wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://wagaciezka.com/ |
|
Z Man-a F90 na F2000 https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=18528 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ArturMAN [ 23 sty 2009, 11:07 ] |
Tytuł: | Z Man-a F90 na F2000 |
Siema! Znalazłem na allegro Man-a f90 rok 93 na bdf. Jeśli miał bym zamiar przerabiać na f2000 to co bym musiał wymienić? Czy przy sprzedarzy jest gorzej sprzedać takiego Kombinatora:) I czy się opłaca go kupić za takie pieniądze? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T945436 Czy moze lepiej zainwestować troche więcej i kupić: http://allegro.pl/item534901473_man_26_ ... e_bdf.html Dziękuje:) |
Autor: | MAN [ 23 sty 2009, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Za tą różnicę siedmu tysięcy złoty brałbym F2000. i tak nie przerobisz F90 na F2000 lub koszta będą podobne do różnicy ceny. Zewnątrz auta trzeba zmienić zderzak stopnie wejsciowe i ewentualnie atrape tak jak jest zmieniona w tym żółtym manie W środku niestety trzeba zmienić całą tablice a to są koszta |
Autor: | eRKaZet [ 23 sty 2009, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Za tą różnicę siedmu tysięcy złoty brałbym F2000. i tak nie przerobisz F90 na F2000 lub koszta będą podobne do różnicy ceny. Atrapy nie trzeba wymieniać, w pierwszych F2000 grille były takie same jak w F2000. Tak jak napisał MAN, konieczna byłaby zmiana całego kokpitu, przedniego zderzaka, stopni wejściowych. Słyszałem także, że inne są też ramiona lusterek.
Zewnątrz auta trzeba zmienić zderzak stopnie wejsciowe i ewentualnie atrape tak jak jest zmieniona w tym żółtym manie W środku niestety trzeba zmienić całą tablice a to są koszta |
Autor: | MAN [ 23 sty 2009, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Ramiona lusterek F2000 są grupsze niżw F90 no i zewnątrz trzeba by zmnienić tłumik z okrągłego na kwadratowy |
Autor: | sebotrucker [ 23 sty 2009, 20:27 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Powiem Ci kolego, że my przerabialiśmy f 90 na f 2000 i jest to nie pełne przerobienie bo założylismy zderzak wraz z lampali reflektoramiod f 2000 do tego stopnice od f 2000 obrzerza kabiny, narożniki kabionwe, nadkola przednie, ramiona lusterek wraz z lusterkami. My tylko i wyłacznie bazowaliśmy na częsciach używanych ale orginalnych a cała przeróbka wyniosła nas około około 6000zł, Wnętrze i tłumik zostały nie ruszone. Więć jezali chciałbyś przerabiać i kupować tylko nowe i orginalne częsci to przekaładka wyniesie Cię ponad 10000zł ![]() Ale jest małe pocieszenie, że stary zderzak i wszystkie częsci ze starego modelu możesz sprzeda a cena jaką za nie weźmiesz to ponad 3000zł ![]() W f 2000 masz wąską kabine a w f90 szeroką, wyposażenie identyczne w obydwu autach f90 ma większy przebieg i mniejszą moc, i do małych poprawek po za tym wizualnie w bardzo dobrym stanie ![]() |
Autor: | ArturMAN [ 24 sty 2009, 19:38 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Po długich rozmowach zdecydowaliśmy kupić MAN-a TG410(430)A bdf 6x2. Wczoraj oglądaliśmy jednego ale był bity(Pogięta rama);( Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy?? |
Autor: | eRKaZet [ 24 sty 2009, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy?? Nie, zderzak lakierowany dostępny był za dopłatą.
|
Autor: | MAN [ 24 sty 2009, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Po długich rozmowach zdecydowaliśmy kupić MAN-a TG410(430)A bdf 6x2.
Nie koniecznie wychodziły wersje z czarnym zderzakiem nie malowanym i w kolorze kabiny. Do myślenia może ci dać jeśli zobaczysz pod tym niebieskim jakiś inny kolor lub szarą farbę. Taki kiedyś zderzak widziałem był kiedyś żółty a na wieszchu był pomalowany na szaro. Ten szary kolor miał imitować orginalny kolor nie malowanego zderzaka wyglądało to ochydnie z przebijajacym kolorem zółtym w odpryskach lakieru
Wczoraj oglądaliśmy jednego ale był bity(Pogięta rama);( Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy?? |
Autor: | sebotrucker [ 25 sty 2009, 1:59 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Jeżeli pod niebieską farbą widniej biały podkład to znaczy, że auto nie było malowane bynajmiej tak mamy w f 2000 a auto jest 100% nie wypadkowe. ![]() Najlepie kolego sprawdz zderzk od wewnatrz wejdz pod auto i zobacz czy nie było nic z plastików klejone bo częsci karoseri sa dosyć drogie i w wiekszości sa klejone ![]() |
Autor: | ArturMAN [ 25 sty 2009, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Acha a na co trzeba uwarzać przy zakupie TGA?? |
Autor: | sebotrucker [ 25 sty 2009, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Kolego ja bym patrzył najbardziej na silnik, puźniej na zawieszenie, stan opon, i ogólny stan auta. A dlatego, iż silnik jest najważniejszy wymiana i remont silnika jest bardzo kosztowna, auto moze być odpicowane tak tylko na handel a silnik może być wrak np: przegrzany to co Ci po takim aucie tylko szkoda nerwów i kasy ![]() |
Autor: | ArturMAN [ 25 sty 2009, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Np. nie chce żeby mi elektryka padła u kolegi taty na bitej scani elektryka się zjarała a miesiąc póżniej rozrząd padł w scani z 2006r na bdf |
Autor: | sebotrucker [ 25 sty 2009, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Jak coś miał źle podłączone halogeny, tabliczki siwecące, to mogło się tak stać ![]() |
Autor: | ArturMAN [ 26 sty 2009, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Wole nie mieć bitej. Jest okazja man tga 410k. bdf 2001r. przyczepa kogel 2001r.90000zł |
Autor: | Bajzel [ 26 sty 2009, 14:25 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Jeżeli pod niebieską farbą widniej biały podkład to znaczy, że auto nie było malowane bynajmiej tak mamy w f 2000 a auto jest 100% nie wypadkowe.
A to nowe zasady są jakieś? Miałeś styczność z blacharstwem/lakiernictwem? Podkład możesz sobie wybierać z palety kolorów niczym bazę, a biały to najpopularniejszy i przy tym najtańszy podkład, więc...
![]() |
Autor: | sebotrucker [ 26 sty 2009, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
W manach kolego orginalnie dawali biały podkład ![]() |
Autor: | MAN [ 26 sty 2009, 19:32 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: W manach kolego orginalnie dawali biały podkład
Nie koniecznie bo u mnie pod czerwonym lakierem jest sam czarny plastyk bez podkładu
![]() |
Autor: | Bajzel [ 27 sty 2009, 0:58 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Albo czarny podkład ![]() Generalnie podkład dobiera się do koloru, tak by do pokrycia potrzebna była jak najmniejsza ilość lakieru (bazy tak zwanej), czyli na przykład do czarnego lub innego ciemnego lakieru czarny podkład, a do srebrnego biały lub szary - pod czerwony jest ceglany podkład używany zamiennie z czarnym, itd., wszystko zależy od widzimisie lakierni bądź samego lakiernika ![]() |
Autor: | ArturMAN [ 27 sty 2009, 18:59 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Acha czyli na pomalowany zderzak nie patrzeć? |
Autor: | MAN [ 27 sty 2009, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Patrzeć dopiero jak zobaczysz że ktoś go już sam malował. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |