Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 gru 2008, 11:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2008, 6:21
Posty: 35
GG: 4479116
Lokalizacja: Bedzin

Koledzy wszczegolnosci zwracam sie do Kolegow doswiadczonych.. (nie obrazrzajac nikogo bo sam jestem laikiem)Potrezbuje nawigacji naprawde bardzo dobrej bo u mnie licho wyglada sprawa z mapami a dostalem propozycje pracy w trasach medzynarodowych Francja Hiszpania Belgia Holandia Czechy Wlochy Polska (busimiem).. Chcialbym trafiac z punktu A do B bez nadrabiania km Zaznaczam tez ze latamy tylko lodowkami wiec chcialbym zeby nawi mialo taka opcje w ustawieniach.. I juz ostania sprawa spedytor mi powiedzial ze jak do mnie zadzwoni to mam mu powiedziec gdzie jestem (chyba mu chodzilo o miasto..a niee ze naprzyklad mam 34km do zjazdu na droge E228) Mam nadzieje ze zbytnio niee zanudzilem :oops:


Post Wysłano: 03 gru 2008, 11:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2007, 13:03
Posty: 228
GG: 7
Samochód: Służbowy
Lokalizacja: GSL

Jako program do nawigacji mógłbym polecić Ci Auto Mapę, bardzo dobry program, dobrze prowadzi, planuje trasy. Jeszcze jeśli masz laptopa to dobrze mieć tam wgraną jakąś mapę np. Microsoft Autoroute po to, żeby wyszukać miejscowość po kodach pocztowych (bardzo przydatna funkcja).
latając busikiem nie powinieneś chyba jakoś specjalnie mieć problemów z wiaduktami, więc to chyba sprawa drugorzędna w navi.
Jeszcze przewertuj dział CB Radio & nawigacja
może tutaj coś jeszcze znajdziesz.



No i to tyle ode mnie.

Pozdrawiam!

_________________
A -> 09.12.2009 ;)
B -> 09.12.2009 ;)


Post Wysłano: 04 gru 2008, 14:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko