Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 sty 2010, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 11:39
Posty: 2
GG: 0
Samochód: Man 26-402

Witam . Mam pytanie. Jaki może być powód słabych hamulcy przy Man-ie f2000 6x6 464. Wszystko niby jest OK okładziny wymienione, ciśnienie tez ok-mierzone.Jeśli ktoś miał podobne objawy a dał sobie z tym radę bardzo proszę o podpowiedż.Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie. :(


Post Wysłano: 08 sty 2010, 9:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Grzechotki nie trzymają jesli od nowości nikt ich nie wymieniał na samoregulacji i się rozkręcają do jakieś tam pozycji w najlepszym wypadku lub wogle się rozkręcają. Wyreguluj hamulce naciśnij pare razy hamulec lub pojeździj trochę i sprawdź czy tak samo daleko wychodzą siłowniki od hamulców czy więcej niż po regulacji hamulców

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 10 sty 2010, 3:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Może korektor siły hamowania :?: :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 28 sty 2010, 14:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2009, 11:39
Posty: 2
GG: 0
Samochód: Man 26-402

dzieki bardzo za porady ale to musi byc inna pryczyna bo grzechotki sa ok i korektor siły hamowania tez w porzadku, na pusto i na załadowanym cisnienie jest ok 8. jaka moze byc inna przyczyna takigo czegos ?


Post Wysłano: 28 sty 2010, 17:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sty 2010, 21:45
Posty: 24
GG: 9418
Samochód: --------

A jakie montowałes okładziny (tylko nie LUMAG) i czy na nowe bebny? Moze ktoś odwali fuszere i zanitował Ci okładziny nie odpowiednie do wymiaru bębna, ale w sumie to można sprawdzić po skoku dźwigni rozpieracza.

_________________
Jacek


Post Wysłano: 29 sty 2010, 20:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2009, 19:46
Posty: 45
GG: 0

Ja bym stawiał na zużyte bębny. Okładzina źle wtedy przylega do bębna. A po drugie to ciśnienie na przedniej osi powinno być prawie takie jak na zbiornikach tj. około 10 atmosfer a na tylnej osi 4-5 atmosfer przy pustym i 10 atmosfer przy pełnym ładunku. Oczywiście mówimy o maksymalnym naciśnięciu pedału hamulca.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: