Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 08 wrz 2007, 15:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2006, 20:27
Posty: 92
Lokalizacja: zachodnipomorskie

Tak ja zdawałem w Szczecinie. Powiedzcie czu trudno jest sie wyrobic w czasie na podpiecie sie autem do przyczepy??


Tytuł:
Post Wysłano: 08 wrz 2007, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Co do sprzęgania i rozprzęgania zestawu, to z czasem nie ma problemu. Tylko trzeba pamiętać o takich rzeczach jak np. nie przechodzenia nad dyszlem, czy podstawienie klinów pod koła, etc.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 wrz 2007, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

Ja przeczytałem na tej stronce http://redakcja.prawojazdy.com.pl/index ... tykulu=506
że można na kat. C+E wysiąść z pojazdu i ocenic czy dobrze stoimi wzgledem tyczek cofajac na łuku.

Mi dzisiaj nie poszedł wewnetrzny z jazdy u Igielskiego na kat.C i musze 2 godzinki dokupić ( Beznadzieja ). Mówiono mi coś o zamalowanej lini która jest w miejscu gdzie powinno sie zatrzymać cofajac na łuku.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 wrz 2007, 20:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Widzę, że Igielski to taki "służbista". Dlatego wolałem iść do szkoły, gdzie można załatwić "to i tamto".


Tytuł:
Post Wysłano: 13 wrz 2007, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

A no słuzbista co zrobić. Nie wiedziałem tego jak szedłem do tej szkoły.


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2007, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2006, 20:27
Posty: 92
Lokalizacja: zachodnipomorskie

Jak ja zdawałem to była linia ale za cholere jej nie zobaczysz z auta ale sa inne sposoby zeby sie dobrzez zatrzymac poszukaj juz gdzies kiedys ktos to opisywał


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2007, 17:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

Znalazłem twoja wypowiedz zeby sugerowac sie tyczkami od kat B.( ale którymi dokładnie) Jesli jest inny sposób to prosze o pomoc. Może byc na PW.


Tytuł:
Post Wysłano: 14 wrz 2007, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 wrz 2007, 13:45
Posty: 19
Lokalizacja: szczecin

Hej., Brabus, nie wiem czy do mnie piszesz ale ja po prostu stałem parę razy za płotem WORDA i patrzyłem gdzie jest kierowca jesli tył Stara dobrze stoi, teraz wiem że nie MOGĄ przednie koła (przy cofaniu po łuku) wjechać na taką krótką, pierwszą dla pasa B, przerywaną linię, trzeba tylko dojechać do tej linii - i wtedy tył Stara stoi idealnie, nawet w lusterka nie musisz patrzeć ! Dobrze jest samemu tam poobserwować "zza płota" egzamin.
Pozdrawiam

[ Dodano: Pią, 14.09.2007, 17:39 ]
Tyczki (stojące dla B) mogą być mylące jak się przkonałem bo za wsze może je egzaminator przestawić 0,5 metra w te lub we wte :D , a tył Stara ma stac dobrze, lepiej sugerowac się tą namalowaną liniią, tej linii najbardziej złośliwy egzaminator nie przesunie !!!!! No chyba że ją zapastują na czarno :D , ale na to nie wpadli hłe, hłe


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

Mam pytanie w jakiej szkole sie uczyliscie jeździc?? Która najlepsza?? Sam juz wiem ze nie Igielski.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Jakiś czas temu uczyłem się u M. Wieczorka ["Efekt"] na Mercedesie 814 i na Manie [L2000 chyba]... z tym że, to szkoła w Stargardzie Szczecińskim. Oceniam ją w szkolnej skali na 4. Jeden instruktor bardzo w porządku, drugi troszkę mniej ...
Nie czytałem opinii o Igielskim, ale mogę polecić Fedeńczaka - choćby z tego powodu że, ma identyczne auto jak na egzaminie :)

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 16:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

Kat. C własnie skonczyłem u Igielskiego ale nigdy wiecej. Więc C+E chciałbym robić w innej szkole.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 17:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 wrz 2007, 13:45
Posty: 19
Lokalizacja: szczecin

Brabus, ja robiłem kurs C u Etynkowskiego, niby fajnie, instruktor w porządku, tanio, ale niestety po oblanym egzaminie wiem że mogli uczyć trochę inaczej. Np. na kursie nigdy, ale to nigdy nie jeździłem na dolnej i górnej skrzyni biegów, a na egzaminie tego wymagają, ci w nauce jazdy to wiedzą ale albo mają"zje...ne" te skrzynie (jexdziłem rozklekotanym Manem) albo liczą na to że się wykupi dodatkowe godziny jazdy.
W sumie na egzaminie operowanie tą skrzynią mnie rozpraszało, po raz pierszy jechałem z tym przełącznikiem.
Fedeńczak ma podobno takiego samego Stara jak WORD.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 18:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2007, 14:11
Posty: 73
GG: 1220901
Lokalizacja: Szczecin

U Igielskiego sa 4 Stary.3 z roku 1992-96. Jeden nowszy wyglada jak Man ale nie ma tej skrzyni co na egzaminie. Jest tez żółty olbrzym Man i on ma ta skrzynie ale inaczej uruchamia sie te biegi ( góra i dół). Jeżdziłem tylko 2 godzinki nim bo mi nawet nie powiedzieli ze na egzamie jest inna skrzynia.


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 wrz 2007, 13:45
Posty: 19
Lokalizacja: szczecin

W WORDzie może jest i ta sama skrzynia ale w starszych Manach (u Etynkowskiego) przełącznik jest przełączany " lewo - prawo" a w WORDzie "góra - dół" , niby drobiazg ale .....
U Etynkowskiego przejeździłem na kursie 30 godz. (instruktor troche obcinał - naprawdę jakieś 25 godz mi wyszło, jak sobie policzyłem) ale ani minuty nie jechałem na dolnej skrzyni a potem na górnej - tak jak wymagają w WORDzie.
Przed 1 oblanym egz. wykupiłem 1 godz w "Marsie" - Star niby identyczny itp itd. ale instruktor naprawdę konkretny, niestety też nie dał mi powajchować "góra - dół", teraz przed 2 podejściem biore 1 godz w "Marsie" (60 zł) i wymuszę już to "wajchowanie" góra-dół.
Obym tylko z płacu wyjechał na egzaminie :roll:


Tytuł:
Post Wysłano: 18 wrz 2007, 11:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 22:20
Posty: 48
GG: 6543503
Lokalizacja: Pniewy

Napisze Wam koledzy , ze dziwie sie o tych skrzyniach biegów w WORD Szczecin. W WORD Poznań jest MAN L2000 i 6 biegowa skrzynia. A zatrzymanie mierzyłem na końcu ostatniej przerywanej linii , tam było tylne koło . :D Jaki jest czas oczekiwania na egzamin , u Was??


Tytuł:
Post Wysłano: 18 wrz 2007, 13:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 wrz 2007, 13:45
Posty: 19
Lokalizacja: szczecin

Od 1 do 1,5 miesiąca. Co do zatrzymania na łuku tyłem to pisałem o tym gdzie ma być przednie koło (żeby tyl dobrze stał), bo lusterka w tym nowym Manie w czasie jazdy się "telepią" i są wypukłe - trudno ocenić na nie odległość z tyłu - stad mój sposób "na przednie koła".


Tytuł:
Post Wysłano: 18 wrz 2007, 14:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2006, 20:27
Posty: 92
Lokalizacja: zachodnipomorskie

W Szczecinie jest w tym Manie skrzynia 8 biegowa, 4 dolna 4 gorna. Ja juz ma C ale powiem wam ze lusterka sa naprawde skopane jest ciezko ocenic odległosc a ta linia z tyłu nie jest szeroka tylko strasznie waska ze prawie jej nie widac i zostaja tylko słupki. Ja zdałem za 3 razem Miałem zajebistego egzaminatora obyscie mieli tyle szczescia co ja. Na miasto to raczej jest spokojnie bo powiem wam szczerze ze oni sami sie boja gdzies w jakies zawijasy puszczac bo jak cos sie stanie to oni maja przej***


Tytuł:
Post Wysłano: 18 wrz 2007, 15:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 wrz 2007, 13:45
Posty: 19
Lokalizacja: szczecin

tabla-k, na czym cię uwalili 2 razy?
Mnie za 1 razem powalił na skręcie w lewo z jednokierunkowej i nie dojechanie do lewego krawężnika, zostawiłem sobie ok. 1 metra ale to było wg niego "niedojechanie", trochę to dyskusyjne ale.... trudno. Zdawałem u takiego kurdupla 1,50 m wzrostu, ja jestem wysoki, może miał kompleksy, jak do mnie mówił na placu to musiał zadzierać głowe, nie chciałbym drugi raz na niego trafić.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 wrz 2007, 15:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 22:20
Posty: 48
GG: 6543503
Lokalizacja: Pniewy

To w Szczecinie widze słaby jest wskaźnik zdawalność. W Poznaniu na 20 osób od 1 do 3 nie zdaje. Tak mi mówił koleś w szkole jazdy.


Tytuł:
Post Wysłano: 19 wrz 2007, 16:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58
Posty: 16
Lokalizacja: STARGARD SZCZECIŃSKI

panowie a może ktoś teraz jest na świeżo po zdanym egzaminie na kat.C?może podzieliłby się jakimiś uwagami , poglądami na temat egzaminu.jak mam taki problem że nigdy nie jeździłem na takiej skrzyni biegów jak w tych samochodach egzaminacyjnych.parę słów o tym please.a poza tym jak to jest z tym cofaniem po łuku?czy samochód przed egzaminem stoi w miejscu zatrzymania przy linii końcowej?czy jest możliwość znalezienia jakiegoś odnośnika do położenia samochodu?liczę na wasze liczne wypowiedzi i rady

_________________
jurkiel5


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: