Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 wrz 2008, 17:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 wrz 2008, 15:15
Posty: 1
GG: 0
Samochód: scania

co jest przyczyną ze webasco niechce odpalic w scani 124 l i wyswietla błąd e 10 a nieraz 32


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2008, 11:55 przez andrzejbazus, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 28 wrz 2008, 1:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2008, 10:40
Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok

błąd 10 oznacza nieprawidłowe napięcie zasilania


Post Wysłano: 05 paź 2008, 7:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2008, 10:40
Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok

32 oznacza padnięty silnik


Post Wysłano: 26 paź 2008, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2008, 11:58
Posty: 20
GG: 4815936

witam! potrzebuję pomocy! Mam podobny problem, u mnie wyświetla się E 37 po kilku sekundach od odpalenia, (Direct start) webasto najpierw stuka i zaczyna dmuchać ale zimnym powietrzem... paliwo jest na maxa, zbiornik za kabiną po stronie kierowcy, na dole zbiornika pokrętło ze strzałką zwróconą do dołu...
Jestem w tej chwili na Autohofie i czekam do 22 ale już dwie noce spędziłem w zimnie! Jest darmowy net więc szukam wszędzie gdzie się da, jeśli ktoś wie co to może być i jak sobie z tym poradzić to będę baaardzo wdzięczny, Scanię wziołem po innym kierowcy...
Jadę na Francję więc prędko na bazie nie będę a nie chcę zamarznąć.
Proszę o kontakt najlepiej na gg 4815936 albo PW...


Post Wysłano: 26 paź 2008, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2008, 20:06
Posty: 57
GG: 7053436
Lokalizacja: Kuźnica Grabowska/Ostrzeszów-POT

Nie wiem czy to pomoże, ale jeśli jest to kabina Topline to spróbuj przełożyć panel od webasta do drugiego gniazda. Nam kiedyś też nie chciało grzać przełożyliśmy i było ok.
Pozdrawiam :)

_________________
B- 22.06.2009
C- 02.10.2009

C+E- 20.10.2011
Kwalifikacja wstępna- 14.10.2011


Post Wysłano: 31 paź 2008, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2008, 11:58
Posty: 20
GG: 4815936

No więc tak, wróciłem z trasy, mało nie zamarzłem ale jest ok. Błąd E37 okazało się, że to oznacza brak paliwa, bak miałem pełny a musiało coś się stać z pompką pal. lub podobno jakiś filterek jest który jak się wyciągnie to trzeba nowy zakładać. Pompka pracowała ale nie pobierała paliwa... Samochód jest na warsztacie i zobaczymy co tak na prawdę się stało, swoją drogą dostęp do webasta - "kaszmar"!


Post Wysłano: 20 sty 2009, 19:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2009, 19:17
Posty: 2
GG: 0

a co powiecie na temat błędu E 40 w scani 124L 430 z 2001roku wogóle webasto nie włącza sie moze ktos ma gdzies książke kodów?


Post Wysłano: 28 sty 2009, 23:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

kolego bład e 40 to: zwarcie zasilanie pompy paliwa. sprawdzić podłączenie i pompe paliwa w razie potrzeby wymienić.Ze swojej strony moge ci poradzić gdzie szukać - otwórz maskę ,lewy polik i w wiązce jest połączenie dwóch kabli(wtyczka i gniazdko chermetyczne) sprawdz ich stan czy nie ma tam zwarcia albo jakiejś "zieleni".Przy samej pompce sprawdz czy przewody sa całe nie zgnite albo przetarte. oraz czy nie dotykają karoserii pojazdu nie izolowaną lub przerwaną częścią kabla. Jak nie dasz rady odezwij sie do mnie na gg lub e-mail
podrawiam szerokości

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: