Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 mar 2010, 19:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Witam!

Przedstawię wam Co dziś mi się stało.

Otóż jadę sobie Mercem drogą asfaltową ok 70km/h 1 oś skrętna 1 napędzająca i wleczona, taka solówka :) wrzucam kierunek, hamuje skręcam i nagle zablokowało mi koło, (skręcałem w lewo) lewe bliźniaki, 1 koło szło po śniegu 2 po mokrym aswaldzie, zatrzymałem się, wysiadam parze co sie stało, sprawdzam blokadę (używałem jej żeby wydostać się od klienta bo 1 koło na śniegu i mielił) włączyłem-wyłączyłem blokadę ze 3 razy, kilka razy naciskałem hamulec aż w końcu coś puściło i pojechałem.

Zawołałem kumpla wsiadł w samochód jechał powole ja szedłem i słuchałem czy nic nie charczy. Nie wszystko jest OK. Dodam, że na za 2 tygodnie jestem ustawiony z mechanikiem ponieważ w tym właśnie kole poszedł mi uszczelniacz i olej z mostu poszedł na klepy, ale olej w moście jest...

Jest tam jakieś łożysko które być możne poszło i dlatego poszedł też uszczelniacz? Może to przez to że klepy się kączą i siłownik nie mógł odpuścić hamulca?

Proszę o jakieś sugestie :)

Pozdro

Aha... więcej mi się tak nie zdarzyło...


Post Wysłano: 07 mar 2010, 0:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

U mnie coprawda kola niezablokowalo , ale peknieta sprezyna w membranie od postojowego hamulca powodowala ze hamulec czasami "nieodbijal" (gdy resztki sprezyny odpowiednio ustawily sie i niepozwaly powrocic)


Post Wysłano: 09 mar 2010, 14:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Przerabialiśmy to mańku, nie to raczej nie to... :I


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online