Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lut 2009, 19:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2008, 14:49
Posty: 4
GG: 0

Mam pytanie do użytkowników; co może być przyczyną słabych hamulców; dodam,że szczęki,bębny,samoregulatory są ok.Przy pustym autku hamulec jeszcze jest jako-taki do przyjęcia natomiast po załadunku to "katastrofa",co niektórzy twierdzą że to taki urok tych modeli ale nie chce mi się wierzyć.Jeśli ktoś miał podobne objawy a dał sobie z tym radę bardzo proszę o podpowiedż.Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie. :(


Post Wysłano: 20 lut 2009, 20:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lis 2008, 15:19
Posty: 353
GG: 3745303
Samochód: VOLVO FH12, 420.

W samochodzie powinien byc zawor ktory reguluje cisnienie (co za tym idzie sile) w ukladzie hamulcowym w zaleznosci od ladunku. Byc moze on jest zepsuty.


Post Wysłano: 20 lut 2009, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 447
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Zasadnicze pytanie czy tylne zawieszenie jest na poduszkach czy na resorach ? Jeśli na poduszkach to powinien być regulator siły hamowania ciśnieniowy najczęściej w jednej obudowie z zaworem przekaźnikowym , zmocowany na ramie nad mostem.Żeby go sprawdzić trzeba zmierzyć ciśnienie na siłowniki przy załadowanym powinno być przynajmniej 5-6 atm.Jeśli resory to zawór ma dźwignię połączoną z mostem , ciśnienie powinno rosnąć jak ją odłączysz i podniesiesz do góry.Ta opinia , że tak jest w tych samochodach to bzdura . W moim był zepsuty ten regulator ciśnieniowy i to było przyczyną .


Post Wysłano: 20 lut 2009, 21:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2008, 14:49
Posty: 4
GG: 0

Cytuj:
Zasadnicze pytanie czy tylne zawieszenie jest na poduszkach czy na resorach ? Jeśli na poduszkach to powinien być regulator siły hamowania ciśnieniowy najczęściej w jednej obudowie z zaworem przekaźnikowym , zmocowany na ramie nad mostem.Żeby go sprawdzić trzeba zmierzyć ciśnienie na siłowniki przy załadowanym powinno być przynajmniej 5-6 atm.Jeśli resory to zawór ma dźwignię połączoną z mostem , ciśnienie powinno rosnąć jak ją odłączysz i podniesiesz do góry.Ta opinia , że tak jest w tych samochodach to bzdura . W moim był zepsuty ten regulator ciśnieniowy i to było przyczyną .
Tak Kolego nie dodałem,że jest na poduszce i występuje tam wspomniany zawór z "iglicą",która się wysuwa lub chowa w zależności od ustawienia wysokości na poduszkach.Jeśli to ten zawór o którym wspominasz to proszę potwierdż.Wszystkim wielkie dzięki za rady i wskazówki.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: