Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 lis 2008, 19:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Witam.Problem jest tego typu,że nie mam pojęcia co wybrać czy Volvo FM13 440 8x6 czy MB Actros 4144AK 8x6.Podpowiedzcie coś.Z góry dzieki :) .Głownie chodzi mi o własności terenowe,spalanie i komfort w kabinie.

_________________
:]


Post Wysłano: 15 lis 2008, 20:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Jeśli actros to nie w automacie.


Post Wysłano: 15 lis 2008, 21:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Jeśli chodzi o komfort w kabinie to zdecydowanie Actros. Ale pod względem spalania i nie awaryjności to zdecydowanie Volvo.
A co do własności terenowych to pod tym względem te auta są raczej podobne.


Post Wysłano: 15 lis 2008, 21:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 maja 2007, 0:07
Posty: 64
GG: 8362980
Samochód: Mercedes SK
Lokalizacja: Białystok

a wiec mój wujaszek ma Actrosika 4144 8x8 spalanie mu wychodzi około 40-45 litrów w terenie mu się sprawuje elegancko kabina jest duża i wygodna i oto fotka wujka Actrosa a jeszcze o skrzyni biegow ma ten joystick pół automat chyba
Obrazek


Post Wysłano: 15 lis 2008, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Ewals wydaje mie sie że to jest automat z mozliwością manualnej zmiany biegów :wink: A kabina to jest na sprężynach czy poduszkach ? no i jak ten automat w terenie sobie radzi ?


Ostatnio zmieniony 15 lis 2008, 21:26 przez skoczek69, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 15 lis 2008, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 maja 2007, 0:07
Posty: 64
GG: 8362980
Samochód: Mercedes SK
Lokalizacja: Białystok

o tak właśnie a tak przy okazji to roczek 2004 przebieg prawie 300.000 tys.km


Post Wysłano: 15 lis 2008, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:45
Posty: 242
GG: 7448944
Lokalizacja: Lublin

kolego preferuje Volvo przykład 90% firm budowlanych na Lubelszczyźnie inwestuje w 2 szwedów


Post Wysłano: 15 lis 2008, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2008, 21:05
Posty: 390
GG: 5236488
Samochód: ŁOPEL
Lokalizacja: GRUDZIADZ

automat w terenie??


Post Wysłano: 15 lis 2008, 22:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:58
Posty: 527
Lokalizacja: mlp

Właśnie nie bardzo mi się to widzi, może okazać się za wolny i calafiur.


Post Wysłano: 15 lis 2008, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 mar 2008, 21:05
Posty: 390
GG: 5236488
Samochód: ŁOPEL
Lokalizacja: GRUDZIADZ

jak ci bardzo zależy(chcesz kupić czy co?) mogę popytać kierowców z budowy(pracuję na a1),wywrotek od wyboru do koloru...


Post Wysłano: 16 lis 2008, 0:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2008, 15:18
Posty: 55

Osobiście polecał bym Volvo,uznana marka,mocne i solidne fury.Z opini wiem że teren to dla nich pestka,a co do Mb to nie był bym przekonany :)

_________________
Jak się nie ma co się lubi,to sie lubi co się ma.

MAN Lion's Coach viewtopic.php?f=44&t=16031


Post Wysłano: 16 lis 2008, 4:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 maja 2007, 0:07
Posty: 64
GG: 8362980
Samochód: Mercedes SK
Lokalizacja: Białystok

kolego twój wybór narazie jak wujek ma go już ponad rok a w tej branży jest ponad 7 lat to sobie go chwali jest wygodny a w terenie się trzyma zaje****** a ten pól automat sprawuje się znakomicie


Post Wysłano: 16 lis 2008, 10:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Kolego ewalscargo masz może więcej fotek tego actrosika?,jak masz to postaraj sie wrzucić na WC.Teraz mam ogólne pytania :) .Jak jest z wyciszeniem kabin w tych wywrotkach no i jak zachowuja sie te kabiny w terenie,chodzi mi o ''bójanie''.Jeszcze ktoś nie dawno mówil mi,że bardziej opłacają się wyższe wywrotki w teren,czy to prawda?

_________________
:]


Post Wysłano: 16 lis 2008, 11:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

może więcej informacji, bo teren można różnie rozumieć.

wydaje mi się, że marka nie jest rzeczą najważniejszą, ale wersja pojazdu.
jak w teren, to:
- hamulce bębnowe, całkowicie obudowane, odporne na uszkodzenia.
- zawieszenie tylko mechaniczne na resorach odporne na uszkodzenia i pracujące niezależnie od silnika. jeżeli silnik samochodu z zawieszeniem pneumatycznym stanie nie wyciągniemy go z błota jak opadnie na poduszkach.
- niskie stopnie kabiny uchylne lub z łańcuchów, bez możliwości oberwania ich.
- zbiornik paliwa nie większy niż 300 - 400 litrów, wysoko zawieszony.

jak już to wszystko mamy, możemy podyskutować o marce pojazdu.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 16 lis 2008, 11:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Co do Zbiorników paliwa to MB ma 300L , a Volvo FM 380L.W Volvie FM zbiornik paliwa jest nisko bo jak wiadomo Volvo FM jest niziutkie,zaś w MB jest wysoko umieszczony jak i również pierwszy stopień.MB ma kabine Mechanicznie zawieszoną(sprężyny,amortyzatory),4 punktowe a co do Volva FM to nie wiem.

_________________
:]


Post Wysłano: 16 lis 2008, 16:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 maja 2007, 0:07
Posty: 64
GG: 8362980
Samochód: Mercedes SK
Lokalizacja: Białystok

mam tylko tyle fotek:-
Obrazek
wnętrze actrosika-
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 16 lis 2008, 16:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Dzięki za fotki :) .Wujek jezdzi prywatnie czy w jakiejs firmie?A co do biegów to jest to chyba automat

_________________
:]


Post Wysłano: 16 lis 2008, 16:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 maja 2007, 0:07
Posty: 64
GG: 8362980
Samochód: Mercedes SK
Lokalizacja: Białystok

wujek ma swoial firmę jak jesteś zainteresowany to mogę wstawić na forum resztę pojazdów wujka


Post Wysłano: 16 lis 2008, 16:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Dzięki kolego za fotki.A twój wujek to prywatnie jezdzi czy w jakies firmie?

A jak jest z Volvami Fm,wie ktoś może coś o ich średnim spalaniu i radzeniu sobie w terenie.I moze ma ktoś jakieś fotki Volviaków FM.Z góry dzięki.Pozdrawiam :).

_________________
:]


Post Wysłano: 16 lis 2008, 16:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2595
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Jeśli idzie o własności terenowe, spalanie i komfort to Actros, aktualnie mam "przyjemność" bujać się mieszarką betonu na podwoziu MB Actrosa Mp2 4141, nie ma sobie równych w terenie i spala najmniej ze wszystkich aut na betoniarni.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: