Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lip 2009, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2007, 12:03
Posty: 16
Samochód: Scania Cabrio
Lokalizacja: pomorskie

Witam
mam taki problem
podczas jazdy gdy zapali się EDC to samochód po chwili słabnie i gaśnie.i tak kilka razy podczas dnia potrafi zrobić.Dodam też ze ostatnio gdy go zimnego odpalam i ma inny głos "twardszy" to po chwili tez zapali się EDC.Zgasze go i zapale ponownie i tak kilka razy aż bedzie mieć "normalny" głos to wtedy EDC się nie zapala i jest ok.co może być tego przyczyną??


Post Wysłano: 23 lip 2009, 0:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

sprawdz wtykę wiązki silnika wchodzącą do kabiny ( gruba wtyka 1 z 4 na samym dole pod maską)


Post Wysłano: 23 lip 2009, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2007, 12:03
Posty: 16
Samochód: Scania Cabrio
Lokalizacja: pomorskie

Sprawdzałem i nic.Dzisiaj na odcinku kilku km zgasł 8razy.Zaczął się trząść i zapaliło sięEDC i silnik zgasł.Jutro pojade jeśli bedę mieć czas sprawdzić pompę paliwową(kiedyś była już robiona) może oni pomogą.


Post Wysłano: 24 lip 2009, 12:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Sprawdź wtyczkę na pompie paliwowej, często się obluzowują i z autem dzieje się właśnie tak jak napisałeś.


Post Wysłano: 24 lip 2009, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2007, 12:03
Posty: 16
Samochód: Scania Cabrio
Lokalizacja: pomorskie

Sprawdzałem wszystkie kabelki co są przy pompie.Dzisiaj był u mnie mechanik od pomp z komputerem podobnym do EKG serca(takie wykresy) i sprawdzał kilka godzin i jak na złość dzisiaj cały dzień było ok.i nic nie wykrył gdy będzie się palić EDC to on wtedy tym urządzeniem mówi ze napewno znajdzie awarię i jestem z nim umówiony ze jak się zapali i zgaśnie samochód to zostawie samochód z włączonym zapłonem i on przyjedzie sprawdzić.jak uda się naprawić to napewno napiszę co i jak.


Post Wysłano: 24 lip 2009, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Wystarczył by tylko żebyś podpiął auto pod komputer (np. w serwisie) i tam by ci powiedzieli co jest zepsute, ponieważ komputer zapamiętuje te błędy. :wink:


Post Wysłano: 24 lip 2009, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2007, 12:03
Posty: 16
Samochód: Scania Cabrio
Lokalizacja: pomorskie

byłem na komputerze(nie w servisie)jak kiedyś bylem w servisie to znajomy to samo zrobił co oni i to samo powiedział tylko ze servis wziął 500zl a znajomy 70zł.i powiedzieli ze coś z pompą więć dzisiaj był pan od pomp.ale nic nie stwierdził bo nie zapaliło się EDC i nie może nic zrobić.jak będzie się palić to wtedy sprawdzi


Post Wysłano: 24 lip 2009, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Ja byłem u znajomego na komputerze, to pokazał mi dokładne daty i godziny zapalenia się EDC. Pokazał również jakie spalanie miał w 'trybie awaryjnym' gdy zapalało się EDC. Wtedy akurat miałem awarie czujnika ciśnienia doładowania.


Post Wysłano: 25 lip 2009, 9:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

można odczytać kody błyskowe nie potrzeba komputera


Post Wysłano: 05 sie 2009, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sie 2007, 12:03
Posty: 16
Samochód: Scania Cabrio
Lokalizacja: pomorskie

Witam
no więc Man raczej juz zrobiony.Naprawiona została pompa paliwowa(wymienione sekcje na nowe)i dalej było tak samo.a póżniej znowu przyjechał Pan z komputerem i znalazł co było.czujnik od temperatury płynu który znajduję się z prawej strory pompy paliwowej troche nad nią nie miał przejścia i czasami przerywał przejście i pokazywał złą temperature czasami za dużą wartośc a czasami za małą i dlatego pokazywało sie EDC.jak narazie 2 dni było ok.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: