wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://wagaciezka.com/

Z Man-a F90 na F2000
https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=18528
Strona 1 z 1

Autor:  ArturMAN [ 23 sty 2009, 11:07 ]
Tytuł:  Z Man-a F90 na F2000

Siema!
Znalazłem na allegro Man-a f90 rok 93 na bdf.
Jeśli miał bym zamiar przerabiać na f2000 to co bym musiał wymienić?
Czy przy sprzedarzy jest gorzej sprzedać takiego Kombinatora:)
I czy się opłaca go kupić za takie pieniądze?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T945436

Czy moze lepiej zainwestować troche więcej i kupić:
http://allegro.pl/item534901473_man_26_ ... e_bdf.html

Dziękuje:)

Autor:  MAN [ 23 sty 2009, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Za tą różnicę siedmu tysięcy złoty brałbym F2000. i tak nie przerobisz F90 na F2000 lub koszta będą podobne do różnicy ceny.
Zewnątrz auta trzeba zmienić zderzak stopnie wejsciowe i ewentualnie atrape tak jak jest zmieniona w tym żółtym manie
W środku niestety trzeba zmienić całą tablice a to są koszta

Autor:  eRKaZet [ 23 sty 2009, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Cytuj:
Za tą różnicę siedmu tysięcy złoty brałbym F2000. i tak nie przerobisz F90 na F2000 lub koszta będą podobne do różnicy ceny.
Zewnątrz auta trzeba zmienić zderzak stopnie wejsciowe i ewentualnie atrape tak jak jest zmieniona w tym żółtym manie
W środku niestety trzeba zmienić całą tablice a to są koszta
Atrapy nie trzeba wymieniać, w pierwszych F2000 grille były takie same jak w F2000. Tak jak napisał MAN, konieczna byłaby zmiana całego kokpitu, przedniego zderzaka, stopni wejściowych. Słyszałem także, że inne są też ramiona lusterek.

Autor:  MAN [ 23 sty 2009, 16:38 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Ramiona lusterek F2000 są grupsze niżw F90 no i zewnątrz trzeba by zmnienić tłumik z okrągłego na kwadratowy

Autor:  sebotrucker [ 23 sty 2009, 20:27 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Powiem Ci kolego, że my przerabialiśmy f 90 na f 2000 i jest to nie pełne przerobienie bo założylismy zderzak wraz z lampali reflektoramiod f 2000 do tego stopnice od f 2000 obrzerza kabiny, narożniki kabionwe, nadkola przednie, ramiona lusterek wraz z lusterkami. My tylko i wyłacznie bazowaliśmy na częsciach używanych ale orginalnych a cała przeróbka wyniosła nas około około 6000zł, Wnętrze i tłumik zostały nie ruszone. Więć jezali chciałbyś przerabiać i kupować tylko nowe i orginalne częsci to przekaładka wyniesie Cię ponad 10000zł :wink:
Ale jest małe pocieszenie, że stary zderzak i wszystkie częsci ze starego modelu możesz sprzeda a cena jaką za nie weźmiesz to ponad 3000zł :wink:
W f 2000 masz wąską kabine a w f90 szeroką, wyposażenie identyczne w obydwu autach f90 ma większy przebieg i mniejszą moc, i do małych poprawek po za tym wizualnie w bardzo dobrym stanie :wink:

Autor:  ArturMAN [ 24 sty 2009, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Po długich rozmowach zdecydowaliśmy kupić MAN-a TG410(430)A bdf 6x2.
Wczoraj oglądaliśmy jednego ale był bity(Pogięta rama);(

Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy??

Autor:  eRKaZet [ 24 sty 2009, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Cytuj:
Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy??
Nie, zderzak lakierowany dostępny był za dopłatą.

Autor:  MAN [ 24 sty 2009, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Cytuj:
Po długich rozmowach zdecydowaliśmy kupić MAN-a TG410(430)A bdf 6x2.
Wczoraj oglądaliśmy jednego ale był bity(Pogięta rama);(

Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy??
Nie koniecznie wychodziły wersje z czarnym zderzakiem nie malowanym i w kolorze kabiny. Do myślenia może ci dać jeśli zobaczysz pod tym niebieskim jakiś inny kolor lub szarą farbę. Taki kiedyś zderzak widziałem był kiedyś żółty a na wieszchu był pomalowany na szaro. Ten szary kolor miał imitować orginalny kolor nie malowanego zderzaka wyglądało to ochydnie z przebijajacym kolorem zółtym w odpryskach lakieru

Autor:  sebotrucker [ 25 sty 2009, 1:59 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Jeżeli pod niebieską farbą widniej biały podkład to znaczy, że auto nie było malowane bynajmiej tak mamy w f 2000 a auto jest 100% nie wypadkowe. :wink:
Najlepie kolego sprawdz zderzk od wewnatrz wejdz pod auto i zobacz czy nie było nic z plastików klejone bo częsci karoseri sa dosyć drogie i w wiekszości sa klejone :wink:

Autor:  ArturMAN [ 25 sty 2009, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Acha a na co trzeba uwarzać przy zakupie TGA??

Autor:  sebotrucker [ 25 sty 2009, 11:40 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Kolego ja bym patrzył najbardziej na silnik, puźniej na zawieszenie, stan opon, i ogólny stan auta. A dlatego, iż silnik jest najważniejszy wymiana i remont silnika jest bardzo kosztowna, auto moze być odpicowane tak tylko na handel a silnik może być wrak np: przegrzany to co Ci po takim aucie tylko szkoda nerwów i kasy :wink:

Autor:  ArturMAN [ 25 sty 2009, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Np. nie chce żeby mi elektryka padła u kolegi taty na bitej scani elektryka się zjarała a miesiąc póżniej rozrząd padł w scani z 2006r na bdf

Autor:  sebotrucker [ 25 sty 2009, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Jak coś miał źle podłączone halogeny, tabliczki siwecące, to mogło się tak stać :wink:

Autor:  ArturMAN [ 26 sty 2009, 14:17 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Wole nie mieć bitej.
Jest okazja man tga 410k. bdf 2001r. przyczepa kogel 2001r.90000zł

Autor:  Bajzel [ 26 sty 2009, 14:25 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Cytuj:
Jeżeli pod niebieską farbą widniej biały podkład to znaczy, że auto nie było malowane bynajmiej tak mamy w f 2000 a auto jest 100% nie wypadkowe. :wink:
A to nowe zasady są jakieś? Miałeś styczność z blacharstwem/lakiernictwem? Podkład możesz sobie wybierać z palety kolorów niczym bazę, a biały to najpopularniejszy i przy tym najtańszy podkład, więc...

Autor:  sebotrucker [ 26 sty 2009, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

W manach kolego orginalnie dawali biały podkład :wink:

Autor:  MAN [ 26 sty 2009, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Cytuj:
W manach kolego orginalnie dawali biały podkład :wink:
Nie koniecznie bo u mnie pod czerwonym lakierem jest sam czarny plastyk bez podkładu

Autor:  Bajzel [ 27 sty 2009, 0:58 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Albo czarny podkład ;)

Generalnie podkład dobiera się do koloru, tak by do pokrycia potrzebna była jak najmniejsza ilość lakieru (bazy tak zwanej), czyli na przykład do czarnego lub innego ciemnego lakieru czarny podkład, a do srebrnego biały lub szary - pod czerwony jest ceglany podkład używany zamiennie z czarnym, itd., wszystko zależy od widzimisie lakierni bądź samego lakiernika ;)

Autor:  ArturMAN [ 27 sty 2009, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Acha czyli na pomalowany zderzak nie patrzeć?

Autor:  MAN [ 27 sty 2009, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Z Man-a F90 na F2000

Patrzeć dopiero jak zobaczysz że ktoś go już sam malował.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/