| wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://wagaciezka.com/ |
|
| Trasy by Caspar https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=26686 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | Caspar [ 21 lip 2010, 21:18 ] |
| Tytuł: | Trasy by Caspar |
Estonia-Holland 2010, juny-july ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hope it's okay to post on road photos here? |
|
| Autor: | W123 [ 22 lip 2010, 18:08 ] |
| Tytuł: | Re: Trasy by Caspar |
Yes, it's OK. Very nice photos ! I hope that soon we shall meet in Suwałki |
|
| Autor: | Caspar [ 23 lip 2010, 13:10 ] |
| Tytuł: | Re: Trasy by Caspar |
Yea, i hope we meet in August, i'll be there then Here's some old photos, from 2006 and 2008. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Autor: | badys [ 23 lip 2010, 22:53 ] |
| Tytuł: | Re: Trasy by Caspar |
Cytuj:
hi, I know that's places - ferry terminal -Skandinaviankai at Lubeck-Travemunde and sailing-ship at Privall.best regard's |
|
| Autor: | andy the driver [ 07 sie 2010, 18:37 ] |
| Tytuł: | Re: Trasy by Caspar |
Hi there, nice pic's |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|