Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lut 2008, 19:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2008, 18:33
Posty: 24
GG: 0

Witam !!!
Koledzy mam problem ze skrzynią biegów. Jest to Scania 114 380 z 2002 rok. Problem wynika z tego ze kiedy silnik jest zimny nie ma połowek jest to skrzynia 6+polówki. A kiedy złapie temperatury to jest wszystko ok. Nie wiem co może być powodem awarii. Pozdrawiam :wink:


Post Wysłano: 16 lut 2008, 19:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Kolego ja mam taka sama scania jak Ty i mam identyczny problem :D nie wiem tez co sie dzieje , jezdzimy tak bo po kawałku przejechanej drogi auto sie rozgrzeje i połóweczki juz sa :D
pozdrawiam


Post Wysłano: 16 lut 2008, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Elektrozawór od połówek a konkretnie cewka ma słabą oporność przy niskich temperaturach wymień i po kłopocie.


Post Wysłano: 16 lut 2008, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2008, 18:33
Posty: 24
GG: 0

Cytuj:
Elektrozawór od połówek a konkretnie cewka ma słabą oporność przy niskich temperaturach wymień i po kłopocie.
DZieki serdeczne . a mozesz powiedziec gdzie sie znaiduje ta cewka gdzies przy skrzyni u gory moze.Pozdrawiam :)
Cytuj:
Kolego ja mam taka sama scania jak Ty i mam identyczny problem :D nie wiem tez co sie dzieje , jezdzimy tak bo po kawałku przejechanej drogi auto sie rozgrzeje i połóweczki juz sa :D
pozdrawiam
hahaha widocznie ten typ tak ma .Ale najgorzej jest kiedy auto jest załadowane połoweczka by sie przydała.


Post Wysłano: 16 lut 2008, 20:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Na górze skrzyni tak bliżej lewej strony po zdjęciu kratki nie da się go nie zauważć bo jest tylko jeden.


Post Wysłano: 16 lut 2008, 20:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2008, 18:33
Posty: 24
GG: 0

Cytuj:
Na górze skrzyni tak bliżej lewej strony po zdjęciu kratki nie da się go nie zauważć bo jest tylko jeden.
DZIEKI serdeczne.Chyba nie jest to zadna filozofia zeby to samemu wymienic.Bo dzwoniłem do mechanika a on mi powiedział ze to jest jakis zawor ktory sie zapycha pod klapą od wybieraka.


Post Wysłano: 16 lut 2008, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 23:58
Posty: 101

Odkręcasz wtyczke elektryczną ,dwa przewody powietrzne ,i z czterech śrub M6 na 10 kluczyk i zawór masz na wierzchu chyba że uda Ci się kupić samą cewke to tylko wtyczka i ściągasz zabezpieczenie.
Powodzenia napisz później co i jak :wink:


Post Wysłano: 17 lut 2008, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

A może oring na tłoku przesuwki "górne-dolne" twardnieje i przepuszcza powietrze zamiast przesunąć tłok? Tak też bywało.. Wymiana zestawu naprawczego z reguły pomagała.Trzeba by najpierw zobaczyć,czy elektrozawór przełącza powietrze

_________________
ego


Post Wysłano: 21 lut 2008, 19:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2008, 18:33
Posty: 24
GG: 0

Cytuj:
Odkręcasz wtyczke elektryczną ,dwa przewody powietrzne ,i z czterech śrub M6 na 10 kluczyk i zawór masz na wierzchu chyba że uda Ci się kupić samą cewke to tylko wtyczka i ściągasz zabezpieczenie.
Powodzenia napisz później co i jak :wink:
WITAM :D
Kupiłem cewke razem z zaworem koszt 300 zł i zmieniłem .Wszystko teraz jest ok .Ranno
odpalam i od razu są połówki .DZIEKI SERDECZNE :lol:
POZDRAWIAM!!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: