Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 mar 2009, 20:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2009, 19:48
Posty: 4
GG: 0
Samochód: VOLVO FL7

Witam
Koledzy nie dość, że od niedawna jestem właścicielem Volvo FL7 to tak naprawdę zaczynam dopiero stawiać pierwsze kroki w zawodzie kierowcy ciężarowego. Potrzebuję waszej pomocy w zakresie przygotowania samochodu do eksploatacji (auto świeżo sprowadzone z francji rocznik 1996). Dodatkowo spod lewarka zmiany biegów ucieka powietrze czy to normalny objaw czy też jest jakaś nieszczelność na układzie i od czego rozpocząć poszukiwania. Będę wdzięczny za wszelkie sugustie
Pzdrv
Maciek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 11:30
Posty: 6
GG: 0
Samochód: f10,magnum itp

w ktorym miejscu dokladnie ucieka Ci to powietrze? Caly czas ucieka, czy tylko w trakcie przebijania z wolnych na szybkie i odwrotnie? Jaka masz skrzynie biegów?
Ja stawiam na miejscie gdzie wchodzą przewody pneumatyczne do gałki. Musisz odsunąć mieszek i sprawdzic przewody , mozesz miec tam do 4 przewodow w zaleznosci od skrzyni: 1 zasilajacy ,2 do polbiegow , 3 do przebitki , i 4 odprowadzajacy powietrze poza kabine.
Czesto wystarczy tylko glebiej wcisnac przewody w galke , ale jezeli przewody sa "obrobione" to bedziesz musial uciac , wstawic złączke i kawalek nowego przewodu, lub wymienic caly odcinek.


Post Wysłano: 17 mar 2009, 23:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2009, 19:48
Posty: 4
GG: 0
Samochód: VOLVO FL7

witam

Skrzynia ósemka powietrze ucieka cały czas spod osłony gumowej na dzwigni. Gałkę próbowałem już zdejmować ale tzymają ją dwa przewody koloru czarnego i nie ma zbyt dużo luzu aby ją całkowice zsunąć. Nie chciałem robić na siłę żeby tego nie zerwać.


Post Wysłano: 25 mar 2009, 13:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 11:30
Posty: 6
GG: 0
Samochód: f10,magnum itp

Jak masz słaby dostep , to podnies kabine. Przewody z galki wyciaga sie wciskajac kolnierzyk do gory rownoczesnie ciagnac za przewod, podobnie jak w zlaczkach pneumatycznych.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: