Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 lut 2008, 18:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

Chcialbym kupic naczepe firanke, dlatego chcialbym sie Was Drodzy Koledzy poradzic co mam wybrac.Ma to byc firanka standardowa, nie znam sie na typach osi naczepowych itd.Z gory dziekuje za porady.


Post Wysłano: 17 lut 2008, 19:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Może w tym temacie znajdziesz troszkę podpowiedzi. Link:
viewtopic.php?f=43&t=12868


Post Wysłano: 17 lut 2008, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Schwarzmuller albo Schmitz.
Wujek latał kiedyś ze Schwarzówką i był bardzo zadowolony.
Co prawda była to zwykła burtówa. Wtedy w Polsce spotkać firankę to była sztuka i kawałek :lol: :mrgreen:.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 17 lut 2008, 22:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Dla mnie Schwarzmuller-tak. Schmitz-nie.Ze względu choćby na konstrukcję zawiasów drzwi-aluminiowe,wyrabiające się, praktycznie nie do naprawienia, a zestawy naprawcze oferowane przez firmę to po prostu nieporozumienie.Rama dużo mniej wytrzymała jak przy w/w konkurencji, Pacton, Krone, czy choćby Kögel.Ja bym stawiał na Krone.Także rozwiązanie dachu odsuwanego ma dużo lepsze.Pacton zaś ma bardzo solidną ramę.

_________________
ego


Post Wysłano: 17 lut 2008, 22:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

Mi dziś podbili namiar na Kögela serii Fox.

Taka 'tania' linia Kögela za firanke wychodzi 73-80tys zł netto, wiec faktycznie 'tanio'.

Czy ktos siś orientuje jak z jakością tych Kögelek ? Niby już od 2006 roku są na rynku wiec chyba są już jakieś informacje.

_________________
Krzysiek


Post Wysłano: 18 lut 2008, 11:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

Z tego co pamietam to Fox jest tanszym wyrobem Kögel ponieważ produkowany jest w Czechach i ma już inna nazwe,więc co za tym idzie napewno niższej jakości, warto zwrocic uwage na jej wage aby nie była za lekka.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Post Wysłano: 18 lut 2008, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 11:59
Posty: 114
GG: 0
Lokalizacja: Zamość /k Bydgoszczy

Ja moge ci kolego doradzic tylko tyle, że jak potrzebujesz tą naczepe na krajówke to dobre sa naczepy firmy PACTON z modelu strong line. Dobre i wytrzymale naczepy jakby stworzone na Polskie drogi.


Post Wysłano: 18 lut 2008, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Nie chcę otwierać nowego tematu więc napisze tutaj. Orientuje się ktoś ile kosztuje kłonica do naczepy Krone (firanka)?


Post Wysłano: 19 lut 2008, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

A Nasze Polskie wyroby typu Zasław lub Wielton?


Post Wysłano: 20 lut 2008, 14:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Ja użytkuję burtówkę Kögel z 2004 roku. Mogę tylko powiedzieć same dobre słowa o tej naczepie i polecić ją. Natomiast odradzam Wieltony, przyglądam się im trochę, bo koledzy z mojej poprzedniej firmy je ciągają. Zdanie jest jedno: bardzo delikatna naczepa, nie nadaje się do poważniejszych ładunków

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Post Wysłano: 20 lut 2008, 17:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2007, 17:56
Posty: 118
GG: 112549
Lokalizacja: Szczecin

Schmitze Cargobull od groma tego jeżdzi i daje rade, Wieltonki , latam z jedną, burto szmatą z drzwiami, naczepa na osiach saf rocznik 2001 i zero problemów (nie licząc napraw koniecznych oraz kabrioleta :D)

_________________
Pozdrawiam

PrusaX


Post Wysłano: 20 lut 2008, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Kolego to ma być nowa naczepa czy używana :?:


Post Wysłano: 22 lut 2008, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

To ma być używana,na nowa mnie nie stać.


Post Wysłano: 22 lut 2008, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Kolego może chcesz kupić cały zestaw ? Mam do sprzedania.


Post Wysłano: 23 lut 2008, 11:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 20:39
Posty: 65
GG: 3931302
Lokalizacja: okolice kedz-kozla

Według mnie najlepsza jest Krone.Wujek ma Schmitz i też na nią nie narzeka tylko mówi,że jest najcięższa z wszystkich jakie miał.A co do Kögel to wszystkie jakie mieliśmy to miały bardzo źle rozwiązane zamki z drzwi z tyłu.


Post Wysłano: 23 lut 2008, 12:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

U Kogla można chociaż zawiasy tylnych drzwi pojedynczo wymieniać. A w Schmitzu, gdy się wypracują-o co przy naszych drogach nietrudno- to jedynym wlaściwie rozwiązaniem jest wymiana słupków i zewnętrznego obrzeża drzwi z zawiasami.Zestaw naprawczy jaki Schmitz oferuje to po prostu nieporozumienie.Po rozcięciu starych i założeniu tegoż, nie da się szczelnie zamknąć drzwi.Do tego po dłuższym użytkowaniu rama "traci linię".co mozna zaobserwować jadąc za załadowaną naczepą.

_________________
ego


Post Wysłano: 23 lut 2008, 12:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2007, 17:56
Posty: 118
GG: 112549
Lokalizacja: Szczecin

W następny weekend zrobię fotki mojej wieltonki z tyłu, do tego ona jest po uderzeniu prawym tylnym rogiem w drzewo, zobaczycie jak wygląda 7-mio letnia naczepa

_________________
Pozdrawiam

PrusaX


Post Wysłano: 23 lut 2008, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

To już mi daje jakiś pogląd na naczepy.Jakiej marki osie wybierać i jakie hamulce (bębny czy tarcze) ?


Post Wysłano: 23 lut 2008, 21:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2007, 17:56
Posty: 118
GG: 112549
Lokalizacja: Szczecin

Tarcze i osie np:Saf.

_________________
Pozdrawiam

PrusaX


Post Wysłano: 24 lut 2008, 12:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Jaką kasą dysponujesz ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: