglądam tym Inloader'om...Może ktoś z Was się przesiadał z niskopodwozia na szło, albo ogólnie wszedł w to zielony, jakieś wskazówki...Mieszkam od niedawna w Sandomierzu, wiec robota pod nosem / Nijman Zeetank /
Jak byście mieli do wyboru tyrać w oliwie za 10 k. albo wozić szkło za 5 k. to co lepsze??? :wink: :>


Post Wysłano: 06 gru 2021, 16:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Wszystkiego się idzie nauczyć, ludzie samolotami latają. 10k to bezwzględnie bardzo dobre pieniądze. 5k to dobre pieniądze za robotę na miejscu, jak się śpi w samochodzie tydzień albo dłużej to już nie są dobre pieniądze.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 07 gru 2021, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2021, 15:07
Posty: 2
GG: 1
Samochód: Scania

No tak, ale myślałem że transport szkła to proste kursy Załaduj - zawieź - wróć po nowe. Wiem że wszystkiego idzie się nauczyć, chodzi po prostu o lżejszą pacę niż ładowanie wraków.


Post Wysłano: 07 gru 2021, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2638
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
No tak, ale myślałem że transport szkła to proste kursy Załaduj - zawieź - wróć po nowe. Wiem że wszystkiego idzie się nauczyć, chodzi po prostu o lżejszą pacę niż ładowanie wraków.
Bardzo często rozładunki i załadunki są awizowane na godzinę, załadunki w hutach mogą być w środku nocy. Pelne stojaki zrzucasz na hali, puste stojaki często wpycha wózek widłowy od klienta :D na firmach często można spotkać UA kierowców który ledwo do przodu potrafią jechać a do tyłu to na raty i z asysta przechodnia a rozładunki i załadunki tez muszą jakoś robić :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 08 gru 2021, 9:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Raz taką trumną z Delty jechałem i nawet spoko to wygląda, jedzie się jak okrętem po falach trochę buja na boki. Zato reszta bach bach tylne wrota, łapy boczne zawiecha w dół i wyjeżdżasz ze stojaka. W porównaniu do niskopodwozia to dużo lepsza i lżejsza robota, no może mniej ciekawa. Sam bym taką robotę dziabnął jakbym miał koło domu...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 7 z 7 [ Posty: 125 ] Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: